Linhain variaattori keskustelut (yhdistetty ketju).

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
undis-73
6WD
Viestit: 528
Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
Mönkijä:: Myyty...
Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

Mulla on kevyemmät rullat ja jousi vaihdettu vakiolla rullakupilla ei ne mitään ihmeellisiä vaikuta,että turha odottaa et linkku siitä paljooka muuttuis ehkä inan paranee kiihtyvyys ja huiput max.muutaman kilsan näin siis mulla,et mun mielestä turha maksaa 240€ oikeastaan ei mistään.Jousi ja rullat löytyy vaikka waarilta noin neljäsosa hinnalla ja vaikutus on liki samaa luokkaa kun virivarilla.linkussa nopeus hirvittää ainoastaan jos peruutat kaasu pohjassa,tuntuu et se kulkee pakilla joku 200km/h
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
Avatar
Jaws
4WD
Viestit: 179
Liittynyt: 25 Kesä 2007 20:15
Mönkijä:: Can-Am Outlander 800 -06 L7e
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jaws »

Tee4elonen kirjoitti:Variaattoriin liittyen, on tuo oma linkku 300 alkanu tekemään lähdössä sellaista, että heti kun paikaltaan kierroksia nostaa niin kytkin puree kiinni niin että oikein nykäisee. :shock: Aikaisemmin lähti minusta ihan pehmeästi, nyt saa varovasti painaa kaasua jotta saa nätisti lähtemään. Jos painaa paikaltaan kaasun oitis pohjaan, kierrokset eivät ehdi nousta hädin tuskin 2000 päälle, kun kytkin nappasee kiinni. Mitäköhän vattua? :?:

Kellään vastaavaa ollut? Linkku siis on 300 4X4 juhlamalli.
Itse itselleni vastaten, ongelma ratkesi. Eli variaattorikoppa tuli avattua ja tutkittua, yllättävän helppo homma oli, odotin että varmasti jotain menee pieleen...

Sieltähän vika löytyi kun sai kytkimen esiin, käpälien kosketuspinnat aivan lasittuneet, ilmeisesti saaneet vähän siipeensä maastossa. Savua on kytkimestä joskus noussut... :shock:

Ei muuta ku hiomapaperilla pinnat karheaksi ja paineilmalla pölyt pois. Siitä kehästä mihin kytkinpalat vastaavat(en tiedä virallista nimeä :oops: ) vain pölyt pois ja rasvanpoistoaineella puhtaaksi. Ei muuta kun paketti kasaan ja kokeilemaan. Ja avot! Taas pelaa kytkin ja liikkeellelähtö onnistuu aivan nätisti ja pehmeästi. Eikä ollut kova urakka, about 1,5t meni. Suosittelen jos jollain samoja oireita.

Tuo linkun vaihteisto on muuten aivan percstä, pakki on aivan liian rankka. Jos joutuu näreessä pahaan paikkaan, josta ei pääse kuin pakilla pois, niin savu senkun nousee kytkimestä kun huudattaa esim. kuopasta ylös. Kiinalaista laatusuunnittelua. :roll:
taistot
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 05 Helmi 2007 18:28

Viesti Kirjoittaja taistot »

Tietääkö kukaan kuka myy linkkuun viri variaattoria jossain päin lohjaa tai jossain muualla ?
Kyseessä ei ole VI liike.
Kun kuulin vaan että sais Linkkuun lisää vauhtia ?
Avatar
Janskus
2WD
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Touko 2006 21:41
Paikkakunta: Vahto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janskus »

Motorheaven taitaa myydä... Elämyscenterin valtuuttama liike. http://www.motorheaven.fi/
Linhai 300cc 4x4 -06 tl
Avatar
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 832
Liittynyt: 04 Elo 2007 13:59
Paikkakunta: FireRiver

Viesti Kirjoittaja Darth »

Waarilta. Mulla on siis sama konsepti kuin undiksellakin, ja toimii!
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
Avatar
Akkis
2WD
Viestit: 56
Liittynyt: 10 Syys 2006 15:35
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 450 IRS SE
Paikkakunta: Noormarkku

Varin remmi luistaa

Viesti Kirjoittaja Akkis »

Onko havaintoa muilla, kun ajaa vasen puoli vesirapakkoon vähänkin kovemmalla vauhdilla, niin alkaa remmi luistaa. :shock: Pitää oikein irroitella toi koppa. En noin yht'äkkiä päässyt käsitykseen mistä vesi menee pesään. Oikean puolen pyörät saa mennä vaikka kuinka syvään vauhdilla, niin siltikää ei ko. ilmiötä ole. Pienellä vauhdilla saa myös vas. puoli sukeltaa.
Ei taidolla vaan tuurilla...
undis-73
6WD
Viestit: 528
Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
Mönkijä:: Myyty...
Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

siellä varikopassa on keskellä alhaalla reikä suoraan sisälle,menisköhän sieltä mä pystyn kyllä ajamaan vauhdilla vedestä läpi mut jos ajaa hiljaa niin sit tulee sama ongelma
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
Avatar
Akkis
2WD
Viestit: 56
Liittynyt: 10 Syys 2006 15:35
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 450 IRS SE
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja Akkis »

Avasin just varikopan ja se kytkimen takana oleva muovi oli kantista halki. Taitaa mennä siitä vesi pesään per... :evil:
Ei taidolla vaan tuurilla...
Avatar
usa
6WD
Viestit: 470
Liittynyt: 20 Helmi 2007 11:13
Mönkijä:: ac 650 v2
Paikkakunta: fin

Viesti Kirjoittaja usa »

eihän linkulla voi kun n 5 cm astin lautojen yli antaa veden tulla sit menee jo variin , joo ja kyllä meni ittellä variin vettä kun ajo kovaa vauhtia lätäkköön :) .... no pollella ei ole vielä moisia ongelmia tullu 8) :supz:
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
Janishell
6WD
Viestit: 710
Liittynyt: 16 Joulu 2004 19:16
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Janishell »

Onkos kukaan tehnyt tiivistettä tohon varikoppaan itse? Ei oo varmaan paha homman kun vaan hankkii tiivistepahvia ja leikkee sen sopivaksi. Vois sitten upottaa mönkkärin veteen 20cm syvemmälle ton operaation jälkeen.
undis-73
6WD
Viestit: 528
Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
Mönkijä:: Myyty...
Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

Totahan vois koittaa,jatkuvasti tulee vastaan semmosia paikkoja missä on vettä paljon ja muut menee yli ja minä etin kohdan missä on vähemmän vettä taidanpa ottaa työn alle heti huomenna
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
Avatar
Akkis
2WD
Viestit: 56
Liittynyt: 10 Syys 2006 15:35
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 450 IRS SE
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja Akkis »

Aattelin ite kans värkätä vähän tiivistettä väliin. Sais vaan ensin hoideltua sen haljenneen muovin.
Ei taidolla vaan tuurilla...
Avatar
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 832
Liittynyt: 04 Elo 2007 13:59
Paikkakunta: FireRiver

Viesti Kirjoittaja Darth »

Akkis kirjoitti:Aattelin ite kans värkätä vähän tiivistettä väliin. Sais vaan ensin hoideltua sen haljenneen muovin.
nääh...ziisusteippiä vaan sauman kohtaan koko varikopan ympäri ja hyvin pitää pikku uinnit. Ja kun laittaa vielä sitä hopeista, että varmasti näkyy, on katu-uskottavuuskin kunnossa. 8)
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
Avatar
Akkis
2WD
Viestit: 56
Liittynyt: 10 Syys 2006 15:35
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 450 IRS SE
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja Akkis »

Darth kirjoitti:
Akkis kirjoitti:Aattelin ite kans värkätä vähän tiivistettä väliin. Sais vaan ensin hoideltua sen haljenneen muovin.
nääh...ziisusteippiä vaan sauman kohtaan koko varikopan ympäri ja hyvin pitää pikku uinnit. Ja kun laittaa vielä sitä hopeista, että varmasti näkyy, on katu-uskottavuuskin kunnossa. 8)
No perskeles, siinähän se on. :biggrin:
Ei taidolla vaan tuurilla...
taistot
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 05 Helmi 2007 18:28

Viesti Kirjoittaja taistot »

Ei saa Waarilta sitä mitä haen.
Mutta Motor Powerissa sanottiin että ne jostain hommaa jonkin laista virivaria joka kuulemma tuottaisi vauhtia lisää.
Vastaa Viestiin