Tänään kävin hakemassa "Power Filtterin". Availin paikat, ja totesin, ettei muuten tule voimasuodatinta meikäläisen peliin. Alkuperäinen, kotelon sisällä oleva on puolta suurempi, ja muutenkin täysin tarkoituksensa mukainen. 360km on nyt ajettu, ja puhdas oli. Ei yhtään edes huohotus öljyä putsarissa. Eli ihan turha 15€ ostos. Voin myydä, jos joku tarvii
Imuilman vaimentajan ajettelin jossain vaiheessa PE muovista hitsailla.
Maastomallien omistajat huom. Miten niissä on toteutettu moottorin huohotus? Putsariinhan se ei siinä mene. Mutta minne, ja onko letkussa se purkki välissä? Olisko kuvaa jollain?
Kaasarin kurkkua kannattaa seurailla, ettei murru läpi asti. Hyvä alku on jo.
Lampulla kun tsiikailin kaasarin läpi, niin parin millin pykälä oli kurkun ja sylinterin liitoskohdassa. -> Kurkun ruuvit löysälle, ja kiristys ihan vasempaan reunaan vähensi sen max milliin. Luisti ei nouse vieläkään ihan ylös, vaikka kotelon haitat on poistettu ja vaijerista otettu kaikki löysät pois.
Ensi viikolla pitää yrittää ehtiä perehtyyn alatukivarsiin. Vanhojen modaus, tai sitten teen kokonaan uudet, saas nähdä...