Ruusut, Risut ja kivitykset modeille ja käyttäjille

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Re: Ruusut, Risut, Ruoskaa, Oluet, Kehut, Kivityksiä Modeille

Viesti Kirjoittaja ATC »

Asiallinen on kelkkalehden foorumi, Wanha talviaikaan kirjoittelee säännöllisesti tuonne kelkkafoorumiin ja olen siellä ihan omalla nimellä.
Ei se niin kovin erilainen ole, kuin tämä ATV foorumi, ehkä ylläpito loistaa enempi poissaolollaan, mutta jutut rönsyilee ja intoksia on samaan malliin.
Lisään vielä ettei näihin foorumeihin kannata suhtautua hampaat irvessä, olen pitkän nuoruuteni aikan oppinut huomaamaan että usein henkilöt on aivan erilaisia luonnossa kuin kirjoitusasu antaa ymmärtää.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Pate05 kirjoitti:Olisin vastannut Kingin viestiin myös mutta on näköjään poistanut sen tuosta "Mortin " viestin jälkeen. Olisit antanut olla esillä vain, hyvää mainosta olisi ollut kuinka tämän foorumin Moderaattorit (eivät kaikki) arvostelevat muiden foorumeiden moderointia. Kirjoittamasi tapa "Moderaattoreille ei vittuilla" pätee mielestäni oikein hyvin tällä foorumilla, harvassa ovat ne modet jotka sietävät arvostelua. Kokemukset ovat minun omiani eli en kirjoita kenenkään puolesta enkä tavoittele "moderaattorin" arvoa.
Se toinen foorumi jolle itse kirjoittelen ei ole kelkkalehti.com.
parahin pate,vastaanpa sinulle koska käänsit aiemmin kirjoittamani viestin tarkoituksen ihan päälaelleen.aiemmassa viestissänihän en arvostellut toisten foorumeiden moderointia millään tapaa(miksi niin tekisinkään) vaan linkitin tänne heidän käyttämiään toimintatapoja.en harrasta kelkkailua,turhanpäivästä valittamista enkä kutomista joten en aikaani muilla foorumeilla vietä saati kritisoi heidän toimintatapojaan.myöskin tämä "moderaattoreille ei vittuilla" oli poimittu kelkkafoorumilta ylläpitäjän kirjoituksista.linkittämäni asiat eivät näin olleet omia mietteitäni,tämänhän varmasti itsekkin ymmärsit kunhan vaan valitat valittamisen ilosta.minua saa(t) ihan vapaasti arvostella sielunsa kyllyydestä joko täällä taikka sitten yyveellä.olen myöskin ruukannut käydä erinäisissä tapahtumissa joissa minut on helppo tunnistaa nimikyltistä jos kokee tarvetta esittää mietteensä kasvotusten.pakko todeta pate että hyökkäävä ja perus negatiivinen kirjoitustapasi tuntuu sen verran tutulta,joten on pakko kysyä oletko joskus esiintynyt täällä jollakin toisellakin nimimerkillä :?: yhdyn sanallisesti wanhan mietteisiin:minäkään en "luonnossa" ole ihan niin v%ttumainen m¤lkku kuin täällä internetissä :lol:
Pate05
4WD

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

kingi kirjoitti:
parahin pate,vastaanpa sinulle koska käänsit aiemmin kirjoittamani viestin tarkoituksen ihan päälaelleen.aiemmassa viestissänihän en arvostellut toisten foorumeiden moderointia millään tapaa(miksi niin tekisinkään) vaan linkitin tänne heidän käyttämiään toimintatapoja.en harrasta kelkkailua,turhanpäivästä valittamista enkä kutomista joten en aikaani muilla foorumeilla vietä saati kritisoi heidän toimintatapojaan.myöskin tämä "moderaattoreille ei vittuilla" oli poimittu kelkkafoorumilta ylläpitäjän kirjoituksista.linkittämäni asiat eivät näin olleet omia mietteitäni,tämänhän varmasti itsekkin ymmärsit kunhan vaan valitat valittamisen ilosta.minua saa(t) ihan vapaasti arvostella sielunsa kyllyydestä joko täällä taikka sitten yyveellä.olen myöskin ruukannut käydä erinäisissä tapahtumissa joissa minut on helppo tunnistaa nimikyltistä jos kokee tarvetta esittää mietteensä kasvotusten.pakko todeta pate että hyökkäävä ja perus negatiivinen kirjoitustapasi tuntuu sen verran tutulta,joten on pakko kysyä oletko joskus esiintynyt täällä jollakin toisellakin nimimerkillä :?: yhdyn sanallisesti wanhan mietteisiin:minäkään en "luonnossa" ole ihan niin v%ttumainen m¤lkku kuin täällä internetissä :lol:
Arvoisa moderaattori Kingi. Esitän sinulle kysymyksen, miksi kirjoittamasi viesti poistettiin ? En tiedä poistitko sen itse vai poistiko joku muu sen, ainoa asia mikä harmittaa on se etten ehtinyt kopioida sitä. Jos kerran lainasit tekstiä kelkkalehden foorumilta tuodaksesi esiin heidän tapansa toimia niin etkö silloin arvostellut tai oikeammin , nyt pyydän sinulta anteeksi kun käytin aikaisemmin sanaa "arvostellut", verrannut toimintatapoja kahden eri foorumin kesken ? Miksi teit niin jos et kerran välitä toisten foorumeiden toimintatavoista ? Vai halusitko tuoda esiin toisen käyttäjän kehuman foorumin epäkohtia ? Kysymykseesi olenko esiintynyt täällä joskus toisella nimimerkillä vastaan sinulle "kyllä olen". Olenko mielestäsi hyökkäävä ? Entä mitä tarkoitat toteamuksella "perusnegatiivinen" Onko foorumin toimintatapojen arvosteleminen "perusnegatiivista" ja "hyökkäävää" ? Olen karvaasti kokenut mitä on kun joutuu "hyökkäyksen" kohteeksi foorumilla kirjoitetun tekstin takia, siksi vaihdoin nimimerkkini. Olen myös oppinut kenen kanssa ei kannata alkaa julkisesti kinaamaan jollei halua saada YV ryöppyä niskaansa. Se että sinä Kingi vastasit kirjoittamaani viestiin oli odotettavissa, samoin tiedän erään toisen joka tulee asiaan kommentoimaan tai sitten ei.
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

kiitos vastauksesta pate,nyt muistankin kuka olet/olit ennen.en jaksa alkaa kanssasi vääntämään koska molemmat tiedämme että silloin on edessä pohjaton suo ja sitten saadaan uutta "miksi täällä aina vängätään" palautetta.mukavaa syksyn jatkoa sinne päin :D
Pate05
4WD

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

kingi kirjoitti:kiitos vastauksesta pate,nyt muistankin kuka olet/olit ennen.en jaksa alkaa kanssasi vääntämään koska molemmat tiedämme että silloin on edessä pohjaton suo ja sitten saadaan uutta "miksi täällä aina vängätään" palautetta.mukavaa syksyn jatkoa sinne päin :D
Myös sinulle hyvää syksyn jatkoa :D
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Kaipasin vaan vertailukohtaa, jotta osaisin pitkällä tähtäimellä hakea hyviä puolia esimerkillisistä keskustelupalstoista. Siis aivan oikeasti haen ja vertaa useitakin palstoja ja yritän täällä niihin hieman vaikuttaa.

Mitä viestien poistoon tulee, niin jokainen voi myös itse niitä poistella. En Kingin tekstiin viitaanut mitenkään. Mielestäni tämä on osasto, jonne kaikki voi kommentoida ja siihen vastataan, jos kukin näkee siihen tarvetta.

Kun tulee kritiikkiä, kaipaan aina esimerkkiä tai kohdennusta johonkin tiettyyn postaukseen. Siitä oppii itsekukin.

Onneksi syksy on todenteolla täällä ja maastossa ei mönkijän selässä tule enää niin kuuma. Ajotapahtumissa lapaa :!:
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Roosa999 kirjoitti: Mitä viestien poistoon tulee, niin jokainen voi myös itse niitä poistella. En Kingin tekstiin viitaanut mitenkään. Mielestäni tämä on osasto, jonne kaikki voi kommentoida ja siihen vastataan, jos kukin näkee siihen tarvetta.
:
Miksi täältä sitten poistetaan kaikki, modeja kritisoivat viestit, ilman mitään selitystä? Ihan vitsiksi voi tämänkin topicin siirtää!
Muokatkaa tälle osiolle, muokkausoikeudet kaikille muille paitsi moderaattoreille, ja saattaisi tulos olla yllättävä? Nyt kun kritiikin alla oleva yksilö, on oikeutettu poistamaan kritiikin alla oleva keskustelu, niin kukaan ei oikeasti tiedä, mitä on tapahtunut? Ei herneitä nenään, näin ne modet on minua ohjeistanut. :mrgreen:
Eli pitää vaan taipua moderaattorien tahtoon? ](*,)
pommipoika
Tracks
Mönkijä:: Can-am 500 max T3

Viesti Kirjoittaja pommipoika »

tätä se kommunismi teettää. Toisinajatteliat vaijennetaan ja propakandaa käytetään :wink:
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viesti:

Kimi kirjoitti:
Roosa999 kirjoitti: Mitä viestien poistoon tulee, niin jokainen voi myös itse niitä poistella. En Kingin tekstiin viitaanut mitenkään. Mielestäni tämä on osasto, jonne kaikki voi kommentoida ja siihen vastataan, jos kukin näkee siihen tarvetta.
:
Miksi täältä sitten poistetaan kaikki, modeja kritisoivat viestit, ilman mitään selitystä? Ihan vitsiksi voi tämänkin topicin siirtää!
Muokatkaa tälle osiolle, muokkausoikeudet kaikille muille paitsi moderaattoreille, ja saattaisi tulos olla yllättävä? Nyt kun kritiikin alla oleva yksilö, on oikeutettu poistamaan kritiikin alla oleva keskustelu, niin kukaan ei oikeasti tiedä, mitä on tapahtunut? Ei herneitä nenään, näin ne modet on minua ohjeistanut. :mrgreen:
Eli pitää vaan taipua moderaattorien tahtoon? ](*,)
Hmmm... onko noin, että täältä on poistettu Modeen kohdituvaa kritiikkiä?
Edellisessä oli kyse Kingin omasta viestistä, jonka hän itse poisti.
Ettepäin
Kimi
Tracks

Roosa999 kirjoitti:
Hmmm... onko noin, että täältä on poistettu Modeen kohdituvaa kritiikkiä?
Kyllä ja useampaan otteeseen.
jesi
Tracks
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(

Viesti Kirjoittaja jesi »

Mää olisin kyl nimi pakon ja muokkauksen poiston kannalla, niin vähän rauhoittaa pään aukomista kun oman nimen takana pitää seisoa ja ei voi syödä sanojaan ja olla kun ei olis mitään sanonutkaan.

Ja koskien kaikkia käyttäjäryhmiä, tavan tallaajat ja modet.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viesti:

Jesi, olen aikalailla samaa mieltä. Nimestä en niin väliä, mutta muokkauskielto kirjoitettuihin asioihin olisi hyvä.

Kimi, oletko edelleen sitä mieltä, että Risutruusut osastosta on poistettu Modekritiikkiä, joka on siis sääntöjen mukaista? Kommentit lentää romukoppaan vain, jos se ei pidä paikkaansa tai kohdistuu väärään henkilöön tai on muutoin virheellistä tietoa. Pitää muistaa, että kritiikin pitää olla todenmukaista.
Ettepäin
Kimi
Tracks

Roosa999 kirjoitti:
Kimi, oletko edelleen sitä mieltä, että Risutruusut osastosta on poistettu Modekritiikkiä, joka on siis sääntöjen mukaista? Kommentit lentää romukoppaan vain, jos se ei pidä paikkaansa tai kohdistuu väärään henkilöön tai on muutoin virheellistä tietoa. Pitää muistaa, että kritiikin pitää olla todenmukaista.
Esimerkiksi viime viikon torstailta muistuu mieleen nimimerkki JJP:n viesti, joka poistettiin täältä aika rivakasti.
Mutta nämähän onkin sitten makuasioita, mikä kommentti täyttää asiallisen kritiikin kriteerit. Mutta eriarvoiseen asemaan joutuu kyllä, jos kritiikin saava henkilö saa itse valita ja suodattaa keskustelun kulun mieleisekseen.
Emil
Tracks

Viesti Kirjoittaja Emil »

Nyt oli ihan pakko kirjautua!

Miksi ihmeessä näistä käyttäjien palautteista ei oteta oppia? Vuodesta toiseen tuntuu ongelmia olevan, ja paljon enemmän kuin muilla foorumeilla. Sitten vielä myönnetään, että "en lue muita foorumeita." Miten semmoiset henkilöt voivat toimia vaikkapa valvojina, jotka eivät ymmärrä miten nettikeskusteluja valvotaan?

Jään odottelemaan uhkausyksityisviestejä parilta valvojalta.
jesi
Tracks
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(

Viesti Kirjoittaja jesi »

Ja mä jään odottamaan että sä taas muokkaat viestiäsi, kuten tapanasi on ollut...
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Vastaa Viestiin