hirven vetoon.. mitä koukkuun..

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
hutki
2WD

hirven vetoon.. mitä koukkuun..

Viesti Kirjoittaja hutki »

onkos täällä hirvimiehiä että minkälaisia pulkkia tms.ootta värkänny hirven raatojen vetoon.. pitäis alkaa väsämään ja toimivat ideat olis kallis arvoisia :roll:
ei se satu!!
Hevosmies
2WD

Viesti Kirjoittaja Hevosmies »

Meillä on käytässä muoviputkesta tehty pulkka ja aina on ruhot saatu metsästä pois, mies- tai konevoimin.. :D
juntta ukko

Viesti Kirjoittaja juntta ukko »

ite aattelin kokeilla tänä syksynä omavalmiste mettäkärryä elukan tuonti hommissa metästä pois..
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

Naru kaulaan ja koukkuun kiinni, komiasti tullee elukka peräsä.
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

eli naru hirven kaulaan kiinni :lol:
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
SvaR
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SvaR »

Tuolla http://gallery.umpinen.com/v/zmpy/hirvikuvia/ on juurikin putkesta tehty pulkka. Tuon kun tekee vielä pikkasen isommasta torvesta niin vielä paranee.

Hyvähän tommonen on niin pysyypi saalis huomattavasti puhtaampana ja vähempi hiekkasena.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Cattimies

Viesti Kirjoittaja Cattimies »

juntta ukko kirjoitti:ite aattelin kokeilla tänä syksynä omavalmiste mettäkärryä elukan tuonti hommissa metästä pois..
Tee siihen käsivinssillä toimiva "vaitolava" niin saat ruhon helposti kärryn päälle :lol:
juntta ukko

Viesti Kirjoittaja juntta ukko »

siinähä ois hyvä idea :wink: ei muutako pellistä vääntämään laatikkoa :rolleyes:
hutki
2WD

Viesti Kirjoittaja hutki »

meillä kun on paljo jänkää mitä pitkin kulkea niin se taitais tuo putki olla helpompi vedettävä.. luulen niin.. miten muuten lupien kans kävi? meillä putos 30%
ei se satu!!
Cattimies

Viesti Kirjoittaja Cattimies »

juntta ukko kirjoitti:siinähä ois hyvä idea :wink: ei muutako pellistä vääntämään laatikkoa :rolleyes:
Tee laatikko vanerista ja runko metallista. Tulee halvempi ja helpompi tehdä :lol:
Vastaa Viestiin