570 pro ensikokemuksia
Re: 570 pro ensikokemuksia
Lekti hurraa melekein koko ajan ku metässä ajjaa,pelekällä nupillaki. Välillä näyttää ettei sammu ollenkaa,kerkiää poltella puoli askia norttia.
Re: 570 pro ensikokemuksia
Ootko tutkinut että siellä on myös ilmavirtaa ja flekti tosiaan pyörii oikeaan suuntaan edes?
John Deere XUV 855d + Country 330/t15 4WD
- villev
- 6WD
- Viestit: 730
- Liittynyt: 24 Maalis 2005 17:17
- Mönkijä:: ½ moottori
- Paikkakunta: ruottin ja venäjän välissä
Re: 570 pro ensikokemuksia
Kyllä se lekti huutaa tääläki ja jaloista palaa karvat ku sortseilla ajaa.
Eikai se normaalia oo mutta kuuluu canaan kyllä
Eikai se normaalia oo mutta kuuluu canaan kyllä

570 T3 PRO
mönkijän renkaat aina edullisesti http://www.kalajoenkumikorjaamo.fi
http://www.kepomonkijat.com/
mönkijän renkaat aina edullisesti http://www.kalajoenkumikorjaamo.fi
http://www.kepomonkijat.com/
Re: 570 pro ensikokemuksia
Ilimavirtaa on ja ihan oekeaan suuntaan. Mut sehä on kana.
Re: 570 pro ensikokemuksia
Joo mut oikee koipi on ihan ok. Vasen joutaa lämmetä.
-
- 2WD
- Viestit: 35
- Liittynyt: 13 Helmi 2009 21:48
Re: 570 pro ensikokemuksia
Että lämpiää vehkeet muillakin. Ihmetyttäävään kun niin varoittelivat lämpenemisestä...
Noh, kehutaan välillä eli yhä edelleen hillitön peli menemään, tuo hidas on hyvä ja tehostaja on ehdoton metässä.
Ei turhaan moottoriakaan ole kehuttu.
Mutta noi "ominaisuudet" ottaa vaan päähän ja luotettavuus on mysteeri.
Aikaisemmat kolme mönkijää on sieltä missä ihmisillä on silmät vinossa ja ne suo liisiä.
Ja näiden "liisin" purijoiden kasaamien mönkijöiden kanssa oli jotenkin helpompaa..
Noh, kehutaan välillä eli yhä edelleen hillitön peli menemään, tuo hidas on hyvä ja tehostaja on ehdoton metässä.
Ei turhaan moottoriakaan ole kehuttu.
Mutta noi "ominaisuudet" ottaa vaan päähän ja luotettavuus on mysteeri.
Aikaisemmat kolme mönkijää on sieltä missä ihmisillä on silmät vinossa ja ne suo liisiä.
Ja näiden "liisin" purijoiden kasaamien mönkijöiden kanssa oli jotenkin helpompaa..
- villev
- 6WD
- Viestit: 730
- Liittynyt: 24 Maalis 2005 17:17
- Mönkijä:: ½ moottori
- Paikkakunta: ruottin ja venäjän välissä
Re: 570 pro ensikokemuksia
Kyllä se sitte varottaa ku liian kuumana käy.
Pakoputkistohan se on mikä näissä lämpöharmia eniten antaa, piät vaan syylärin puhtaana niin no problem.
Hyvä kampe on menemään kyllä vaikka vähän hutera onki korkeutensa puolesta. Kyllä se Hondassaki tahto bensa kiehua tankissa vaikka vaan yks sylinteri oli piippua lämmittämässä.
Kovaa ajoa vaan, jos ei kestä niin se menee rikki
Pakoputkistohan se on mikä näissä lämpöharmia eniten antaa, piät vaan syylärin puhtaana niin no problem.
Hyvä kampe on menemään kyllä vaikka vähän hutera onki korkeutensa puolesta. Kyllä se Hondassaki tahto bensa kiehua tankissa vaikka vaan yks sylinteri oli piippua lämmittämässä.
Kovaa ajoa vaan, jos ei kestä niin se menee rikki

570 T3 PRO
mönkijän renkaat aina edullisesti http://www.kalajoenkumikorjaamo.fi
http://www.kepomonkijat.com/
mönkijän renkaat aina edullisesti http://www.kalajoenkumikorjaamo.fi
http://www.kepomonkijat.com/
Re: 570 pro ensikokemuksia
Kyllä tuo autto tuoho kiikkeryyteen ku pani erillaiset vanteet.
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: 570 pro ensikokemuksia
4+3 ET:n vanteilla, vahvistaisin raidetangot, menevät varsinkin maastokäytössä helposti mutkalle. Itsellä oli edellisessä pelissä hydrauliikkaputket laitettu päälle. Tietysti vasta taipumisen jälkeen. Levittävillä vanteilla, ohjaustehostin väsyy/ lämpenee nopeammin hitaassa maastojunnauksessa.
Nämä asiat siis eivät ole vikoja vaan ihan muutoksista aiheutuvia lieveilmiöitä.
Nämä asiat siis eivät ole vikoja vaan ihan muutoksista aiheutuvia lieveilmiöitä.
Re: 570 pro ensikokemuksia
Nähtäväksi jää.
Re: 570 pro ensikokemuksia
Kuinka tiukkaan ootta vetäny ITP vanteiden lättäpää mutterit canassa. Ite vejin 7 killoon,nii silti tuntuu jotku mutterit vain antavan myöte. (Monettiavvain pellaa)
-
- 6WD
- Viestit: 532
- Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
- Paikkakunta: Muhos City
Re: 570 pro ensikokemuksia
Tässä tilailen valmiiksi kilkkeitä ensi viikolla saapuvaan laitteeseen. Olisi yksi kysymys johon en netistä löydä apuja. Osaisiko joku kertoa mikä on tuon XT-etupuskurin putken paksuus -16 vuoden laitteessa? Se ylempi vaakaputki kyseessä, alempi vissiin paksumpi. Saa senkin mitata jos viitsii.
Pitäisi ledeille tilata kiinnikkeet ja niissä pidempi toimitusaika...

Re: 570 pro ensikokemuksia
Yläputki 32. Alaputki 38
-
- 6WD
- Viestit: 259
- Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
- Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
- Paikkakunta: Tampere
Re: 570 pro ensikokemuksia
Pitkästä aikaa pientä päivitystä tullut ja nyt saatu takuuseen uudet takajousetja iskarit kun peräpää kuormittamattomana oli jo 7cm alempana kun keula. Saa nähdä kestääkö nämä vai laittaako jo tallissa olevt hd jouset takse näin alkuun ennen kun alkaa miettiin foxin alustaa enemmän. Asennusta odottaa myös lohkolämmittimet kumpaankin canaan.
Jalan "palamista" kaupunki ajon aikana vähän hillitsin pakosarja kääreillä. paremman ratkaisun saisi kun takavarin pakoilman putken muuttaisi. Myös kuvia päivitetty jälleen.
https://drive.google.com/folderview?id= ... FEyODlwUWc
Jalan "palamista" kaupunki ajon aikana vähän hillitsin pakosarja kääreillä. paremman ratkaisun saisi kun takavarin pakoilman putken muuttaisi. Myös kuvia päivitetty jälleen.
https://drive.google.com/folderview?id= ... FEyODlwUWc
Kyllä maalla on mukavaa
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
-
- 6WD
- Viestit: 532
- Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
- Paikkakunta: Muhos City
Re: 570 pro ensikokemuksia
Eilen hain uuden 570 Pro rattorin kotiin. Ilta meni puskureita, levikkeitä ja kuletusboksia asennellessa. Tänään pääsin ensimmäisen lenkin heittämään ja hyvältä tuntui. Vaihteiden kanssa ei tarvinnut juurikaan tapella. Pari kertaa piti hiukan nytkäyttää laitetta eteenpäin, muuten.pelasi nätisti. Ennen lähtöä ihmettelin kun kaasu ei aukea. Löysäsin ruuvin kaasulipareen takaa, mutta nähtävästi minun laite olikin varalta tuplarajoitettu (haittalevy vaijerin toisessa päässä)
Onneksi oli tuttu juttu ja 10min kesti napata irti. Sama laite ilmeisesti tulee myös tieliikenteeseen, tällöin ilman sähköistä rajoitinta ja pelkästään kaasurajoittimella.
Melkoisen lämpimänä kävi ekalla ajolla ja taisi putkesta palaa tehdasmömmöt aika nätisti. Kaveri meinas että ei voi perässä ajaa.
Takatarakan alla olevassa boksissa ois mikropitsat lämmenny sopivaksi tauolle
Takatavaraboksin (Linq päälle tuleva) kiinnikkeiden kanssa tuli vähän taistelua. Linq-kiinnikkeet ovat tosi käteviä, mutta isoon laukkuun tulee taakse sellaset koukut, jotka jäykistävät takapään kiinni. Ne kun laitoin merkattuihin reikiin, niin en saanut Linq-kiinnikkeitä enää osumaan kohdalleen. Ei edes voimaa käyttäen. Ilmeisesti nuo koukut tulee takatelineen reunan alle, mutta ei vaan meinaa saada laukkua tarpeeksi eteenpäin että osuisi reikiin. Pitää tuota ihmetellä paremmalla ajalla.
Ajolleen tuntui kyllä tutulle ja mukavalle, voimansiirron jollotusta myöten. Hidas puoli oli todella hyvä tarkassa ajossa. Tuo 40 vauhti tuntui aluksi todella hitaalta, mutta metsäteillä ei enää haitannut. Rajoitin ottaa mukavan pehmeästi vastaan. Alusta on aiempiin Canoihin verraten jäykempi, mutta haastavassa maastossa vaikutti todella hyvältä. Säätöihin en vielä koskenut.
Seuraavaksi pitäis alkaa pohjapanssaria asentelemaan. Postissa tulossa myös lediä keulalle, mutta ne on ensi viikon juttuja sitten.

Melkoisen lämpimänä kävi ekalla ajolla ja taisi putkesta palaa tehdasmömmöt aika nätisti. Kaveri meinas että ei voi perässä ajaa.


Takatavaraboksin (Linq päälle tuleva) kiinnikkeiden kanssa tuli vähän taistelua. Linq-kiinnikkeet ovat tosi käteviä, mutta isoon laukkuun tulee taakse sellaset koukut, jotka jäykistävät takapään kiinni. Ne kun laitoin merkattuihin reikiin, niin en saanut Linq-kiinnikkeitä enää osumaan kohdalleen. Ei edes voimaa käyttäen. Ilmeisesti nuo koukut tulee takatelineen reunan alle, mutta ei vaan meinaa saada laukkua tarpeeksi eteenpäin että osuisi reikiin. Pitää tuota ihmetellä paremmalla ajalla.
Ajolleen tuntui kyllä tutulle ja mukavalle, voimansiirron jollotusta myöten. Hidas puoli oli todella hyvä tarkassa ajossa. Tuo 40 vauhti tuntui aluksi todella hitaalta, mutta metsäteillä ei enää haitannut. Rajoitin ottaa mukavan pehmeästi vastaan. Alusta on aiempiin Canoihin verraten jäykempi, mutta haastavassa maastossa vaikutti todella hyvältä. Säätöihin en vielä koskenut.
Seuraavaksi pitäis alkaa pohjapanssaria asentelemaan. Postissa tulossa myös lediä keulalle, mutta ne on ensi viikon juttuja sitten.