Moi kaikki, niin olen lukenut ja ymmärtänyt, että keeway atv 50 on prikka/rajoitin variaattorissa ja sen voi siirtää johonkin tai ottaa pois sieltä. Haluaisin tietää miten se siis kokonaisuudessaan tehdään ja kuinka lujaa sitten tämä kyseinen menopeli kulkee sen jälkeen ja kaikki muut infotkin tästä mönkijästä voi kertoa.
-Osku- kirjoitti:Kannattaa lukea tämän keskustelun aikaisempia viestejä, löytyy aika hyvin ohjeita..
Juurikin näin.
Älkää tehkö niinkuin jotkut tekevät että pommittavat yksityisviesteillä kysymyksiä joihin löytyy tästä topikista vastaukset ja todennäköisesti useampaankin kertaankin. En myöskään osaa saksaa joten silläkään saralla turha pyytää apua.
Just tämmösien tapauksien takia en juurikaan ole tällä foorumilla pyörinyt ja näemmä oli virhe piipahtaa... Poistun taas takavasemmalle ottaen samalla tuon typerän ominaisuuden pois käytöstä joka ilmoittaa sähköpostiin uusista yksityisviesteistä.
Ja lisättäköön edelliseen, käyttäkää sitä hakua! sonta homma jos rupeaa porukka vähenemään laiskojen ihmisten takia. Itsekin luin joskus koko tämän topicin läpi ja sieltä löytyy niin paljon ohjeita että ei tarvitse täällä ensimmäisenä olla ruinaamassa..
Joo mäkin oon lukenu nää kokonaan läpi, mutta sori nimpe kun sua mä pommitin tunnustan Tiiän kyllä mitä kaikkee tehä, mutta en tiiä kuinka paljoo menee milläkin jutuilla.
miksei hyvät mönkijät ihmiset tilaa niitä isompia pyttyjä? hintakin on niin naurettava halvimillaan 90e! siihen joku käytetty kaasari parikymppiä niin jo rupeaa mönkijät liikkumaan..
ja toimituksen ei pitäisi olla ongelma nimittäin mulle tuotiin koulun pihaan välitunnilla se paketti!