Kiitos vastauksestasi, eli 2" menee tilaukseen.odin56 kirjoitti:itellä 2" muunnos spacerit ja hyvin pelaa.
Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 6WD
- Viestit: 463
- Liittynyt: 12 Huhti 2010 05:32
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Oliskos lisätietioa canan nokka-akseleista? Isolohkojen (650 ja 800) orkkisnokkien profiilit on suunnilleen tiedossa, mutta mites pikkulohkon (500:n) nokat verrattuna isompien nokkiin? Iskun pituushan on noissa koneissa on erilainen ja sitä kautta nokkaketjun pituus. Mutta onko nokat muuten ajoituksiltaan samat ja pelkästään nostolla saadaan miedompi viritys 5satkuun?? 650:n ja 800r:än nokkien nostossa on eroa noin 1.5 milliä isomman hyväksi.
----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
www.monkijavarikko.fi
-
- Noppeli
- Viestit: 10
- Liittynyt: 27 Touko 2012 10:50
- Mönkijä:: outlander 500 12
- Paikkakunta: simo
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Jaa se tais outlanderista mennä lukko kun ei millään enää saa vetämään molempia etupyöriä...
Vai ruukaako näistä lossahtaa lukkoja?
Vai ruukaako näistä lossahtaa lukkoja?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Löytyisikö täältä apua?kyseessä 2001 bombardier traxter 500. Siihen on vaihdettu staattori ja vaihdelaatikon kannen tiiviste korjattu itse jollain tiivisteaineella. No nyt sitä yritettiin käyntiin ja huomattiin että öljyt ja jäähdytysneste menee jossain sekaisin. Missä voi olla vika? Onko se tiiviste sittenkin vuotanut vai kasaamisessa mennyt jotain pieleen?ja mistä tähän malliin saisi tilattua ihan uuden tiivisteet jos siinä vika?
- suomiPIONEERI
- 4WD
- Viestit: 248
- Liittynyt: 25 Kesä 2013 19:03
- Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
- Paikkakunta: Uurainen
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Onhan siellä etuperässä öljymäärä oikea? Näkyykö vuotoja?pulukkailia kirjoitti:Jaa se tais outlanderista mennä lukko kun ei millään enää saa vetämään molempia etupyöriä...
Vai ruukaako näistä lossahtaa lukkoja?
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
-
- Noppeli
- Viestit: 10
- Liittynyt: 27 Touko 2012 10:50
- Mönkijä:: outlander 500 12
- Paikkakunta: simo
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Eilen valutin öljyt pihalle ja kaadoin uudet 75 90 ls öljyt, eikä mitään vaikutusta asiaan
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
visco lukko on noissa täysin suljettu yksikkö (ja tiivistetty, sisällä oma visko "neste") perän sisällä, öljyt ei lähtökohtaisesti vaikuta viscon toimintaan millään tavalla.
tottakai öljyä tulee olla sekä myös oikeanlaista perän yleisen toiminnan kannalta.
tottakai öljyä tulee olla sekä myös oikeanlaista perän yleisen toiminnan kannalta.
DIY
-
- Noppeli
- Viestit: 10
- Liittynyt: 27 Touko 2012 10:50
- Mönkijä:: outlander 500 12
- Paikkakunta: simo
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Veikkaisisin että sieltä viscohärdellistä on tullut se mönjä pihalle kun öljyä sai valuttaa melko kauan pois..ja siihen ilmeisesti ole osia saatavillajohny1332 kirjoitti:visco lukko on noissa täysin suljettu yksikkö (ja tiivistetty, sisällä oma visko "neste") perän sisällä, öljyt ei lähtökohtaisesti vaikuta viscon toimintaan millään tavalla.
tottakai öljyä tulee olla sekä myös oikeanlaista perän yleisen toiminnan kannalta.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
nooh. se peräöljykin osaa olla välillä vaikka minkä väristä ja olosta (kosteutta, skeidaa yms. seassa). et en tiedä pystyykö suoraan sanomaan onko tommoset visco nesteet sekottunu siihen?
https://www.youtube.com/watch?v=kWAZwjhUTkc tuossa joku purkaa rupakon takana etuperää ilmeisesti niin paljon kun pystyy ja avaa myös viscon stefan (jossa näkyy tota "mönjää").
itelle outti on sen verta vieras keksintö että parempi mun poistua taka-vasemmalle.
mut kantsii nyt varmaan kuitenki kattoo (jos et oo vielä) kaikki muut mahollisuudet tietenkin ekana ennenku rupeaa tosi kalliita osia tai perämurikkaa uusimaan\purkamaan\korjuuttamaan.... vetarit on ehjät ja murrokset yms? mut kummatkin etuset kuitenkin vetää sen minkä pystyy? lukko ei vaan pelaa?
https://www.youtube.com/watch?v=kWAZwjhUTkc tuossa joku purkaa rupakon takana etuperää ilmeisesti niin paljon kun pystyy ja avaa myös viscon stefan (jossa näkyy tota "mönjää").
itelle outti on sen verta vieras keksintö että parempi mun poistua taka-vasemmalle.
mut kantsii nyt varmaan kuitenki kattoo (jos et oo vielä) kaikki muut mahollisuudet tietenkin ekana ennenku rupeaa tosi kalliita osia tai perämurikkaa uusimaan\purkamaan\korjuuttamaan.... vetarit on ehjät ja murrokset yms? mut kummatkin etuset kuitenkin vetää sen minkä pystyy? lukko ei vaan pelaa?
DIY
-
- 3WD
- Viestit: 69
- Liittynyt: 30 Joulu 2015 12:01
- Mönkijä:: Bombardier
- Paikkakunta: Turun ja Loimaan välis
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Nii eiks noita vetoakselei oo menny sieltä ihan juuresta poikki... Varmaan kannattaa ne tosiaan varmistaa.
-
- Noppeli
- Viestit: 10
- Liittynyt: 27 Touko 2012 10:50
- Mönkijä:: outlander 500 12
- Paikkakunta: simo
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Vetoaksilat on ehjät eihän se muutoin vetäis jommalla kummalla...
Ja tuommoista vaseliinimäistä se öljy oli mita sieltä valuttelin ulos sitä siis sai odotella ihan huolela että tulis kaikki pois.... onhan tuola rullattukkin tovi niin suattaahan se olla menny rikki...
Saakohan niihin nuita osia erikseen kun ei ainakaan räjjäytyskuvisa ollu kuin murikka tilattavissa
Ja tuommoista vaseliinimäistä se öljy oli mita sieltä valuttelin ulos sitä siis sai odotella ihan huolela että tulis kaikki pois.... onhan tuola rullattukkin tovi niin suattaahan se olla menny rikki...
Saakohan niihin nuita osia erikseen kun ei ainakaan räjjäytyskuvisa ollu kuin murikka tilattavissa
-
- 2WD
- Viestit: 44
- Liittynyt: 07 Maalis 2017 17:42
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mikähän letku roikkuu 570Pro:n oikealla puolella vesipumpun takana? Pesi mönkijän ja huomasin letkun roikkuvan panssarin päällä, mihin toinen pää kuuluu?
- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Letkun pää ei kuulu mihinkään vaan on vesipumpun juorureiästä tuleva letku ja jos joskus letkusta tulee öljyä niin on vesipumpusta menny öljypyolen tiiviste huonoksi ja uutta tilalle tai jos tulee jäähdytysnestettä on menny nesteen puolen tiiviste.
-
- 2WD
- Viestit: 44
- Liittynyt: 07 Maalis 2017 17:42
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Thanks.
Pitää letkun pää laittaa johonkin kiinni ettei roiku miten sattuu.
Pitää letkun pää laittaa johonkin kiinni ettei roiku miten sattuu.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Olisiko jollain kuvaa tai tietoa 800 v2 rotaxin nokka-akselin asentotunnistimen ja sille nokan asentotiedon antavan peltilätkän välyksestä?
Can-am renegade 800Xxc