Can Am 2015
-
- 4WD
- Viestit: 168
- Liittynyt: 29 Joulu 2012 12:08
- Mönkijä:: Can-Am 1000 pro 6x6
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Re: Can Am 2015
Varmasti hyvä toi 650 cc . Ittellä juurikin tuo rattorimalli 500 lyhyt. Enpä oo vielä paljo mitään hyvää löytänyt tästä. Polttoaineen kulutus positiivinen ylläri Polleen verrattuna. Jousitus aivan liian veltto aurahommiin. Maavara jää olemattomaksi mahanalusaurakiinnityksellä. Lyhyt vaihde varmaan ihan jees, tosin verrokkina itellä polle 800, jossa samanlainen lyhyt suunnilleen, ei juuri eroa. Ainakin Warnin vinssisysteemi täysin yliarvostettu. Auraillu ja pari kertaa vinssaillu ku kiinni jäi, niin tällä hetkellä tilanne se, että 1kpl vinssejä vaihdettu takuuseen, nyt sitten rele kökkönä, eikä releitä oo koko maassa kuulemma vasta kuin joskus maaliskuussa. Tuumailin jotta jos laittas kunnon renkaat 28 " - 30 " ja takavinssin, niin saattas pärjätä jo ihan arkipäiväisessä työkäytössä. ( Lumenauraus ja postinhaku).
Itä-Suomen Mönkijät Ry
Näillä mennään:
Can-Am Outlander Max 570 Pro + -21
Näillä mennään:
Can-Am Outlander Max 570 Pro + -21
Re: Can Am 2015
Mites tuon käytännössä erottaa.. Onko iso ero huippunopeudessa? Eli mistä vois päätellä kumpi välitys on?Makkeri kirjoitti:Vanhan ja uuden laatikon välityssuhde muutos : Vanha mallin L 5.29:1. uusi Erikoistiheä L 7.5:1
Ohoh, mannesmanilla huonoja kokemuksia, toivotaan että ei vastusta tuo 650:n kanssa
-
- 4WD
- Viestit: 168
- Liittynyt: 29 Joulu 2012 12:08
- Mönkijä:: Can-Am 1000 pro 6x6
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Re: Can Am 2015
Off topic ; mun käyttö ei oo kuulemma normaalia :/ eräs kaveri sano, että nää mönkijät on tarkotettu vain ajeluun.
Marraskuussa otin käyttöön -14 , nyt ajanut jotain 40h , Puiden ajua, lumitöitä, hupia, ei juuri offia ole vielä päässy kokeilee kunnolla. Kestääköhän runko näissä uusissa malleissa.. (?)
Marraskuussa otin käyttöön -14 , nyt ajanut jotain 40h , Puiden ajua, lumitöitä, hupia, ei juuri offia ole vielä päässy kokeilee kunnolla. Kestääköhän runko näissä uusissa malleissa.. (?)
Itä-Suomen Mönkijät Ry
Näillä mennään:
Can-Am Outlander Max 570 Pro + -21
Näillä mennään:
Can-Am Outlander Max 570 Pro + -21
Re: Can Am 2015
Kyllä kestää, ei muutako kovaa ajoa!
Re: Can Am 2015
Hyvältä on kone vaikuttanut. Ilmeisesti muutoksia 2014 malliin, akun sijainti, täysmustat vanteet ja avainten koodaus on muuttunut?
Edit: ei omia havaintoja, mutta näin ymmärsin? Pitääkö paikkaansa?
Edit: ei omia havaintoja, mutta näin ymmärsin? Pitääkö paikkaansa?
-
- 3WD
- Viestit: 79
- Liittynyt: 28 Tammi 2015 17:14
- Mönkijä:: Outlander 500 Max t3 -15
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Can Am 2015
Mukana tuli kaks avainparia. Virtalukkoon ja takaboxin lukkoon. Kyseessä siis 2015 500 max T3. Aiemmin ollut kuulemma melkoinen avainhässäkkä
Mitään eritehoisia avaimia ei ollut. Muista malleista ei tietoa miten mennään nykyään.
Mitään eritehoisia avaimia ei ollut. Muista malleista ei tietoa miten mennään nykyään.
Re: Can Am 2015
Joo, se pikkuavain käy vaihekepin,polttoainetankin ja takapoksin lukkoihin. Aikasemmin ollut vissiin eriavain jokalukkoon.
Tässä kuva akusta, heti penkin alla

Tässä kuva akusta, heti penkin alla
Re: Can Am 2015
Samanlailla tuo akku taitaa olla -14 mallisissakin.
Tuo avainten määrä olikin melkoinen fiasko aiemmin
Tuo avainten määrä olikin melkoinen fiasko aiemmin

Re: Can Am 2015
Ai, mitähän se sitte höpisi..PaJa kirjoitti:Samanlailla tuo akku taitaa olla -14 mallisissakin:
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 26 Maalis 2013 11:08
- Mönkijä:: Can-Am outlander max 500 t3
- Paikkakunta: Kempele
Re: Can Am 2015
Liekkö tuo lyhyt L vaatis kolmannen nopeusalueen. Eli vanha L ja H jossa olisi erikois lyhyt lisänä
Tietysti tämä lisäisi valmistus kustannuksia.

Makkeri kirjoitti:Vanhan ja uuden laatikon välityssuhde muutos : Vanha mallin L 5.29:1. uusi Erikoistiheä L 7.5:1
-
- 3WD
- Viestit: 79
- Liittynyt: 28 Tammi 2015 17:14
- Mönkijä:: Outlander 500 Max t3 -15
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Can Am 2015
Ei tarvita kolmatta nopeusaluetta. Hyvin mennään extralyhyellä L vaihteella ja normaalilla pidemmällä. 

Re: Can Am 2015
Kyllä on can-am traktori mennyt huikeasti kehityksessä eteenpäin tämän uuden G2 rungon ja erikoishitaan L-puolen ansiosta. Kolmen Polaris XP:n jälkeen on kyllä todettava että can-amin ajo-ominaisuuksia ei turhaan kehuta. On siis todella mahtava peli ajaa. Ja tuo erikoishidas L-vaihde on vähintäänkin yhtä hidas kuin pollen hidas puoli, ellei jopa aavistuksen hitaampikin (ainakin XP:tä). Itse olen ainakin näin ensituntuman jälkeen todella tyytyväinen laitteeseen. Ja edelleen ei voi kuin ihmetellä tuota rotaxin moottoria.. Vaikka on vain 500 kuutioinen ja 46 hv (pollen 77 hv jälkeen) niin kyllä on tehoja mukavasti. Vielä kun can-am on luotettavan merkin maineessa ja siihen on ostettavissa viiden vuoden takuu niin ei ole vaikeaa ennustaa traktoreiden suosiota tulevaisuudessa. Eri vaihtoehtoja harkitseville suosittelen ehdottomasti tutustumista laitteeseen.
Can-Am 1000 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
-
- Tracks
- Viestit: 1070
- Liittynyt: 12 Maalis 2015 13:19
- Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Re: Can Am 2015
Liikkeessä sanottiin että lyhyt laatikko on myös 500 max-mallissa. Oma kriteeri siinä myös.Olli P kirjoitti:Lyhyt laatikko on : Pätkä 500:ssa, 1000 t3 max , 6x6:sissa, tulossa alkuvuoden 650 max:hin t3 . 500 max:iin t3:seen ei ainakaan vielä alkuvuodesta, on varastoissa pitkiä laatikoita jäljellä. Näin infottiin minua jälleenmyynti liikkeessä . Lyhyt laatikko oli isoin kriteeri omaan vaihtoon ja tyytyväinen oon ollut.
Miten tuon voi varmistaa pomminvarmasti? Lukeeko jossain papereissa välityssuhteet?
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: Can Am 2015
Olisko niin, että pikkulaatikko (aina pitkä välitys) vaihteensiirtokäpälä vaihdelaatikosta ylöspäin. Kun taas isossa laatikossa (1000cc) se on alaspäin. Isoa laatikkoa on myös lyhyenä, että pitkänä, mutta oman 500 DPS:n lyhyt puoli loppuu varmaankin 45-50 km/h, traktoriralli, niin rajoittaa jo 40 km/h, jolloin kierrokset n. 6000 rpm. Korjatkoon joku mikäli olen ihan väärässä.
Extra lyhyissä L:ssä on aina tuo iso 1000cc vaihdelaatikko.
Extra lyhyissä L:ssä on aina tuo iso 1000cc vaihdelaatikko.