Tavarabokseja nelikon tarakalle?

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

RM Heinossa tuli käytyä mutta laukkua ei tulut mukaan, joku oli Kotkaan tilannut viimeisen laukun
ja nyt joutuu odottelemaan pari viikkoa Saksan lähetystä :x

Vaikutti asialliselta monipuoliselta laukulta, saa rompetta mukaan niin sisä kuin ulkopuolelle. Kerrotaan lisää kun saadaan reppu kiinni ja kokemuksia kerättyä.

Toisena vaihtoehtona olitämämatala peruspussi mutta kun ei ole vesitiivis niin hylkyyn meni. Vaikka se on prätkään suunniteltu niin se istuu todella hyvin nelikon takatarakalla. Toi olisi mataluuden osalta ollut mainio vaihtoehto mutta kun vesi menee vetskareista sisään niin ei naurata jos ruisleivät vettyy...
Kylätason mönkijäkuski
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

Koheltaja säger: "RM Heinossa tuli käytyä mutta laukkua ei tulut mukaan, joku oli Kotkaan tilannut viimeisen laukun
ja nyt joutuu odottelemaan pari viikkoa Saksan lähetystä Mad "

:lol: tilasin samalaisen laukun, kuulosti olevan espoon toimipisteestä 1 laukku kans tilattuna (jälkitoimituksesa)
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
Koheltaja
Koheltaja (r)

jaska kirjoitti::lol: tilasin samalaisen laukun, kuulosti olevan espoon toimipisteestä 1 laukku kans tilattuna (jälkitoimituksesa)
Se on varmaan mun kassi, sitä et vie prkl :x :wink: :lol:
Kylätason mönkijäkuski
jaska
6WD

Koheltaja kirjoitti: Se on varmaan mun kassi, sitä et vie prkl :x :wink: :lol:
:lol: hahaha joo se on se sun kassi, lupasivat tilata mulle ihan oman
Manu 67
6WD
Mönkijä:: Ei ole

Viesti Kirjoittaja Manu 67 »

Sori koheltaja!MR Heinon laukku tuli mulle.Laitoin juuri pollen perää,näyttää ihan asialliselta,isoinpaa lokerikkoon mahtuu just kypärä
Koheltaja
Koheltaja (r)

Mä yritin lahjoa myyjää että myy sen repun mulle ja tilaa sulle uuden mutta ei suostunut :lol:

Mä ihastuin tohon laukkuun juuri noiden erillisten säilytystilojen vuoksi. Saa kamoille omat säilytyspaikat eikä kaikki ole sillisalaattina yhdessä isossa laarissa. Myös sivulaukkujen päällä olevat kuminauhat on erittäin tervetulleita, samoin kun juomapullotelineet. Keskilokeroon ajattelin laittaa lukon, ei se paljoa estä mutta jos joku puukottaa repun puhki kypärää vrastaessa niin voi vakuutusyhtiöllä näyttää toteen että kypärä on viety lukkojen takaa kauppareissun aikana :wink:

Suurin miinus takalaukussa on se että joudun varmaankin siirtää peilit etutarakalta takaisin ohjaustankoon. Etutarakalla peilit ei ole edessä missään vaiheessa ja harvoin niitä on joutunut säätämään, ohjaustangossa ne on tiellä kun ajaa maastossa ja saa säätää koko ajan :x
Kylätason mönkijäkuski
migu250
Tracks
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja migu250 »

Koheltaja kirjoitti:Mä yritin lahjoa myyjää että myy sen repun mulle ja tilaa sulle uuden mutta ei suostunut :lol:

Mä ihastuin tohon laukkuun juuri noiden erillisten säilytystilojen vuoksi. Saa kamoille omat säilytyspaikat eikä kaikki ole sillisalaattina yhdessä isossa laarissa. Myös sivulaukkujen päällä olevat kuminauhat on erittäin tervetulleita, samoin kun juomapullotelineet. Keskilokeroon ajattelin laittaa lukon, ei se paljoa estä mutta jos joku puukottaa repun puhki kypärää vrastaessa niin voi vakuutusyhtiöllä näyttää toteen että kypärä on viety lukkojen takaa kauppareissun aikana :wink:

Suurin miinus takalaukussa on se että joudun varmaankin siirtää peilit etutarakalta takaisin ohjaustankoon. Etutarakalla peilit ei ole edessä missään vaiheessa ja harvoin niitä on joutunut säätämään, ohjaustangossa ne on tiellä kun ajaa maastossa ja saa säätää koko ajan :x
Koheltaja, mulla ratkasu, myyt mulle toisen sivulaukun ;) sit et tartte siirtää sitä toista peiliä :lol:
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
P3t3
6WD
Mönkijä:: TGB Blade 425

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

Koheltaja kirjoitti:RM Heinossa tuli käytyä mutta laukkua ei tulut mukaan, joku oli Kotkaan tilannut viimeisen laukun
ja nyt joutuu odottelemaan pari viikkoa Saksan lähetystä :x

Vaikutti asialliselta monipuoliselta laukulta, saa rompetta mukaan niin sisä kuin ulkopuolelle. Kerrotaan lisää kun saadaan reppu kiinni ja kokemuksia kerättyä.
No jokos olet laukun saanut?
Koheltaja
Koheltaja (r)

No en kerpele ole vielä saanut, vasta Perjantaina oli tulleet maahan joten lähipäivinä pitää käydä se hakemassa Heinolta :D
Kylätason mönkijäkuski
jaska
6WD

Koheltaja kirjoitti:No en kerpele ole vielä saanut, vasta Perjantaina oli tulleet maahan joten lähipäivinä pitää käydä se hakemassa Heinolta :D
Joo kauvon on kestäny, mutta tännään haen omani postista pois :lol:
Koheltaja
Koheltaja (r)

Nyt on laukku kiinni ja hyvältä vaikuttaa, sopii tarakalle kuin kärpänen keittoon :D

Pieniä muutoksia varmaan tehdään kiinnitysremmeihin ja keskilaukuun että kyydissä olija saa paremmin siite selällä tukea. Pullotelineet on hyvällä paikalla, keskilaukku riittävän iso kauppakasseille, ajo/retkeilyvarusteille tai kypärälle ja sivulaukkuihin saa toiseen työkalut ja toiseen vaikka eväät. Sivulaukkujen päällä on risteilee kuminauhat jouhin saa tavaraa kiinni ja keskilaukun edessä on verkkopussi mihin saa vaikka vaihtohanskat tai hupun.
Kylätason mönkijäkuski
migu250
Tracks
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja migu250 »

Mites Koheltaja niiden peilien kanssa ja näkyvyyden?
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
Nitro75
2WD

Viesti Kirjoittaja Nitro75 »

Täällä olis kans aika kivan näköstä laukkua tarjolla

http://www.cabelas.com/cabelas/en/templ ... t=2&podId=
0033456&parentId=cat601649&masterpathid=&navAction=
push&catalogCode=UG&rid=&parentType=index&indexId=cat601649&hasJS=true

..olipas pitkä linkki
Jonska
6WD
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Viesti Kirjoittaja Jonska »

Onks pakko jos ei taho :o ?

http://picasaweb.google.com/JLyyra
Koheltaja
Koheltaja (r)

migu250 kirjoitti:Mites Koheltaja niiden peilien kanssa ja näkyvyyden?
Peilit kun on kiinni etutarakassa niin ei niistä oikein tahdo nähdä taakse, joutuu varmaan siirtämään takaisin ohjaustankoon. Tai jos laittaa peilit vähän leveämmälle niin sitten voi kurkkia laukun sivuilta taakse :wink:

Muuten on hyvä pussi ja kyydissä istujatkin tykkää siitä. Vettä pitää mutta kun on useampana päivänä satanut niin laukku on sisältä hieman kostea.
Kylätason mönkijäkuski
Vastaa Viestiin