velho kirjoitti: nyt lähtee vaikka valoista ni rupee aluks vehkeet hyppimään ja lähtö on "räjähtävä" ja kaikkee muuta kun hallitun näköinen!
Ihmetten vain, josko seuraava liikennevalo kiihdytys menisi sinulla pintakaasulla? Jos on kovin häiritsevää tuo eturenkaitten nosto
Ja moto tulee tekemään sitä" räjähtävää" lähtöä aina
On nimittäin ominaisuus, ei vika
-M-
Joo vika moiseen käytökseen löyty huollossa oli taka lautasissa valuvika ja remmi otti kiinni vaan toisen puolen lautaseen, ja se puolestaan oli syöny remmin käyttökelvottomaksi.
Lautaset ja remmi vaihdettu, ja nyt toimii niinkun kuuluiskin!
Mookku ja Vaakku ATV
Ostoparatiisi.com Mönkkäri miehen ykkös mesta
no nytt moto alkaa pätki ja nykise kuin aja 50-70KM/T ,tulppa vaihdettu , ihan niin kuin rajointiin alka katkaista virta ..!! ja pakki merkkivalo pala (hehku) vilkku) vähän .! onko muilla ollut sama vika??niin ja tankki mittari ei toimi .! miten teidän takuu on pelannut ?
se pätkii koska pakki rajoitin ottaa "herätteen" kun valo palaa ja tankista on tod. näk. koho irti. ei vaarallista joskin kiusallista. onkos sunkin kone seissy sateessa ajamattomana? mulla teki tota pakkivalojuttuu hetken ku oli kostee.
Tuleeko kenellekään äkkiseltään mieleen mikä on kun moto starttaa vain vaihdekeppi vapaalla tai parkki asennossa? Ei mikään iso haitta mut vähän työlästä...
Vaihde päällä starttaaminen aiheuttaa hiukan nykimistä ainakin autoissa, kait se moto tekis samaa kanssa, jos sallisi startata missä asennossa tahansa. Se manuaalinen kytkin uupunee?
tulipas taas harvinaisen epäselvä ja pitkä viesti.
Siis motonhan kuuluu startata vaihdekeppi missä asennossa tahansa, eilen vaan ei startannut ja aloin jo epäilemään omia niputus taitoja....Tänään sitten aloin etsimään syytä ja sehän selvisikin, oli yks sulake kärvähtänyt ja yksi liitin oli irronnut ja täynä shaibaa. Putsasin liittimet ja vaihdoin sulakkeen uuteen, nyt vörksii!
vaughan kirjoitti:Siis motonhan kuuluu startata vaihdekeppi missä asennossa tahansa
Ainakin Canassa on ihan vakiotoiminto, ettei starttaa kuin vapaalla tai parkilla. Turvallisuusjuttu näet. Saattaisi sattua vahinko jos srtarttaa veto päällä antaa startatessa enemmän happea koneelle. Toimintaperiaate on siis samanlainen kuin automaattivaihteisissa autoissa yleensä.
Kuuluu samaan sarjaan kuin ne kaikenmaalilman pakki- ja nelivetorajoittimet. Jos vaikka sattuu vehje sammumaan pahaan paikkaan eikä lähde käyntiin, niin nyt ei voi vedättää edes starttimoottorilla Canaa pois pinteestä. No saahan sen kuitenkin vedettyä vinssillä.
force kirjoitti:Kokeileppas Viljami painaa kumpaakin jarrua samalla kun starttaat, mun Cana ainakin käynnistyy sillä konstilla mikä vaihde päällä tahansa...
Mulla kyl riittää et painaa jompaa kumpaa
Ot: Tää ei nyt kyllä enää liity ceffin ongelmiin mut tulipahan mainittua
Kumikurkku murtu kaasuttimesta. Näytti vähän valuvikaselta sisältä, mutta paha sanoa varmaksi. Ei mennyt kuitenkaan kokonaan poikki. Liimaa ensiapuun ja uutta kurkkua tilaukseen. Toivottavasti löytyy hyllystä
- Matkustaja jo toisessa polvessa.
- Joo kiitos maksan tämän kyllä takasin niin että et huomaakkaan...