Lopettakaa *****puhuminen

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
sammy
Kunniajäsen!!!
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Viesti:

Ihan oikeesti.

Viesti Kirjoittaja sammy »

Ei tässä mitään olla lopettamassa, ainakaan vielä. Mutta ei tästä mitään yleistä chättiäkään tehdä :!: Huumoria ei toki olla jättämässä pois, mutta rajansa kaikella. Jos ei ole mitään asiaa niin ei ole pakko avautua.

Toivoisin, että rohkaisisitte uusia tulokkaita kirjoittamaan täällä ja ottamaan osaa keskusteluihin. Monet todella tulevat tänne kysymään neuvoja ja hakemaan apua, neuvokaa heitä siinä määrin missä pystytte ja jättäkää turhat pulinat pois. Suomi24 ja jippiin foorumit on niitä paikkoja missä voi sitten käydä jauhaan paskaa mielin määrin.

Toivon asiallista ja rakentavaa keskustelua jatkossakin. Kiitos!

Sammy

PS. Hymiökompleksi on kans kasvamaan päis. Onhan ne havainnollisia, mutta...
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Ja haluan tässä viellä sano ettei tässä kenenkään mykkäkouluun tartte ryhtyä. Saa puhua ja pitääkin puhua, mutta chattailu pitää lopettaa. Foorumin aktiivisimmat käyttäjät, Katsokaa nyt itseänne! ...tai katsokaa nyt vaikka minua. Puolet viesteistä on "juttelua" keskenään ja polaris vas. honda kiistelyä. Ja tiedän tiedän, vaikka leikillähän nuo honda <--> polaris jutut ovatkin, niin silti jotain rajaa. :wink:

Kyllä minun mielestä tässä vaiheessa pitää jo alkaa pikkuhiljaa foorumia siivoilemaan. Ainakin suurimmat "chattailut" honda-, polaris- ja yleinen keskustelu osiosta. Nämä edellämainitut osiot taitaa olla saastuneimmat.

Ottakaa kantaa rohkeasti tähän viestiketjuun. Ihan rohkeasti, vaikka olisikin erimieltä. Ja sitten ehdottomasti myös me modet, jotka kirjoitellaan puolet tämän foorumin viesteistä, kommenttia, kommenttia!
atv m
2WD
Mönkijä:: honda trx 420 fe

Viesti Kirjoittaja atv m »

Ei ne sonta on hanurista kommentitkaan tuol ihan viisailta näytä!!
Vai miten on Anton?
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Ei näytä viisaala, ei! :oops: Mutta silti! Lupaan parantaa tapani.
atv m
2WD
Mönkijä:: honda trx 420 fe

Viesti Kirjoittaja atv m »

Good!
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Mutta kyllä tässä on oikeasti pointtia. Tottakai foorumi on avoin kaikkien mielipiteille, mutta ei turhalle paskalle. Koko foorumista menee pilalle sen perusajatus, eli mönkijäkulttuurin eteenpäin vieminen, mikäli jokainen uusi keskustelu on ihan mitätön... Tähän voisin siteerata erään aiemman keskustelun otsikkoa, eli:

PIDETÄÄN SIVUT LAADUKKAINA!
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Tämä on sinällään mielenkiintoista että vasta kyseltiin mistä porukka täällä eniten pitää ja lähes kaikki piti Honda vs. Polle jutuista.

No, ehkä ne on vähän siellä ja täällä mutta nyt niitä varten on olemassa OFF TOPIC paikka.

Mutta, anton hei. Tuo ensimmäinen viestikin olisi herättänyt porukkaa vaikka siinä olis ollut Pesän paljon vähemmän sitä paskan jauhamista!
Kirosanat tuskin auttaa tämän foorumin siistiytymisessä.

T. Kukkumyy
juniorijussi
Tracks
Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juniorijussi »

Olen samaa mieltä tuosta kiroilusta..aattelin vaan että täällä on noita 10 vanhoja mönkijä ihmisiäkin lukemassa.. :oops:
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Tarpi
2WD

Viesti Kirjoittaja Tarpi »

Kuri se olla pitää, asialinja tällä foorumilla säilyttää kiinnostuksen, turhat vitsit ja kiistelyt vievät mielenkiinnon seurata keskusteluja.
Huumoria tietenkin pitää olla, mutta asiasta lipsumatta.

Kun rekisteröidyin ja aloin seurata keskusteluja niin huomasin rönsyilyn heti ja osittain siksi rekisteröinkin FinIrcnettiin tätä chat-hommaa varten kanavan, siellä voi keskustella asian ulkopuoleltakin, sitähän se chat on.
Ehdotankin että varsinaiset mönkijä-asiat keskustellaan täällä, silloin siitä on hyöty kaikille, mutta jauhetaan se muu asia ja virnuilu irkissä, reaaliaikaisesti.
Irc-keskusteluissa syntyneet "hyvät ajatukset" voi sitten kirjoitella tänne.
Kanava on auki @FinIRCnet #FinMonkijat
http://finirc.net/

Ohjeita irc käyttöön:
http://www.unessa.net/irc/
http://devnet.galancia.fi/keskustelu/viewforum.php?f=16
http://devnet.galancia.fi/keskustelu/vi ... .php?t=189
Juhnu-92
4WD

Viesti Kirjoittaja Juhnu-92 »

Jos tehtäs niin että honda miehet ja pollemiehet saavat kukin vain 2 kertaa heittää "läppää" mitä mieltä olette.
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

2 kertaa missä ajassa?

Ei tuo pakollista ole kait kertaakaan!
Panu
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Se on ihan selvä, että ja kun jäsenmäärä kasvaa sekä kirjoittajat ovat erimieltä asioista, niin saattaa monessakin paikassa tulla esille juupas <-> eipäs taistelua.. Monessa jutussa on lähtenyt mopo käsistä ja varmasti tulee jatkossakin lähtemään vaikka kuinka tiukkaa linjaa koittaisi jokainen pitää :?

Monta foorumia on mennyt ihan pa**alle mallille kun siellä on ruvettu puhumaan aivan niitä näitä.. Moderaattori voivat koittaa tietenkin rajoittaa ja estää sitä, mutta ettehän tekään jokapaikkaan aina ehdi :P Lisäksi tällä foorumilla on paljon modeja suhteessa kävijä/käyttäjä määriin....
Itse pyörin mukana monellakin foorumilla ja jos nyt ottaa esille vaikka VOLVOLANDIAn niin siellä on 3 modea ja rekisteröityneitä käyttäjiä 4672. Silti homma toimii moitteita vaikka toki välillä tapahtuu näitä lapasesta lähtöjä :lol:

En halua mitenkään morkata tai solvata modeja täällä kunhan vain esitin mietteitä ja vertailuja :roll:

Ja omasta mielestäni joka topicciin ei ole pakko kommentoida jos ei ole aivan pakko päästä sanomaan joka asiaan jotain.. (ei herneitä kenellekkään)

Jos meistä jokainen katsoo itseensä peiliin ja lupaa parantaa tapansa niin eikö se siitä ;)
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Panu kirjoitti:Se on ihan selvä, että ja kun jäsenmäärä kasvaa sekä kirjoittajat ovat erimieltä asioista, niin saattaa monessakin paikassa tulla esille juupas <-> eipäs taistelua.. Monessa jutussa on lähtenyt mopo käsistä ja varmasti tulee jatkossakin lähtemään vaikka kuinka tiukkaa linjaa koittaisi jokainen pitää :?

Monta foorumia on mennyt ihan pa**alle mallille kun siellä on ruvettu puhumaan aivan niitä näitä.. Moderaattori voivat koittaa tietenkin rajoittaa ja estää sitä, mutta ettehän tekään jokapaikkaan aina ehdi :P Lisäksi tällä foorumilla on paljon modeja suhteessa kävijä/käyttäjä määriin....
Itse pyörin mukana monellakin foorumilla ja jos nyt ottaa esille vaikka VOLVOLANDIAn niin siellä on 3 modea ja rekisteröityneitä käyttäjiä 4672. Silti homma toimii moitteita vaikka toki välillä tapahtuu näitä lapasesta lähtöjä :lol:

En halua mitenkään morkata tai solvata modeja täällä kunhan vain esitin mietteitä ja vertailuja :roll:

Ja omasta mielestäni joka topicciin ei ole pakko kommentoida jos ei ole aivan pakko päästä sanomaan joka asiaan jotain.. (ei herneitä kenellekkään)

Jos meistä jokainen katsoo itseensä peiliin ja lupaa parantaa tapansa niin eikö se siitä ;)
Hyvin sanottu 8)
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
wtmönki
2WD
Mönkijä:: Polaris
Viesti:

Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja wtmönki »

Hienoa että lopulta rönsyily vähenee. Tuntuu että keula on ollut alaspäin, etenkin jos vain hymiöillä käydään "keskustelua". Monasti on tuntunut, että mennään noissa jutuissa "suomi24" tasolle. Tosin paljon on ollut tärkeää asiaa ja tietoa täällä, joten jatketaan uudella tavalla eteenpäin. Ei tuhlata kaistaa turhilla jutuilla eikä ... no joo. Jossain vaiheessa juteltiin siitä, että kuinka aktiivinen pitää olla foorumissa. Juniorijussille 10 + kirjoituksesta s'atv tulevaisuudesta (kuka ja miten palstaa käyttää). Kiitokset Sammylle että on jaksanut seurata "organisaation järjestäytymistä". Ilmoita sitten kun tarviit apua taloudellisesti tämän foorumin ylläpitoon. Hyvää kesää kaikille. Mönkitään mutta ajellaan myös 2 -pyöräisillä. terv. wtmönki, 44 v, it /tuotanto, mbe220, xsara picasso, bmw800sv, bmw1000, stiga ps ja RALLY 250. ps. silmännikkauksia ja nauaravia suita (ilman hymiöitä).
mika
2WD

Viesti Kirjoittaja mika »

Joo, nyt mäkin sit näköjään kommentoin ja samalla katon miesten telinevoimisteluu.

Mutta se mitä olin ajatellut oli se, kun mietin tämmöisten foorumeiden tarpeelisuutta ja sitä mihin ihmiset tarvitsevat tätä?
Koska jos tälläinen on olemassa ja täällä ihmisiä käy, niin onhan tälle olemassa ilmiselvä tilaus,ok.

Minusta ainakin tämä on ollut mainio kanava etsiä tietoa(?), jakaa tietoa,jakaa kokemuksia,tormätä mukaviin kavereihin, ets.
Siinä onko foorumi muuttumassa enemmän chatin suuntaan,on minulla oma näkemykseni (sitä en julkista).

Kyllähän mä ymmärrän sen että jos ihminen hankkii jotain näinkin hintavaa harrastusvälinettä niin kyllähän sitä tietystikin täytyy todistella ja vakuuttaa itsellensä että nyt ei ole tullut lyötyä handuja kakkaan,vaan että juuri tämä on se ainoa ja paras mitä maa päällää kantaa.
Ok
Se että alkaako se ärsyttämään muita, en tiiä.

Oon ehkä törmännyt samaan tuolla live-emälässä tuolla mp puolella ja ainahan tätä on ollut ja tulee olemaan.

Itse olen yrittänyt olla suht neutraali,arvioiva,kriittinen,mutta fanaattisuutta en tunnusta omakseni,enkä osaa kulke lauman mukana,ainakaan ison.

Niinkuin varmastikin hyvä foorumisto havaisee itse olen suuntautunut tonne 2ax vetoisten suuntaan ja oon tietystikin pihalla kaikista noista 4veto hommeleista, kun ne ei ole ihan just mun juttuja,ainakaan vielä?

Toivon että tällaiset foorumit olisivat yleisesti käyttäjiä palvelevia,viihdyttäviäkin(miksei) mutta ennenkaikkea sellaisia jotka palvelevat kaikkia käyttäjiä jollakin tavalla,koska jos käyttäjälle tulee sellainen fiilis että tämähän on niin sisäpiiristä,niin saattaa tulla sellainen fiilis että tämä kanava ei oo mun juttu :(

Ei ollu tarpeellinen kommentti, mut pistin silti

voishan sitä mököttääkin
Lukittu