maddalluksen ongelmat
-
- 6WD
- Viestit: 315
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 18:55
- Mönkijä:: 350 pikkulohko
- Paikkakunta: kuusankoski
maddalluksen ongelmat
eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?
Re: maddalluksen ongelmat
Mulla oli samanlainen ongelma kun madalsin kumpaakin päätäkiki84 kirjoitti:eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?

piti laittaa ylimääränen ketjun laakerirulla omalla kiinityksellä.
ei enää hankaa ketjut mihinkään

http://kuvablogi.com/blog/6220/4/
Re: maddalluksen ongelmat
Tossa on kuva siitä kuinka sain omassa ketjun hankauksen pois.kiki84 kirjoitti:eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?
On se tähän päivään asti pelannut ihan hyvin

http://kuvablogi.com/blog/6220/4/
Ompa epäselvät kuvat, missä se rullavarsi on kiinni ? vissiin täysin jäykkä
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
-
- 6WD
- Viestit: 315
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 18:55
- Mönkijä:: 350 pikkulohko
- Paikkakunta: kuusankoski
Re: maddalluksen ongelmat
Tossa on kuva siitä kuinka sain omassa ketjun hankauksen pois.jarppi kirjoitti:kiki84 kirjoitti:eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?
On se tähän päivään asti pelannut ihan hyvin

Ei tuo mitää kuvii ollu?
Re: maddalluksen ongelmat
Ei niin ollut otin pois niin eipähän pääse insinöörin retkut välittääkiki84 kirjoitti:jarppi kirjoitti:Tossa on kuva siitä kuinka sain omassa ketjun hankauksen pois.kiki84 kirjoitti:eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?
On se tähän päivään asti pelannut ihan hyvin![]()
Ei tuo mitää kuvii ollu?

- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Ja takasin asiaan...
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Mä siirsin takakelkan etupäätä 35mm ylöspäin; uudet reiäät niihin lattoihin ja lattojen sisäpuolelle 11mm prikkoja per puoli tai vastaavan paksuiset holkit.
Kun takakelkan yläpäätä on siirretty ylöspäin, niin voi olla 12-piikkinen edessä ja 50-piikkinen ratas takana madalletullakin alustalla....
Kun takakelkan yläpäätä on siirretty ylöspäin, niin voi olla 12-piikkinen edessä ja 50-piikkinen ratas takana madalletullakin alustalla....
Matalalta ja Kovaa kadul (Mutaa ja Kuraa kutses)
Voi ratkaista myös niinkin että ottaa sen kumin pois sieltä taka-akselin keinusta, sen tilalle muovinen holkki joka saa pyöriä vapaasti siinä akselin päällä. Ja sen päälle kuminen holkki niin ei pidä ääntä pyöriessään. Toki tuo kiinnityspisteen muutos olis paras, nyt kun kiihdyttää niin helpommin vetää perää alas. 

Comanche 200 tl
Täältä löytyisi kulutusmuovista vedellä leikattuja takahaarukan suojia. Eli tulee siihen missä on se kuminen suoja takahaarukan etuosassa. itselläni on comanchea laskettu reilusti ja on pelannut todella hyvin. Tuota kulutusmuovia käyttävät esim. metalliteollisuus juuri sellaisissa paikoissa joissa ketjut ym... hinkkaisivat muuten rautaa tms.
Kysellä voipi: jarno.perkkio@gmail.com
Kysellä voipi: jarno.perkkio@gmail.com