Ajolasit ja varusteet

Keskustelua ajovarusteista:
Kypärät panssarit kengät yms..
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Elä Kukku heitä kirvestä kaivoon siinä kypärä asiassa.Niitä pottia on siellä Kärkkäisellä ollu ainakin 2 vuotta myynnissä ja koko ouluseutu on niillä kyllästetty,eiköhän sieltä riitä sullekin. :lol:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
quasar
4WD

Viesti Kirjoittaja quasar »

Kukku on hyvä ja kysyy yksityisviestillä puhelinnumeron ja soittaa sitten niin kyllä neuvotaan miten pääsee Kärkkäiselle.
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

:roll:
Viimeksi muokannut ATC, 07 Helmi 2005 06:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

quasar kirjoitti:Kukku on hyvä ja kysyy yksityisviestillä puhelinnumeron ja soittaa sitten niin kyllä neuvotaan miten pääsee Kärkkäiselle.
Jep jep...

Kysyin jo tuossa Oulun jollain bensa-asemalla tänään ollessani että missähän se Kärkkäinen on ja hyvin neiti tien neuvoi.

Joo, käyty on nyt Kärkkäisellä ja kypäriä kyllä löytyi mutta ei ne istunut minun päähän.
Oli minulla ongelmia ostaa jo pari vuotta sitten tuota mp kypärääkin kun ei meinannut mikään tuntua päässä oikein hyvältä.
Tyydyin sitten Lapin kultaan... eiku siis... kokeilin sit liikkeen kaikki kypärät (helsingissä All Rightissa)
ja löytyi yksi ainoa malli joka tuntui päässä hyvältä. No se täytyi sit ostaa.

Mut ei löytynyt nyt tänään sitä pottaa, siis avo mallia, vaikka katselin joka liikkeestä missä kävin. Täytyy jatkaa metsästystä.

JYVÄSKYLÄN hepuille HUOM:

Jyskän varastomyymälä (meniköhän se nimi oikein)
Siellä näkyy olevan idiootti halpoja avokypäriä, olikohan se hinta 34,90€
Ja malli oli kovasti minun mieleen mutta pää ei siitäkään tykänny.
Kokoja oli S ja M ja värejä ainakin Valkoinen, Hopea, ja matta Musta.
Kannattaa käydä katsastamassa.

Mutta hitto kun en päässy taasen oikein missään nettiin, oulussa vähän katselin josko jossain nettiin pääsis mut ei, olis tuossa pitänyt ottaa numerot ylös
ja treffit täräyttää jonkun kanssa mut nyt se on myöhäistä. Kotona kun jo ollaan, just tulin.

No höh, nythän tämä menee ihan reissu löpinäksi, SORRY ja lopetan :oops:
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

kukkumyy
Tracks

Kyllä kyllä
Hieno ja HALPA on kypärä. Nyt kun sitä vaan pääsis koittamaan. Ei vaan taida onnistua.
Panu
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Ei kyllä oo hinnalla pilattu.. :roll:
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

itse käytän "crossikypärää" sillai niinkuin pidemmillä reissuilla ja siihen lasit,mutta taidan siirtyä sellaiseen "poliisi"kypärään että saa koko visiiri/leukaosan avattua.crossikypärällä kun pitää olla commandohuput jne.ettei nenänpää jäädy,mutta silti jäätyy.taidan kokeilla toisenlaista kypärää.

toi mikä oli kuvassa voisi olla kesällä hyvä,ei ole pepsodenthymyssä sitten hyttysiä ja muita itikoita hampaat täynnä. :D
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Toi savenmaa kiertää niinkun linjauatolla ympäri savoa niin mä taidan ostaa ton kypärän kun seuraavan kerran sattuvat kohdalle. Ilmoittelen sitten täällä jos ostan sen. Toivottavasti eivät pääse loppumaan, viimeksi ainakin oli viellä joitan jäljellä!
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Tossa ei ole kyllä tuplapleksiä,taitaapi huurtuva.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Aatos123
Noppeli

Silmälasit ja suojalasit

Viesti Kirjoittaja Aatos123 »

Moikka!

Crossia ajaessa silmälasien huurtuminen tuli tutuksi. Muutama vuosi takaperin ainoa riittävän kokoinen suojalasien runko oli Smithin SMX -laseissa. Scottien rungot olivat ainakin silloin aivan liian pienet.

Tilanne on toki voinut muuttua. Pitäisiköhän uskaltautua silmäleikkaukseen niin pääsisi näistä ongelmista kertaheitolla?
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

ei kai tuollainen metsurin mallinen kypärän lasi huurruun mene,siinähän käy viima oikein kunnolla.

aatos123:minulla on Smith:in lasit ja ne ovat rillipäiselle.ainakin minulla mahtuu hyvin alle joku mx malli taisi olla.olen ihan tyytyväinen niihin.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
kukkumyy
Tracks

Niinpä on minullakin tuo silmälasien käyttö yhdistettävä tuohon kypärän käyttöön.
Tekis mieli avopotta ostaa ja siihen sitten suojalasit mut kun en ole vielä löytänyt sopivaa kypärää.
Umpipotta on sitten kesällä vähän lämmin.

Jotain täytyis kehitellä. Oiskohan tuolla vanhoja kattiloita joutilaana...
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Mulla on tommonen vastaava kun savenmaanmalli.Menee huuruun kesälläkin vesisateella.Toisessa avokypärässä on tuplapleksi,ei huurru,niinkauan kuin pleksi on ehyt.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Panu
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

kukkumyy kirjoitti:Niinpä on minullakin tuo silmälasien käyttö yhdistettävä tuohon kypärän käyttöön.
Tekis mieli avopotta ostaa ja siihen sitten suojalasit mut kun en ole vielä löytänyt sopivaa kypärää.
Umpipotta on sitten kesällä vähän lämmin.

Jotain täytyis kehitellä. Oiskohan tuolla vanhoja kattiloita joutilaana...
Siitä vaan kattilasta patentoimaan.. :lol: Ei mutta jos ihan totta puhutaan, niin on tuossa avopotassa sekin etu, että pystyy helpommin polttelemaan ajon aikana :wink:
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
Vastaa Viestiin