Ruusut, Risut ja kivitykset modeille ja käyttäjille
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Re: Ruusut, Risut, Ruoskaa, Oluet, Kehut, Kivityksiä Modeille
Asiallinen on kelkkalehden foorumi, Wanha talviaikaan kirjoittelee säännöllisesti tuonne kelkkafoorumiin ja olen siellä ihan omalla nimellä.
Ei se niin kovin erilainen ole, kuin tämä ATV foorumi, ehkä ylläpito loistaa enempi poissaolollaan, mutta jutut rönsyilee ja intoksia on samaan malliin.
Lisään vielä ettei näihin foorumeihin kannata suhtautua hampaat irvessä, olen pitkän nuoruuteni aikan oppinut huomaamaan että usein henkilöt on aivan erilaisia luonnossa kuin kirjoitusasu antaa ymmärtää.
Ei se niin kovin erilainen ole, kuin tämä ATV foorumi, ehkä ylläpito loistaa enempi poissaolollaan, mutta jutut rönsyilee ja intoksia on samaan malliin.
Lisään vielä ettei näihin foorumeihin kannata suhtautua hampaat irvessä, olen pitkän nuoruuteni aikan oppinut huomaamaan että usein henkilöt on aivan erilaisia luonnossa kuin kirjoitusasu antaa ymmärtää.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
parahin pate,vastaanpa sinulle koska käänsit aiemmin kirjoittamani viestin tarkoituksen ihan päälaelleen.aiemmassa viestissänihän en arvostellut toisten foorumeiden moderointia millään tapaa(miksi niin tekisinkään) vaan linkitin tänne heidän käyttämiään toimintatapoja.en harrasta kelkkailua,turhanpäivästä valittamista enkä kutomista joten en aikaani muilla foorumeilla vietä saati kritisoi heidän toimintatapojaan.myöskin tämä "moderaattoreille ei vittuilla" oli poimittu kelkkafoorumilta ylläpitäjän kirjoituksista.linkittämäni asiat eivät näin olleet omia mietteitäni,tämänhän varmasti itsekkin ymmärsit kunhan vaan valitat valittamisen ilosta.minua saa(t) ihan vapaasti arvostella sielunsa kyllyydestä joko täällä taikka sitten yyveellä.olen myöskin ruukannut käydä erinäisissä tapahtumissa joissa minut on helppo tunnistaa nimikyltistä jos kokee tarvetta esittää mietteensä kasvotusten.pakko todeta pate että hyökkäävä ja perus negatiivinen kirjoitustapasi tuntuu sen verran tutulta,joten on pakko kysyä oletko joskus esiintynyt täällä jollakin toisellakin nimimerkilläPate05 kirjoitti:Olisin vastannut Kingin viestiin myös mutta on näköjään poistanut sen tuosta "Mortin " viestin jälkeen. Olisit antanut olla esillä vain, hyvää mainosta olisi ollut kuinka tämän foorumin Moderaattorit (eivät kaikki) arvostelevat muiden foorumeiden moderointia. Kirjoittamasi tapa "Moderaattoreille ei vittuilla" pätee mielestäni oikein hyvin tällä foorumilla, harvassa ovat ne modet jotka sietävät arvostelua. Kokemukset ovat minun omiani eli en kirjoita kenenkään puolesta enkä tavoittele "moderaattorin" arvoa.
Se toinen foorumi jolle itse kirjoittelen ei ole kelkkalehti.com.

Arvoisa moderaattori Kingi. Esitän sinulle kysymyksen, miksi kirjoittamasi viesti poistettiin ? En tiedä poistitko sen itse vai poistiko joku muu sen, ainoa asia mikä harmittaa on se etten ehtinyt kopioida sitä. Jos kerran lainasit tekstiä kelkkalehden foorumilta tuodaksesi esiin heidän tapansa toimia niin etkö silloin arvostellut tai oikeammin , nyt pyydän sinulta anteeksi kun käytin aikaisemmin sanaa "arvostellut", verrannut toimintatapoja kahden eri foorumin kesken ? Miksi teit niin jos et kerran välitä toisten foorumeiden toimintatavoista ? Vai halusitko tuoda esiin toisen käyttäjän kehuman foorumin epäkohtia ? Kysymykseesi olenko esiintynyt täällä joskus toisella nimimerkillä vastaan sinulle "kyllä olen". Olenko mielestäsi hyökkäävä ? Entä mitä tarkoitat toteamuksella "perusnegatiivinen" Onko foorumin toimintatapojen arvosteleminen "perusnegatiivista" ja "hyökkäävää" ? Olen karvaasti kokenut mitä on kun joutuu "hyökkäyksen" kohteeksi foorumilla kirjoitetun tekstin takia, siksi vaihdoin nimimerkkini. Olen myös oppinut kenen kanssa ei kannata alkaa julkisesti kinaamaan jollei halua saada YV ryöppyä niskaansa. Se että sinä Kingi vastasit kirjoittamaani viestiin oli odotettavissa, samoin tiedän erään toisen joka tulee asiaan kommentoimaan tai sitten ei.kingi kirjoitti:
parahin pate,vastaanpa sinulle koska käänsit aiemmin kirjoittamani viestin tarkoituksen ihan päälaelleen.aiemmassa viestissänihän en arvostellut toisten foorumeiden moderointia millään tapaa(miksi niin tekisinkään) vaan linkitin tänne heidän käyttämiään toimintatapoja.en harrasta kelkkailua,turhanpäivästä valittamista enkä kutomista joten en aikaani muilla foorumeilla vietä saati kritisoi heidän toimintatapojaan.myöskin tämä "moderaattoreille ei vittuilla" oli poimittu kelkkafoorumilta ylläpitäjän kirjoituksista.linkittämäni asiat eivät näin olleet omia mietteitäni,tämänhän varmasti itsekkin ymmärsit kunhan vaan valitat valittamisen ilosta.minua saa(t) ihan vapaasti arvostella sielunsa kyllyydestä joko täällä taikka sitten yyveellä.olen myöskin ruukannut käydä erinäisissä tapahtumissa joissa minut on helppo tunnistaa nimikyltistä jos kokee tarvetta esittää mietteensä kasvotusten.pakko todeta pate että hyökkäävä ja perus negatiivinen kirjoitustapasi tuntuu sen verran tutulta,joten on pakko kysyä oletko joskus esiintynyt täällä jollakin toisellakin nimimerkilläyhdyn sanallisesti wanhan mietteisiin:minäkään en "luonnossa" ole ihan niin v%ttumainen m¤lkku kuin täällä internetissä
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
kiitos vastauksesta pate,nyt muistankin kuka olet/olit ennen.en jaksa alkaa kanssasi vääntämään koska molemmat tiedämme että silloin on edessä pohjaton suo ja sitten saadaan uutta "miksi täällä aina vängätään" palautetta.mukavaa syksyn jatkoa sinne päin 

Myös sinulle hyvää syksyn jatkoakingi kirjoitti:kiitos vastauksesta pate,nyt muistankin kuka olet/olit ennen.en jaksa alkaa kanssasi vääntämään koska molemmat tiedämme että silloin on edessä pohjaton suo ja sitten saadaan uutta "miksi täällä aina vängätään" palautetta.mukavaa syksyn jatkoa sinne päin

- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Kaipasin vaan vertailukohtaa, jotta osaisin pitkällä tähtäimellä hakea hyviä puolia esimerkillisistä keskustelupalstoista. Siis aivan oikeasti haen ja vertaa useitakin palstoja ja yritän täällä niihin hieman vaikuttaa.
Mitä viestien poistoon tulee, niin jokainen voi myös itse niitä poistella. En Kingin tekstiin viitaanut mitenkään. Mielestäni tämä on osasto, jonne kaikki voi kommentoida ja siihen vastataan, jos kukin näkee siihen tarvetta.
Kun tulee kritiikkiä, kaipaan aina esimerkkiä tai kohdennusta johonkin tiettyyn postaukseen. Siitä oppii itsekukin.
Onneksi syksy on todenteolla täällä ja maastossa ei mönkijän selässä tule enää niin kuuma. Ajotapahtumissa lapaa
Mitä viestien poistoon tulee, niin jokainen voi myös itse niitä poistella. En Kingin tekstiin viitaanut mitenkään. Mielestäni tämä on osasto, jonne kaikki voi kommentoida ja siihen vastataan, jos kukin näkee siihen tarvetta.
Kun tulee kritiikkiä, kaipaan aina esimerkkiä tai kohdennusta johonkin tiettyyn postaukseen. Siitä oppii itsekukin.
Onneksi syksy on todenteolla täällä ja maastossa ei mönkijän selässä tule enää niin kuuma. Ajotapahtumissa lapaa

Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Miksi täältä sitten poistetaan kaikki, modeja kritisoivat viestit, ilman mitään selitystä? Ihan vitsiksi voi tämänkin topicin siirtää!Roosa999 kirjoitti: Mitä viestien poistoon tulee, niin jokainen voi myös itse niitä poistella. En Kingin tekstiin viitaanut mitenkään. Mielestäni tämä on osasto, jonne kaikki voi kommentoida ja siihen vastataan, jos kukin näkee siihen tarvetta.
:
Muokatkaa tälle osiolle, muokkausoikeudet kaikille muille paitsi moderaattoreille, ja saattaisi tulos olla yllättävä? Nyt kun kritiikin alla oleva yksilö, on oikeutettu poistamaan kritiikin alla oleva keskustelu, niin kukaan ei oikeasti tiedä, mitä on tapahtunut? Ei herneitä nenään, näin ne modet on minua ohjeistanut.

Eli pitää vaan taipua moderaattorien tahtoon?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- pommipoika
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am 500 max T3
tätä se kommunismi teettää. Toisinajatteliat vaijennetaan ja propakandaa käytetään 

Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Hmmm... onko noin, että täältä on poistettu Modeen kohdituvaa kritiikkiä?Kimi kirjoitti:Miksi täältä sitten poistetaan kaikki, modeja kritisoivat viestit, ilman mitään selitystä? Ihan vitsiksi voi tämänkin topicin siirtää!Roosa999 kirjoitti: Mitä viestien poistoon tulee, niin jokainen voi myös itse niitä poistella. En Kingin tekstiin viitaanut mitenkään. Mielestäni tämä on osasto, jonne kaikki voi kommentoida ja siihen vastataan, jos kukin näkee siihen tarvetta.
:
Muokatkaa tälle osiolle, muokkausoikeudet kaikille muille paitsi moderaattoreille, ja saattaisi tulos olla yllättävä? Nyt kun kritiikin alla oleva yksilö, on oikeutettu poistamaan kritiikin alla oleva keskustelu, niin kukaan ei oikeasti tiedä, mitä on tapahtunut? Ei herneitä nenään, näin ne modet on minua ohjeistanut.![]()
Eli pitää vaan taipua moderaattorien tahtoon?
Edellisessä oli kyse Kingin omasta viestistä, jonka hän itse poisti.
Ettepäin
Kyllä ja useampaan otteeseen.Roosa999 kirjoitti:
Hmmm... onko noin, että täältä on poistettu Modeen kohdituvaa kritiikkiä?
- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Mää olisin kyl nimi pakon ja muokkauksen poiston kannalla, niin vähän rauhoittaa pään aukomista kun oman nimen takana pitää seisoa ja ei voi syödä sanojaan ja olla kun ei olis mitään sanonutkaan.
Ja koskien kaikkia käyttäjäryhmiä, tavan tallaajat ja modet.
Ja koskien kaikkia käyttäjäryhmiä, tavan tallaajat ja modet.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Jesi, olen aikalailla samaa mieltä. Nimestä en niin väliä, mutta muokkauskielto kirjoitettuihin asioihin olisi hyvä.
Kimi, oletko edelleen sitä mieltä, että Risutruusut osastosta on poistettu Modekritiikkiä, joka on siis sääntöjen mukaista? Kommentit lentää romukoppaan vain, jos se ei pidä paikkaansa tai kohdistuu väärään henkilöön tai on muutoin virheellistä tietoa. Pitää muistaa, että kritiikin pitää olla todenmukaista.
Kimi, oletko edelleen sitä mieltä, että Risutruusut osastosta on poistettu Modekritiikkiä, joka on siis sääntöjen mukaista? Kommentit lentää romukoppaan vain, jos se ei pidä paikkaansa tai kohdistuu väärään henkilöön tai on muutoin virheellistä tietoa. Pitää muistaa, että kritiikin pitää olla todenmukaista.
Ettepäin
Esimerkiksi viime viikon torstailta muistuu mieleen nimimerkki JJP:n viesti, joka poistettiin täältä aika rivakasti.Roosa999 kirjoitti:
Mutta nämähän onkin sitten makuasioita, mikä kommentti täyttää asiallisen kritiikin kriteerit. Mutta eriarvoiseen asemaan joutuu kyllä, jos kritiikin saava henkilö saa itse valita ja suodattaa keskustelun kulun mieleisekseen.
Nyt oli ihan pakko kirjautua!
Miksi ihmeessä näistä käyttäjien palautteista ei oteta oppia? Vuodesta toiseen tuntuu ongelmia olevan, ja paljon enemmän kuin muilla foorumeilla. Sitten vielä myönnetään, että "en lue muita foorumeita." Miten semmoiset henkilöt voivat toimia vaikkapa valvojina, jotka eivät ymmärrä miten nettikeskusteluja valvotaan?
Jään odottelemaan uhkausyksityisviestejä parilta valvojalta.
Miksi ihmeessä näistä käyttäjien palautteista ei oteta oppia? Vuodesta toiseen tuntuu ongelmia olevan, ja paljon enemmän kuin muilla foorumeilla. Sitten vielä myönnetään, että "en lue muita foorumeita." Miten semmoiset henkilöt voivat toimia vaikkapa valvojina, jotka eivät ymmärrä miten nettikeskusteluja valvotaan?
Jään odottelemaan uhkausyksityisviestejä parilta valvojalta.
- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Ja mä jään odottamaan että sä taas muokkaat viestiäsi, kuten tapanasi on ollut...
/ Jere Siirilä