KYMCO MXU 250
Jaksaakos tämmöinen 250cc ja 225kg+kuski kapistus vääntää vielä mitään vai pitääkö se säästää ja hankkia isompi? Kokemusta ei ole mönkijärintamalla muutakuin 50 kuutioisesta vastaavasta mallista ja sillä oli ainakin turha yrittääkkään mitään suurempia ylämäkiä mennä, 50ccn paino 170kg ja ilmoitettu vääntö 4,9 Nm/5500 rpm ja 250ccn vääntö 19,6 Nm/5500 rpm. Eli kertokaas omistajat, jaksaako nämä vehkeet vääntää suurempia ylämäkiä tai yleensäkkään olisiko tämä kymco kannattava hankinta 3000-4000€ hintaluokassa käytettynä?
MXU06:Jaksaakos tämmöinen 250cc ja 225kg+kuski kapistus vääntää vielä mitään vai pitääkö se säästää ja hankkia isompi?
Kyllä 250 Muksu jaksaa.Ittellä on elopainoa hiukka vajaa 130.Vast`ikään oli peräkärrykin,-lastina teltat,kamiinat ja ym. lavan taydeltä,-perässä,eikä tuo menoa haitannut.Siinä ylitettiin pienet ojatkin.
Se,kannattaako käytetystä maksaa jokin hinta ,on taas tapauskohtainen.
Käytetty on käytetty,hyvin tai huonosti käytettynä ja hinta sen mukaan.
Kyllä 250 Muksu jaksaa.Ittellä on elopainoa hiukka vajaa 130.Vast`ikään oli peräkärrykin,-lastina teltat,kamiinat ja ym. lavan taydeltä,-perässä,eikä tuo menoa haitannut.Siinä ylitettiin pienet ojatkin.
Se,kannattaako käytetystä maksaa jokin hinta ,on taas tapauskohtainen.
Käytetty on käytetty,hyvin tai huonosti käytettynä ja hinta sen mukaan.
Minne piru itte ei ehdi,sinne se laittaa pahan akan...
Mulla 2-piikkiä isompi eturatas ja kevyemmät variaattorin rullat niin pystyy pitämään matkavauhtina ylämäessäkin 75km/h todellista nopeutta (GPS). Huiput on siellä 90km/h tuntumassa. Harvassa on ne mäet, joissa ei pysty pitämään tuota 75km/h nopeutta. Toki niitäkin on, ei käy kiistäminen.
Itse ainakin suosittelisin tuohon hintaluokkaan, kunhan tsekkaa takapään laakerit ja puslat. Jos puslia on muistettu rasvata niin ne kyllä kestää.
Laakerit + akseli on hinnaltaan n.250e jos tilaa Saksasta. Pelkät puslat maksaa 14e. Sähkövikoja ei ole 13 000km aikana ollut yhtään. Kone tosin kilahti 10 000km kohdilla mutta en usko olevan yleistä. Takuuseen meni tuokin..
Osta sellainen peli jossa on vielä takuuta jäljellä niin saat viat korjattua mikäli niitä löytyy sitä kautta. Tuohon 3000-4000e pitäisi saada sellaisia.
Itse ainakin suosittelisin tuohon hintaluokkaan, kunhan tsekkaa takapään laakerit ja puslat. Jos puslia on muistettu rasvata niin ne kyllä kestää.
Laakerit + akseli on hinnaltaan n.250e jos tilaa Saksasta. Pelkät puslat maksaa 14e. Sähkövikoja ei ole 13 000km aikana ollut yhtään. Kone tosin kilahti 10 000km kohdilla mutta en usko olevan yleistä. Takuuseen meni tuokin..
Osta sellainen peli jossa on vielä takuuta jäljellä niin saat viat korjattua mikäli niitä löytyy sitä kautta. Tuohon 3000-4000e pitäisi saada sellaisia.
Back in business
Kiitoksia näistä kommenteista, uskotaan että vääntö riittänee käyttööni, onko muita hyviä paikkoja katsella mönkijöitä kuin nettimoto ja keltainen pörssi? Ei ainakaan tällähetkellä takuunalaisia vehkeitä löytynyt tuohon alle 4000€ hintaluokkaan ja muutenkin kaikki vähänkin halvemmat tuntuivat olevan jossain lapissa tai kaukana täältä etelä-suomesta.