Tuossa se on pihassa seisonut (ajon jäljiltä) viikon käyttämättä ja päätin tupakalla käydessä pamauttaa käyntiin. Eipä lähtenyt ei edes lupaillut. Paskako lie nokkaan mennyt? Pitää työntää talliin ja tutkia joskus ennenkuin takuu loppuu.
noniin, onkos muilla ollu ongelmia sähköjen kanssa!?!
mulla ei starttaa enää ja mittaristosta häviää näyttö sekä vilkun rele huutaa kun laittaa vilkut päälle!!!
Eli nyt odotellaan millon se akku mulla hyytyy... Toki jo se kokkolassa ajellessa hyppäsi johtojen varaan jaloille kun patikossa petti kiinnytys-spandu. Uusi remeli tilalle, akku paikoilleen ja kovaa ajoa edes johdot ei menny poikki! Lujaa laatua la.. eiku Dinli!
kone ja tarvike leppänen asenti mulle uuden akun, kiitos niille!!!
juttelin sen asentajan kanssa siellä nin se sano että veneissä on samanlaista vikaa akut sippaa terävien "hypytyksien" takia.
sano että hyytelö akku pitäis kestää!?
eli jos ajatte paljon ns. terävää pomputusta mettä teillä niin voi odottaa akun hajoamista.
No nyt on mullakin uusittu akku. Lauantain röykytyksissä loppui virta tyystin, onneksi emännät oli kaupungilla niin kävivät mulle akun että sunnuntaina pääsi jatkamaan endurovääntöä. Onneksi oli nuo mopopojat mukana niin saivat tönästä mut aina käyntiin... Ei se KTM:llä ollu onneksi sen helpompaa; kaasaria irti, pakoputkea irti, rengasrikko ja lopunviimeksi yhdestä kotarista kone jumiin...
nyt olis vielä akku ehjä, mut käyntiin ei lähde kirveelläkään kylmänä!?!
lämpimänä toimii ku junan vessa...?
kellään ollu vastaavaa ongelmaa johon ois vian jo löytäny!??
tempputomi kirjoitti:nyt olis vielä akku ehjä, mut käyntiin ei lähde kirveelläkään kylmänä!?!
lämpimänä toimii ku junan vessa...?
kellään ollu vastaavaa ongelmaa johon ois vian jo löytäny!??
Itellä on kanssa vähän samaa ongelmaa ollu,aina on kylmänä lähteny mutta välillä pirun huonosti.