Toinen kysyy off-road renkaita ja sinä tyrkytät on-road renkaita.saatsi kirjoitti:Käviskö tuo:

Ja luulen että kysymyksen esittäjä on jo tajunnut kysellä rengasliikkestä, kun on tuota aikaakin jo mennyt.

Toinen kysyy off-road renkaita ja sinä tyrkytät on-road renkaita.saatsi kirjoitti:Käviskö tuo:
ei nota vakio pyöriä kannata laittaa edes maastoon, ei ole pitoasaatsi kirjoitti:Käviskö tuo: http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... 0B-0001%22
115 tai 117,5Trautman kirjoitti:Minkä kokoista suutinta tähän 200cc bashaniin nyt kannattas koittaa? Tässä on powerfilsu ja tehari paikallaan.
Tehoero on jo alkujaankin olematon, ja sopivalla ratastuksella 200cc päihittää 250cc:n ihan vakionakin. Tosin nää on niin yksilöitä, toinen kulkee ja toinen ei sitten millään.Scrabble kirjoitti:Onko lievästi viritetyn 200cc ja vakio 250cc tehoero kuinka huomattava, että kannattaako sillä päätään vaivata? Myös kiinnostaa mahtuuko tuohon 200cc kyytiin istumaan kahta pientä aikuista vaikka onkin yhdelle rek?
Vastaajille suuret kiitokset!
Kimi kirjoitti:Tehoero on jo alkujaankin olematon, ja sopivalla ratastuksella 200cc päihittää 250cc:n ihan vakionakin. Tosin nää on niin yksilöitä, toinen kulkee ja toinen ei sitten millään.Scrabble kirjoitti:Onko lievästi viritetyn 200cc ja vakio 250cc tehoero kuinka huomattava, että kannattaako sillä päätään vaivata? Myös kiinnostaa mahtuuko tuohon 200cc kyytiin istumaan kahta pientä aikuista vaikka onkin yhdelle rek?
250 cc:n plussana järjellinen taka-akseli ja miinuksena totaalisen järjetön takaiskunvaimennus, linkkusysteemeineen.![]()
Muuten nuo on suurimmilta osiltaan samoja laitteita, joten kyytiin mahtuu kumpaiseenkin yhtä hyvin/huonosti.
Scrabble kirjoitti:Jaaha.. Nyt turvaudutaan foorumilaisiin ja kysytään neuvoa. Elikkä olen hommaamassa Bashania ja tuossa on nyt kaksivaihtoehtoa. Toinen on 200cc -07 nivelet vaihdettu kestävempiin, laitettu isompi kaasutin, tehoputki ja ilmeisesti muutenkin läpi käyty/purettu huolellisesti, mittarissa vajaa 3000tkm ja on sekä katu- että maastorenkain. Toinen on sitten 250cc -09 ja 1500km, ei korjattu mitään lastenvikoja, mutta hyvin huollettu alusta lähtien. On vain yksillä, alkup. renkailla ja muutenkin vakio, ei viritetty ollenkaan. Kumman sinä valitsisit jos pitäisi päättää ja hinta on melkein sama? Todella vaikea on oikeasti päättää kumpaa lähtee katsomaan. Tuo 200cc kiinnostaa enemmän, mutta onko jotain hyvää syytä miksi ostaa parivuotta uudempi ja vähemmän ajettu VAKIO kuntoinen? SITTEN tärkeä kysymys.. Onko lievästi viritetyn 200cc ja vakio 250cc tehoero kuinka huomattava, että kannattaako sillä päätään vaivata? Myös kiinnostaa mahtuuko tuohon 200cc kyytiin istumaan kahta pientä aikuista vaikka onkin yhdelle rek?
Aake kirjoitti:itse valitsin melkein samassa tilanteessa 50cc isomman ja voin sanoa että en pettynny... oli viritetty 200cc 07 tarjolla jolla oli silloin 2700km ajettu tai ostan 250cc 09 alle 1000km ajetun vakion.. ostin 250cc vakion ja saan itse räpeltää sille mitä haluan ja tiedän tarkalleen mitä sille o tehty.. eli jos vähääkään osaat ite tehdä niin suosittelen isompaa vaikka ns samoja pelejä ovatkin
Scrabble kirjoitti:Jaaha.. Nyt turvaudutaan foorumilaisiin ja kysytään neuvoa. Elikkä olen hommaamassa Bashania ja tuossa on nyt kaksivaihtoehtoa. Toinen on 200cc -07 nivelet vaihdettu kestävempiin, laitettu isompi kaasutin, tehoputki ja ilmeisesti muutenkin läpi käyty/purettu huolellisesti, mittarissa vajaa 3000tkm ja on sekä katu- että maastorenkain. Toinen on sitten 250cc -09 ja 1500km, ei korjattu mitään lastenvikoja, mutta hyvin huollettu alusta lähtien. On vain yksillä, alkup. renkailla ja muutenkin vakio, ei viritetty ollenkaan. Kumman sinä valitsisit jos pitäisi päättää ja hinta on melkein sama? Todella vaikea on oikeasti päättää kumpaa lähtee katsomaan. Tuo 200cc kiinnostaa enemmän, mutta onko jotain hyvää syytä miksi ostaa parivuotta uudempi ja vähemmän ajettu VAKIO kuntoinen? SITTEN tärkeä kysymys.. Onko lievästi viritetyn 200cc ja vakio 250cc tehoero kuinka huomattava, että kannattaako sillä päätään vaivata? Myös kiinnostaa mahtuuko tuohon 200cc kyytiin istumaan kahta pientä aikuista vaikka onkin yhdelle rek?
Scrabble kirjoitti:Mutta mikäli noissa 200-250cc ei ole kovin suurta eroa niin en näe syytä ostaa 250cc? Ja suoraan sanoen ostan kyllä mielummin valmiin paketin, kun että alan heti työstämään uusia puslia/niveliä, ostamaan toisia kalliita renkaita ja vielä kaikenpäälle uutta kaasutinta ja putkea jne. Sitä rahaa uppoaa ihan erimalliin vakiopeliin kun sitä pitää alkaa laittamaan.
Aake kirjoitti:itse valitsin melkein samassa tilanteessa 50cc isomman ja voin sanoa että en pettynny... oli viritetty 200cc 07 tarjolla jolla oli silloin 2700km ajettu tai ostan 250cc 09 alle 1000km ajetun vakion.. ostin 250cc vakion ja saan itse räpeltää sille mitä haluan ja tiedän tarkalleen mitä sille o tehty.. eli jos vähääkään osaat ite tehdä niin suosittelen isompaa vaikka ns samoja pelejä ovatkin
Tuo on kyllä mainio esimerkki, ja Ezzyn kulkineen ongelmat, ovat 100%:sti edellisen omistajan huolimattomuuksia.jesi kirjoitti:Ja ezzyhän vois pitää pisemmänkin luennon hyvin & laadukkailla osilla kasatusta bashanista...