Volle kirjoitti:Tänään eka kerta hansakalliolla ja viimeinen. Kaverin kanssa luultiin että paikka olisi hyväkin mutta kattia kanssa. Ei vaan löytynyt tarpeeksi haastetta.
Kaikki kalliot tuli kiivettyä etu ja takaperin mut ei, ei vaan saanu konetta kaatumaan. Ja sit ne ultra makeet polut, alussa rantapallojen kokoisia kiviä kömmittiin ja meni hermo totaalisesti siihen fuckin keinumiseen.
Eikä tästä kenenkään tarvitse ottaa herneitä nenään sitten.
Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä

Muistaakseni ensimmäinen kommentti ettei Hanskallio tarjoa haasteita
Minä kuitenkin uskaltaisin väittää että kyllä sieltä kallioilta kaato paikkojakin löytyy....jos niitä kaipaa. Ajelitteko vain suoria kallio nousuja vai oikein traijalia?
Meinaan vaan että siinä tutka kalliolla on sen verran jyrkkiä ja korkeita portaita, että niissä kokenutkin kuski saa haasteita ja sitten on parkkiksen kallio.
Vinkki: Ajakaa suoraan parkkipaikalta ylös ja sitten oikealta alas, lupaan että on haastetta....itse olen ajanut ja pelotti niin kerpeleesti, 2 kertaa meinas mennä nokan kautta ympäri....ylös en ole siitä vielä uskaltanut koittaa. Rajat löytyy hakemalla ja Hanskalla on vain mielikuvitus rajana.
Älkää koittako tätä yksin ollessa!!
Polut onkin sitten just sitä kivikkoa, vaan löytyy sieltä hiekka pätkiäkin, toki melko lyhyitä mut kumminkin.
Vaihtoehtonahan on vielä kilpi perään ja Kaivopuistoon kahville!
Tästäkään ei sitten saa nykiä Herneitä nenään....vaikken sitä kyllä estäkään, mutta turhaa se on ainakin