Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Onkos pakopuolelle tehty mitään? Se nimittäin vaikuttaa myös olennaisesti moottorin hengitykseen ja näin ollen myös suuttimen kokoon, samoin kun sekin että aukeaako kaasu kokonaan vai ei eli onko sitä modifioitu.heegeri kirjoitti:itellä on 115 suutin ja putsarista poistettu se kotelo ja hyvin pelaa
tuntuu kyllä hurjan isolta jo tuo 130 suutin ku alkuperäinen on kuitenkin vaan 98Jetman kirjoitti:mulla on tällä hetkellä 130 suutin ja toimii hyvin, kuin myös vetää.. noh seosmittari tulee ens viikon aikana, ei tarvi arpoa enää.

Kaikki nämä perinteiset, imukaulan kohdistus, pakoputken alun vingutus ja kuristusten ja katalysaattorin poisto (josta muuten ei oo mitään hyötyä, katalysaattori on niin hyvin virtaava, että tuskin se edes tekee mitään yhdistystyötäkään). Äänenvaimentimen avasin ja se vaikutti aika tukkoiselta (3-4 kammiota), mutta annoin toistaiseksi olla..
Kaasunkin oon muuttanu aukeamaan kokonaan, vaikka ilmaahan tuo kone tuntuu saavan riittävästi jo puolellakin kaasulla.. Meno ei juuri muutu, jos huippunopeudessa laskee pikkuhiljaa kaasua pois, vaikka kuormaakin tulis lisää. (esim. mäki).
Käyntii lähtee kuten vakionakin.. eli muutaman starttauksen aina vaatii. Vähän semmonen moottorisahan käynnistys tyyli, että ryyppy päällä hörähdys, sitten ryyppy pois ja käyntiin tyhjäkäynnille.
Ja sehän on se vanha virittämisen lähtökohta 5*kaasuttimen koko = lähtökohta suuttimelle. 27mm*5 = 135. Mutta tosiaan kyllähän se sen seosmittarin vaatii kun sitä alkaa hieromaan tarkaksi.
Kaasunkin oon muuttanu aukeamaan kokonaan, vaikka ilmaahan tuo kone tuntuu saavan riittävästi jo puolellakin kaasulla.. Meno ei juuri muutu, jos huippunopeudessa laskee pikkuhiljaa kaasua pois, vaikka kuormaakin tulis lisää. (esim. mäki).
Käyntii lähtee kuten vakionakin.. eli muutaman starttauksen aina vaatii. Vähän semmonen moottorisahan käynnistys tyyli, että ryyppy päällä hörähdys, sitten ryyppy pois ja käyntiin tyhjäkäynnille.
Ja sehän on se vanha virittämisen lähtökohta 5*kaasuttimen koko = lähtökohta suuttimelle. 27mm*5 = 135. Mutta tosiaan kyllähän se sen seosmittarin vaatii kun sitä alkaa hieromaan tarkaksi.
Omani pärähtää kyllä välittömästi startin pyöräytyksestä käyntiin. Kaasua vaatii kyllä, koska ryyppy on köyhää läppätyyppiä.
Viimeksi muokannut X-Race, 01 Syys 2007 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
minkälaisen rullakaasun olet laittanut??? ihan normi mopon vai moottoripyörän, paljon kiertoa pitää olla ja mihin vaijeri riittää???
olen kattellut moposportin tarjontaa mutta en ole uskaltanut ihan summassa lähteä tilailemaan.
olen vakavasti harkinnut rullakaasun laittoa, meikäläisen käden mitat ei millään tahdo riittää kiinalaisille mitoille jos meinaa vielä pitää sarvistakin kiinni.
mikä lie paikallinen koripallolahjakkuus antanut mitat tuolle.
olen kattellut moposportin tarjontaa mutta en ole uskaltanut ihan summassa lähteä tilailemaan.
olen vakavasti harkinnut rullakaasun laittoa, meikäläisen käden mitat ei millään tahdo riittää kiinalaisille mitoille jos meinaa vielä pitää sarvistakin kiinni.
mikä lie paikallinen koripallolahjakkuus antanut mitat tuolle.
http://sparewheel.net/?p=p_info&i=873 mullon tommonen ja kaasu aukee ihan kokonaan. orkkis vaijeri pitää modifoida kuori pitää lyhentää Tunturi tigerin vaijeri saattas sopia suoraa mut en oo kokeillu... stonga on 22mm=yleinen koko.
pakopuolelta poistettu se pieni supistus siitä etuputken lopusta ja kaasu aukeaa kokonaan. "katti" on vielä paikallaan.MrLothar kirjoitti:Onkos pakopuolelle tehty mitään? Se nimittäin vaikuttaa myös olennaisesti moottorin hengitykseen ja näin ollen myös suuttimen kokoon, samoin kun sekin että aukeaako kaasu kokonaan vai ei eli onko sitä modifioitu.heegeri kirjoitti:itellä on 115 suutin ja putsarista poistettu se kotelo ja hyvin pelaa
bashan 250 2t (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
smc 175 (myyty)
jalu78 kirjoitti:ei kerpele tuo nyt ala toimimaan suutinta pienensin ensin 112,5 sitte 105 ja nyt on neulan sokka ylimmässä asennossa ni jotenki pelaa...
ootkos vaihtanu siihen kunnon tulppaa vielä? ite vaihdoin tuon ngk:n tulpan sen lg:n tilalle.
bashan 250 2t (myyty)
smc 175 (myyty)
smc 175 (myyty)