En omista kyseistä laitetta mutta sattuneesta syystä on tullut viime aikoina tämmösellä kaasuteltua.
Tuosta liikkeellelähdön nykimisestä olen itsekin ollut kahden vaiheilla, jos kysymyksessä olisi normimönkijä niin sanoisin että variaattorin hihna on ajettu pilalle mutta tuossa taitaa olla enemmänkin kysymys ominaisuudesta koska tuokin tekee juuri sitä että hitaasti liikkeellelähtiessä nykii mutta reilummin kaasuttaessa ongelma loistaa poissaolollaan.
Alustasta hyvin pitkälle samat havainnot, pintakovuus häiritsee joskus yksin ajaessa vaikka esijännitys on melkolailla löysimmillään. Etupäässä haritusta ehkä vähän liikaa koska tahtoo kaarteissa hieman vedellä ja hypähdellä epämääräisesti, käytös voisi rauhoittua jos hieman hienosäätäisi pyöränkulmia.
180cm pitkä kuski alkaa olla maksimi, kaveri on 194cm pitkä ja ei ole enää häävit tilat kuskinpukilla jos noissa mitoissa ruho on.
Bensamittari on suht pessimistinen, viimesen tolpan alkaessa vilkkua soppaa on vielä melkein 9 litraa ja tankkihan oli 19 litranen.
Käyntiääni on mielestäni turhan pliisu, ulkokuori antaisi odottaa hieman enemmän kun vaatimatonta tupsutusta. Ääntä koneesta tulee kyllä silti riittämiin kun reippaammin ajelee, on sen verran lähellä kuuloelimiä vaikkakin selän takana onkin.
Lämpiminä kesäpäivinä mukava vehje, leppoista huristella kylillä vaikka lyhyemmissäkin kamppeissa.
Positiivista laitteessa on huomioarvo, vekotin kyllä kääntää päät missä liikkuukin.
