Onhan se 10millinen rouhee, mutta todellisuudessa kampuroiden hintaero kannattaisi sijoittaa ammattilaisen porttaukseen.
Nuo 4milliset CUBit on oikein tehtynä hyvinkin väkeviä, että pisemmän iskun tuoma vääntöero keskialueella auttaa vain raskaampia kuskeja liikkeelle lähdössä...
...ja jos joskus ei ne tehot sitten riitä, niin 4millinen DM on jo 551cc ja tuottaa tehoa enemmän, kuin 10millin CUB...tai Serval.
Mutta kaikesta huolimatta 10 millin Serval tai CUB olisi unelma moottori.
Vielä jos ollaan kaukaa viisaita, niin 10 millin Super Serval olisi vieläkin makiampi. Nyt kun kylmäkantta, putkia, eikä läppäkoteloita/imukauloja ole valmiiksi hankittu, niin samaan soppaan ne ostaa Superiin sopivat. Lohkot kun joutaa työstöön, niin samalla sitä ylälohkoa avartaa Superille.
CUB/Serval 68mm bore
Super CUB/Serval 72mm bore
DM 78
DMX 82...muistaakseni. (nimimerkkikin jo sitä vaatii

)