Ajolasit ja varusteet
Jep jep...quasar kirjoitti:Kukku on hyvä ja kysyy yksityisviestillä puhelinnumeron ja soittaa sitten niin kyllä neuvotaan miten pääsee Kärkkäiselle.
Kysyin jo tuossa Oulun jollain bensa-asemalla tänään ollessani että missähän se Kärkkäinen on ja hyvin neiti tien neuvoi.
Joo, käyty on nyt Kärkkäisellä ja kypäriä kyllä löytyi mutta ei ne istunut minun päähän.
Oli minulla ongelmia ostaa jo pari vuotta sitten tuota mp kypärääkin kun ei meinannut mikään tuntua päässä oikein hyvältä.
Tyydyin sitten Lapin kultaan... eiku siis... kokeilin sit liikkeen kaikki kypärät (helsingissä All Rightissa)
ja löytyi yksi ainoa malli joka tuntui päässä hyvältä. No se täytyi sit ostaa.
Mut ei löytynyt nyt tänään sitä pottaa, siis avo mallia, vaikka katselin joka liikkeestä missä kävin. Täytyy jatkaa metsästystä.
JYVÄSKYLÄN hepuille HUOM:
Jyskän varastomyymälä (meniköhän se nimi oikein)
Siellä näkyy olevan idiootti halpoja avokypäriä, olikohan se hinta 34,90€
Ja malli oli kovasti minun mieleen mutta pää ei siitäkään tykänny.
Kokoja oli S ja M ja värejä ainakin Valkoinen, Hopea, ja matta Musta.
Kannattaa käydä katsastamassa.
Mutta hitto kun en päässy taasen oikein missään nettiin, oulussa vähän katselin josko jossain nettiin pääsis mut ei, olis tuossa pitänyt ottaa numerot ylös
ja treffit täräyttää jonkun kanssa mut nyt se on myöhäistä. Kotona kun jo ollaan, just tulin.
No höh, nythän tämä menee ihan reissu löpinäksi, SORRY ja lopetan

- Panu
- 6WD
- Viesti:
Ei kyllä oo hinnalla pilattu..anton kirjoitti:http://www.savenmaa.fi/tuotteet/1/jet29.phtml

Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
itse käytän "crossikypärää" sillai niinkuin pidemmillä reissuilla ja siihen lasit,mutta taidan siirtyä sellaiseen "poliisi"kypärään että saa koko visiiri/leukaosan avattua.crossikypärällä kun pitää olla commandohuput jne.ettei nenänpää jäädy,mutta silti jäätyy.taidan kokeilla toisenlaista kypärää.
toi mikä oli kuvassa voisi olla kesällä hyvä,ei ole pepsodenthymyssä sitten hyttysiä ja muita itikoita hampaat täynnä.
toi mikä oli kuvassa voisi olla kesällä hyvä,ei ole pepsodenthymyssä sitten hyttysiä ja muita itikoita hampaat täynnä.

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Silmälasit ja suojalasit
Moikka!
Crossia ajaessa silmälasien huurtuminen tuli tutuksi. Muutama vuosi takaperin ainoa riittävän kokoinen suojalasien runko oli Smithin SMX -laseissa. Scottien rungot olivat ainakin silloin aivan liian pienet.
Tilanne on toki voinut muuttua. Pitäisiköhän uskaltautua silmäleikkaukseen niin pääsisi näistä ongelmista kertaheitolla?
Crossia ajaessa silmälasien huurtuminen tuli tutuksi. Muutama vuosi takaperin ainoa riittävän kokoinen suojalasien runko oli Smithin SMX -laseissa. Scottien rungot olivat ainakin silloin aivan liian pienet.
Tilanne on toki voinut muuttua. Pitäisiköhän uskaltautua silmäleikkaukseen niin pääsisi näistä ongelmista kertaheitolla?
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
ei kai tuollainen metsurin mallinen kypärän lasi huurruun mene,siinähän käy viima oikein kunnolla.
aatos123:minulla on Smith:in lasit ja ne ovat rillipäiselle.ainakin minulla mahtuu hyvin alle joku mx malli taisi olla.olen ihan tyytyväinen niihin.
aatos123:minulla on Smith:in lasit ja ne ovat rillipäiselle.ainakin minulla mahtuu hyvin alle joku mx malli taisi olla.olen ihan tyytyväinen niihin.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Niinpä on minullakin tuo silmälasien käyttö yhdistettävä tuohon kypärän käyttöön.
Tekis mieli avopotta ostaa ja siihen sitten suojalasit mut kun en ole vielä löytänyt sopivaa kypärää.
Umpipotta on sitten kesällä vähän lämmin.
Jotain täytyis kehitellä. Oiskohan tuolla vanhoja kattiloita joutilaana...
Tekis mieli avopotta ostaa ja siihen sitten suojalasit mut kun en ole vielä löytänyt sopivaa kypärää.
- Panu
- 6WD
- Viesti:
Siitä vaan kattilasta patentoimaan..kukkumyy kirjoitti:Niinpä on minullakin tuo silmälasien käyttö yhdistettävä tuohon kypärän käyttöön.

Harrastus vie joka asiassa mukanaan..