Mopomönkijöiden viritys
- ntjt
- 2WD
- Paikkakunta: Kuortane, kunnan ainoa kymco ;) ja eka mopomönkkäri.
mulla on ollut vuoden verran toi kymco mxu mopomönkkäri ja oon kyllästynyt vaivaiseen 42km/h nopeuteen. olisko mitään helppoja virejä? ilmanputsarista otin kerran sen kumiholkin pois mut hyyty vaan pahemmin... auttakaa nyt jmlt kun kaikki muut mopot menee vakiona sen 55-65 ja tää sonta vaan 40... olis niin kiva päästä vähän kovempaa =)
eli onko kureja ja missä? entäs pienimuotoinen osien muuntelu? voiko kaasarille tehä jotain hajottamatta sitä? kaikki apu olis tarpeen =)
eli onko kureja ja missä? entäs pienimuotoinen osien muuntelu? voiko kaasarille tehä jotain hajottamatta sitä? kaikki apu olis tarpeen =)
ei tuu meitä suurempaa...
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &start=540
Tuolta löytyy varmasti monenlaista viritysohjetta, ja eikun virittämään..
Tuolta löytyy varmasti monenlaista viritysohjetta, ja eikun virittämään..

Mopo sportista ostin ja "airoksin" vari makso 69€... hihnasta en tiedä mikä käy? itellä oli ihan uus... Paketin mukana tulee kasaus ja purku ohje. Parhaiten saa ne kiinnike pultit auki pultti pyssyllä. Itse avasin hylsyllä ja ISOILLA putkipihdeillä (kanattaa varoa rikkomasta niitä levyjä on suht herkkiä).koko hommassa menee 30min. suosittelen! Kuvia ei tullut otettua kun ei ole kameraa 

?
nii mikä toi ny sit on? voisiks lähettää sen tuote-koodin minkä ne sielä moposportiss näyttää?kala kirjoitti:Mopo sportista ostin ja "airoksin" vari makso 69€... hihnasta en tiedä mikä käy? itellä oli ihan uus... Paketin mukana tulee kasaus ja purku ohje. Parhaiten saa ne kiinnike pultit auki pultti pyssyllä. Itse avasin hylsyllä ja ISOILLA putkipihdeillä (kanattaa varoa rikkomasta niitä levyjä on suht herkkiä).koko hommassa menee 30min. suosittelen! Kuvia ei tullut otettua kun ei ole kameraa

Kerrotkos tarkemmin, miten tuli muutosta verrattuna alkuperäiseen? Pitäs saada ala-kierroksille kiihtyvyyttä ja vääntöä paremmaksi.kala kirjoitti:Mopo sportista ostin ja "airoksin" vari makso 69€... hihnasta en tiedä mikä käy? itellä oli ihan uus... Paketin mukana tulee kasaus ja purku ohje. Parhaiten saa ne kiinnike pultit auki pultti pyssyllä. Itse avasin hylsyllä ja ISOILLA putkipihdeillä (kanattaa varoa rikkomasta niitä levyjä on suht herkkiä).koko hommassa menee 30min. suosittelen! Kuvia ei tullut otettua kun ei ole kameraa

Ja käykö Aeoniin samat variaattorit?
Siis multivariin kuu luu rullat oiskoollut 6g sit se rullakuppi ja jäykempijousi. kulkee kovempaa noin 10km/h ja vääntääparemmin, kiihtyy paremmin huomatavasti. Ei hyydy mäkiin vaan nostaa vauhtia isossakin mäessä... ite laitoin ton. http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=51+7075
foxiin
Sit jos jollain ois foxiin kuritonta pyttyä tai isompaa niin voisin ostaa...
foxiin
Sit jos jollain ois foxiin kuritonta pyttyä tai isompaa niin voisin ostaa...