Itsellä on joku 500-600 tuntia ajoa noilla Pollen tai vastaavilla (Comanche) nelivedoilla tie, maasto ja aurauskäytössä, enkä ole tuosta "luiruamisesta" kyllä kokenut mitään haittaa. Toisaalta suolle en ole lähtenyt laitteita upottamaan, joten ehkä se olisi siellä tullut esiin. Sen sijaan tuon etuperän toimivuudesta olen nauttinut lukuisia kertoja maastossa. Se nousee niin vaivattomasti kulma edellä kiven päälle, taikka yksi eturengas ilmassa montusta ylös, että
voi keskittyä siellä satulassa lähinnä nautiskeluun, eikä tarvi miettiä että mitenköhän tässä nyt pitäisi jumpata tai kaasua annostella, jotta tuokin yksi estettä vasten tai ilmassa oleva pyörä osallistuisi hommiin. En väitä, etteikö muutkin systeemit toimisi niitä "oikein" käyttäessä, mutta Pollen systeemi paikkaa kyllä kuskin taitoja kiitettävästi. Tätä käsitystäni vaan vahvistaa nuo edellä olleet videot, kummassakaan ei siis Canaa osattu ajaa oikein
Auratessa ei kyllä perä lähde luiruamaan yhtään mihinkään ennen kuin valli on niin iso että luiruaa koko laite, siis kaikki neljä pyörää. Tähän asti menee justiinsa suoraan.
Paksummassa lumessa tuon perän kaivamisilmiön huomasi (lähinnä erikoisista renkaiden urista), mutta Comanche meni silti hyvin ryömimällä karkeiden renkaiden turvin ja 800 Polle taas meni voimalla, ihan siinä missä Canat ja Jammutkin. Sitten, kun alkaa mahasta kantamaan, niin meno pysähtyy, mutta se ei kyllä ole tuosta nelivedon toteutuksesta kiinni

Nykyinen 500 ei ole vielä kunnon lumia nähnyt.
Liukkaalla tiellä lähtee tosiaan puskemaan perää sivulle mutkissa takavetoisen tapaan, jos annostelee tarpeettoman paljon kaasua, mutta toisaalta myös oikenee itsekseen, kun vaan antaa sitä kaasua vielä vähän lisää, koska etupääkin kuitenkin vetää. Tuo siis 800:lla, traktorilla ei onnistu kumpikaan
