Renen xenonit sekä kysymys takavinssioptiosta

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
dados87
Noppeli
Mönkijä:: can am renegade 800. vm.09

Renen xenonit sekä kysymys takavinssioptiosta

Viesti Kirjoittaja dados87 »

tervehdys onkos kukaan asentanu renegadeen takavinssiä ja jos on niin olisko kuvia kyseisetä asennuksesta? ja sitte xenoneista kyselisin että mikkähän mahtaa tuohon käydä? kiitos jo etukäteen. :D :D :D =D>
Otsikkomuokkaus...
-Viksma
vajaa veto..onko se joku veikkauksen uusi peli ;)
tpl
4WD
Mönkijä:: Can-am renegade 800R

Re: rekkuun takavinssiä

Viesti Kirjoittaja tpl »

Oon tehny siihen takalaukun/sidontalenkkien paikalle telineen missä on xt15 kiinni, mut on kyllä hiukan liian ylhäällä et useesti vetää konetta enemmän alaspäin ku ylöspäin. Siitä ylhäältä kyllä kiva käyttää kun tarvii, enemmän kyllä käytössä kun vaihtaa renkaita mut on se kiva olla olemassa varsinkin jos on yksin liikkeellä.
humsteri
2WD
Mönkijä:: Rente X

Viesti Kirjoittaja humsteri »

Renteen passaa HB3 kannalla (9005) olevat xenonit, itsellä vastaava operaatio myöskin edessä. Outissa tottu xenoneihin niin ei oikein nuo ureanväriset tuikut sytytä enään :lol:
dados87
Noppeli

joo paitsi että se kuullemma herjaa sitä failyre (tai jotain sinne päin) tekstiä jos ei oo just oikeen laiset xenonit keulilla tai ainakin kaverilla teki näin? :? :?
humsteri
2WD
Mönkijä:: Rente X

Viesti Kirjoittaja humsteri »

dados87 kirjoitti:joo paitsi että se kuullemma herjaa sitä failyre (tai jotain sinne päin) tekstiä jos ei oo just oikeen laiset xenonit keulilla tai ainakin kaverilla teki näin? :? :?
Mulla oli halvat Ollot (50w) ja ei häiriöitä esiintyny siltikään. En tiedä onko se onnenkauppaa näittenki kanssa mutta varmaan kun tekee ohjeiden mukaan jotka löytyy näiltäkin sivuilta pääsee jo pitkälle. Tällä kertaa laitan 35wattiset koska niissäkin on minulle valotehoa aivan tarpeeksi :roll:
dados87
Noppeli

humsteri kirjoitti:
dados87 kirjoitti:joo paitsi että se kuullemma herjaa sitä failyre (tai jotain sinne päin) tekstiä jos ei oo just oikeen laiset xenonit keulilla tai ainakin kaverilla teki näin? :? :?
Mulla oli halvat Ollot (50w) ja ei häiriöitä esiintyny siltikään. En tiedä onko se onnenkauppaa näittenki kanssa mutta varmaan kun tekee ohjeiden mukaan jotka löytyy näiltäkin sivuilta pääsee jo pitkälle. Tällä kertaa laitan 35wattiset koska niissäkin on minulle valotehoa aivan tarpeeksi :roll:

mistäs oot hommannu noita halpoja olloja?? oisin kyllä halukas kokeilemaan noita jos ne vaikka tois hiukka lisää valotehoa jo niin hyviin valoihin :D :o
seatts
6WD

Viesti Kirjoittaja seatts »

Olloja myy www.elekma.com
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
GT-555
4WD
Mönkijä:: 800cc Renegade

Viesti Kirjoittaja GT-555 »

Teet paypal tilin ja ostat ebaysta. Saa about 30e:lla kotiin toimitettuna, millä kannalla ja värillä tahansa ;)
Panssarivaunut on out!
dados87
Noppeli

seatts kirjoitti:Olloja myy http://www.elekma.com
muistelin tossa justiin että kaverilla oli ollo merkkiset xenonit ja ne herjas just failure tekstiä ja ei kai ne koskaan tullu toimimaan renegadessa..en tiiä sitte että olisko tuo outlander erinlainen sähköjen suhteen ku tuntuu että niissä pelaa xenonit niinku pitääki :idea: :idea: :?
seatts
6WD

Viesti Kirjoittaja seatts »

Jos se herjaa jotain niin ostaa siihen relesarjan, se ottaa suoraan virran akulta ja ainoastaan valojen ohjauksen alkuperäisistä valojen johdoista niin kyllä varmasti toimii.

Elikkäs tämmönen http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... a%2012V%22
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
Viksma
6WD
Mönkijä:: ei olaa

Viesti Kirjoittaja Viksma »

Jahas, takavinssi keskustelu siirtyny renen xenoonivaloihin, muuttelin otsikkoa.

-Viksma
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."
Kova-Luu
3WD
Mönkijä:: Rene 800R EFI X

Re: Renen xenonit sekä kysymys takavinssioptiosta

Viesti Kirjoittaja Kova-Luu »

Onkos kellään toteutuskuvia Renen takavinssistä??
- Lihasten syvä aukaisut/ kalvokäsittelyt
* vain kilpaurheilijoille!
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

dados87 kirjoitti:
humsteri kirjoitti:

mistäs oot hommannu noita halpoja olloja?? oisin kyllä halukas kokeilemaan noita jos ne vaikka tois hiukka lisää valotehoa jo niin hyviin valoihin :D :o
Anna vaan suosiolla muiden tehdä noita kokeiluja ja osta Yepnetistä ne Xenonit Rekkuun. Niin minä tein että heitin ne pxxxxt nurkkaan ja tilasin tuolta ja pelitti moitteetta. Maksaa vähän enemmän mutta pelaa kerralla.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

tpl kirjoitti:Oon tehny siihen takalaukun/sidontalenkkien paikalle telineen missä on xt15 kiinni, mut on kyllä hiukan liian ylhäällä et useesti vetää konetta enemmän alaspäin ku ylöspäin. Siitä ylhäältä kyllä kiva käyttää kun tarvii, enemmän kyllä käytössä kun vaihtaa renkaita mut on se kiva olla olemassa varsinkin jos on yksin liikkeellä.
Olisko käyttäjässä :roll:
Pylpyrällä vetokoukun telineen kautta kun vetää niin onkelma poistuu. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
jussa79
Tracks
Mönkijä:: Japanialaista 1syl Woimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussa79 »

"Anna vaan suosiolla muiden tehdä noita kokeiluja ja osta Yepnetistä ne Xenonit Rekkuun. Niin minä tein että heitin ne pxxxxt nurkkaan ja tilasin tuolta ja pelitti moitteetta. Maksaa vähän enemmän mutta pelaa kerralla."

Ei kai tuo kana yhtään sen ihmeempi laite ole kuin autotkaan??
Itellä on ollu ollon xenonit bemarissa jo 2 vuotta enkä todellakaan vaihtaisi pois! Hinta-laatusuhde on todella kohdallaan.

Mulla oli sellanen ongelma autossa, että ajotietokone luuli polttimon olevan rikki kun laitoin xenonit koska xenoneissa ei ole vastusta kuten tavallisessa polttimossa.
Soitto Elekmaan ja sieltä lähetettiin konkat piuhojen väliin, jotka sopi suoraan ballastin liittimiin ja sen jälkeen ei ole ongelmia ollut.

Renen keulalle on hankala laittaa lisävaloja, joten laitan luultavasti kanssa orkkisumpioihin xenonit, niin jo alkaa näkymään.
:D
Vastaa Viestiin