speedstream kirjoitti:Saisiko sitä koneen tärinää livennettyä millään?? uudet korvakkeet ja kumit väliin..??
jotkut kumit väliin olis varmaan bueno.
Täytynee kokeilla jotain.
oliko tässä palstalla nyt jotain oikeita viritysohjeita mistä on oikeast hyötyä voiman lisäämiseen.
1.
-auttaako se putken tai vaimentajan vaihto oikeasti hengittämään paremmin?? Vaikuttas että voisi ahdistaa kun menee 2 yhteen ja pikku putkena jatkuu eteenpäin??
- Saako näihin siis jostain valmista tehoputkea??
- entäpä idea tehdä molemmille puolille halmoihin kylkiputket pikku vaimentajin..?
2. onko noista tuplista mitään hyötyä tai isomman suuuttimen/kaasarin vaihdosta. jos vaihdetan kaasutin, niin mikä menee tohon imukaulaan vai onko uusia imukauloja saatavilla?
- ahdistaako alkuperäinen ilmanputsari ja kannattaako siihen nähdä vaiva että vaihtaa ilman oton paikkaa/putsaria. jos kannattaa vaihtaa, niin onko valmisratkaisua vai tehdäkö itse? jos tekee itse, niin millaisesta putsarista on ollut hyötyä?
3.Välityksia olen muuttanut itsekin ja ainakin 32-piikkisellä takarattaalla ei vakio renkailla jaksa maantiellä mennä. tilanne voi olla toinen aluvantein ja katurenkain. Anna testi tietoa kun on ajankohtaista. kokeilen vielä 36-piikkistä ensiviikon aikana.
4. onko muita vaihtoehtoja..??
olisi hyvä johonkin keräillä näitä vinkkejä ja testejä vaikka ihan omaan topicciin..ei mutu tietoa vaan raakaa faktaa..