Otsikkomuokkaus...
-Viksma
Mulla oli halvat Ollot (50w) ja ei häiriöitä esiintyny siltikään. En tiedä onko se onnenkauppaa näittenki kanssa mutta varmaan kun tekee ohjeiden mukaan jotka löytyy näiltäkin sivuilta pääsee jo pitkälle. Tällä kertaa laitan 35wattiset koska niissäkin on minulle valotehoa aivan tarpeeksidados87 kirjoitti:joo paitsi että se kuullemma herjaa sitä failyre (tai jotain sinne päin) tekstiä jos ei oo just oikeen laiset xenonit keulilla tai ainakin kaverilla teki näin?![]()
humsteri kirjoitti:Mulla oli halvat Ollot (50w) ja ei häiriöitä esiintyny siltikään. En tiedä onko se onnenkauppaa näittenki kanssa mutta varmaan kun tekee ohjeiden mukaan jotka löytyy näiltäkin sivuilta pääsee jo pitkälle. Tällä kertaa laitan 35wattiset koska niissäkin on minulle valotehoa aivan tarpeeksidados87 kirjoitti:joo paitsi että se kuullemma herjaa sitä failyre (tai jotain sinne päin) tekstiä jos ei oo just oikeen laiset xenonit keulilla tai ainakin kaverilla teki näin?![]()
muistelin tossa justiin että kaverilla oli ollo merkkiset xenonit ja ne herjas just failure tekstiä ja ei kai ne koskaan tullu toimimaan renegadessa..en tiiä sitte että olisko tuo outlander erinlainen sähköjen suhteen ku tuntuu että niissä pelaa xenonit niinku pitääkiseatts kirjoitti:Olloja myy http://www.elekma.com
Anna vaan suosiolla muiden tehdä noita kokeiluja ja osta Yepnetistä ne Xenonit Rekkuun. Niin minä tein että heitin ne pxxxxt nurkkaan ja tilasin tuolta ja pelitti moitteetta. Maksaa vähän enemmän mutta pelaa kerralla.dados87 kirjoitti:humsteri kirjoitti:Mulla oli halvat Ollot (50w) ja ei häiriöitä esiintyny siltikään. En tiedä onko se onnenkauppaa näittenki kanssa mutta varmaan kun tekee ohjeiden mukaan jotka löytyy näiltäkin sivuilta pääsee jo pitkälle. Tällä kertaa laitan 35wattiset koska niissäkin on minulle valotehoa aivan tarpeeksidados87 kirjoitti:joo paitsi että se kuullemma herjaa sitä failyre (tai jotain sinne päin) tekstiä jos ei oo just oikeen laiset xenonit keulilla tai ainakin kaverilla teki näin?![]()
mistäs oot hommannu noita halpoja olloja?? oisin kyllä halukas kokeilemaan noita jos ne vaikka tois hiukka lisää valotehoa jo niin hyviin valoihin![]()
Olisko käyttäjässätpl kirjoitti:Oon tehny siihen takalaukun/sidontalenkkien paikalle telineen missä on xt15 kiinni, mut on kyllä hiukan liian ylhäällä et useesti vetää konetta enemmän alaspäin ku ylöspäin. Siitä ylhäältä kyllä kiva käyttää kun tarvii, enemmän kyllä käytössä kun vaihtaa renkaita mut on se kiva olla olemassa varsinkin jos on yksin liikkeellä.