Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Pitäisi käydä hakemassa toinen boksi koitettavaksi, jotta selviäisi vaikuttaako se.Tulpanhatusta ei ole kiinni, koska sen koitin poistaa kokonaan eikä mitään läpilyöntejä pimeässä näkynyt.Yleensä jos lyö hatun alta maihin, näkyy musta juova tulpassa.Mutta hyvä pointti kuitenkin.Myös latauksen ja boksin virran saanti varmistettu eikä tiputusta jännitteessä, kun pätkii.
Meinasin tarkastaa sen ennakon siitä reiästä, mutta onko jollain tietoa mikä vakioennakko joutokäynnillä tai jollain tietyllä pyörintänopeudella???
Meinasin tarkastaa sen ennakon siitä reiästä, mutta onko jollain tietoa mikä vakioennakko joutokäynnillä tai jollain tietyllä pyörintänopeudella???
oudosti hyytyy
Rupes tänään oudosti hyytymään toi mun vekotin??
Täysillä ajoin niin rupes booaamaan eikä jaksanut pitää vauhtia päällä.. 60kh/h kun tiputti vauhdin niin jaksoi mennä.. siitä kun löi kaasun pohjaan niin rupes booaamaan..
- bensaa oli filtterissä kyllä
-tulppa on ngk dr8ea
-bensaletku ja filtteri vaihdettu parempiin
-ja kaikkee pientä korjausta tehty.
en siis usko että edellä mainituissa on mitään vikaa.
Käy kumminkin hyvin alemmilla nopeuksilla. vähän ainoastaan tehottomalta tuntuu.
MIstähän vika voisi johtua??
Täysillä ajoin niin rupes booaamaan eikä jaksanut pitää vauhtia päällä.. 60kh/h kun tiputti vauhdin niin jaksoi mennä.. siitä kun löi kaasun pohjaan niin rupes booaamaan..
- bensaa oli filtterissä kyllä
-tulppa on ngk dr8ea
-bensaletku ja filtteri vaihdettu parempiin
-ja kaikkee pientä korjausta tehty.
en siis usko että edellä mainituissa on mitään vikaa.
Käy kumminkin hyvin alemmilla nopeuksilla. vähän ainoastaan tehottomalta tuntuu.
MIstähän vika voisi johtua??
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Rammer
Mulla tekee kans just tollai, kun pitempään ajaa kaasu pohjassa. Mulla vika ainakin on varmasti se ettei tankki saa korvausilmaa. Koita ajaa ilman tankinkorkkia.
Takavalon saan kiinni viikonloppuna niin sillon saa kuvia.
Tuli tehtyä motonetistä löytö. Alapalloniveliin sopivat suojakumit irtomyynnissä. Ei maksaneet kuin 3.5€/kpl. Noissa kiinan suojakumeissa kun se reikä on aika väljä niin menee kaikki vesi ja lika suoraan alapalloniveleen.
Taas sai askarteltavaa viikonlopuks.
Mulla tekee kans just tollai, kun pitempään ajaa kaasu pohjassa. Mulla vika ainakin on varmasti se ettei tankki saa korvausilmaa. Koita ajaa ilman tankinkorkkia.
Takavalon saan kiinni viikonloppuna niin sillon saa kuvia.
Tuli tehtyä motonetistä löytö. Alapalloniveliin sopivat suojakumit irtomyynnissä. Ei maksaneet kuin 3.5€/kpl. Noissa kiinan suojakumeissa kun se reikä on aika väljä niin menee kaikki vesi ja lika suoraan alapalloniveleen.
Taas sai askarteltavaa viikonlopuks.

mönkijätön
MIkä tuotekoodi oli niillä suojakumeilla ?
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
jeps uus mittaristo tulossa ja eilen korjasin vanhan tekemällä hyppylangat oli siinä tinaaminen ja kädet täris niin vietävästi
eilen pohdin tuota omaani booaus probleema ja seokset säädin ja ei mitää sit hoksasin ryypys sen läpän minkä vaijeri vetää ylös,sormi tuntumalla otin tyhjät pois sen verran et se jousi rupes ottaa kii sit vejin ryypyn kahvasta vaijerilta tyhjät pois eli nyt on niinku sen ryypyn kahvan mukaa ryyppy auki vaik se ei kyl viel ole mun mielest.no pistin käyntii ja hanat kaakkoo niin nopeaa ku saa nii johan otti heti kierrokset mukaan eikä booannu mut heti booaus alkoi ku pisti ryypyn kahvan ihan sinne toisee laitaa.tuos täytyy olla se vika miul???
tavallaan ku se ryyppy on ns.muka auki ryypyn kahvan mukaa vähän niin toimii niinku pitäis,mut laittaa kahvan mukaan kokonaa kii nii heti meinaa booata ja sammua ku kierrosta rupeaa antaa pitää mennä kaasus vähän aikaa hitaasti ja sit kunnolla vääntää niin ei meinaa sammua.
ps:toivottavasti tuost selostuksesta ny saa jotai tolkkua.

eilen pohdin tuota omaani booaus probleema ja seokset säädin ja ei mitää sit hoksasin ryypys sen läpän minkä vaijeri vetää ylös,sormi tuntumalla otin tyhjät pois sen verran et se jousi rupes ottaa kii sit vejin ryypyn kahvasta vaijerilta tyhjät pois eli nyt on niinku sen ryypyn kahvan mukaa ryyppy auki vaik se ei kyl viel ole mun mielest.no pistin käyntii ja hanat kaakkoo niin nopeaa ku saa nii johan otti heti kierrokset mukaan eikä booannu mut heti booaus alkoi ku pisti ryypyn kahvan ihan sinne toisee laitaa.tuos täytyy olla se vika miul???
tavallaan ku se ryyppy on ns.muka auki ryypyn kahvan mukaa vähän niin toimii niinku pitäis,mut laittaa kahvan mukaan kokonaa kii nii heti meinaa booata ja sammua ku kierrosta rupeaa antaa pitää mennä kaasus vähän aikaa hitaasti ja sit kunnolla vääntää niin ei meinaa sammua.
ps:toivottavasti tuost selostuksesta ny saa jotai tolkkua.
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
comanchen tulppa
niin käykö tuo ngk dr8ea tulpa comanchen 200cc tl?
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Takavalo tuli laitettua kiinni. Samalla nostin sitä ja kilpeä ylemmäs.
http://kuvablogi.com/nayta/683348/ Siinä led takavalo ja uudet vilkut.
http://kuvablogi.com/nayta/683349/ Valo päällä.
Se motonetin suojakumi sopii comanchen alatukivarteen. Toisen tossa kokeilin. Nyt se on semmonen niinkuin sen pitääkin, tiukka tukivarteen ja alapalloon.
Liimasin sen kumin vielä alapäästään tukivarteen, että varmasti pysyy. Noissa kinukin tukivarsissa kun ei ole mitään pykälää minkä taakse suojakumin saisi niin siksi liimasin.
http://kuvablogi.com/nayta/683348/ Siinä led takavalo ja uudet vilkut.
http://kuvablogi.com/nayta/683349/ Valo päällä.
Se motonetin suojakumi sopii comanchen alatukivarteen. Toisen tossa kokeilin. Nyt se on semmonen niinkuin sen pitääkin, tiukka tukivarteen ja alapalloon.
Liimasin sen kumin vielä alapäästään tukivarteen, että varmasti pysyy. Noissa kinukin tukivarsissa kun ei ole mitään pykälää minkä taakse suojakumin saisi niin siksi liimasin.
mönkijätön
Noniin vikakin selvisi.. oli tulpanjohto osunut pakoputkeen ja sulanut eristeestä hieman.. siirsin johdon pois ja eristin sen tilapäisesti teipillä.. hyvin toimii taas. Eli vastaavat viat saattaa johtua huonosta tulpanjohdosta/tulpanhatusta.. ite aion vaihtaa molemmat
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Mulla kävi kans samoin.. Nyt siinä palaneessa kohdassa johtoa on jeesus-teippiä oikein kunnolla ja hyvin pelittäärammer kirjoitti:Noniin vikakin selvisi.. oli tulpanjohto osunut pakoputkeen ja sulanut eristeestä hieman.. siirsin johdon pois ja eristin sen tilapäisesti teipillä.. hyvin toimii taas. Eli vastaavat viat saattaa johtua huonosta tulpanjohdosta/tulpanhatusta.. ite aion vaihtaa molemmat

- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Jesus saves!




Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
vika ei vieläkään tiedossa.ajossa ei sit toimi laisinkaan jos ryyppy vähäsen auki seokset säädetty ja neulan sokkaa kokeiltu ylhäällä ja alhaalla...joko suutin väärä ku on vaihdettu en tiedä minkä kokoinen nyt on paikoillaan tai sit saa liikaa ilmaa...putsaristakaan tietoo et onko alkuperäinen vai ei power filsun näköinen kartiosuodin on mut onko siel semmoinen jo vakiona..
eli viel vian oire lämät tiskiin niin boo ja sammuu ellei hellitä kaasua niin pysyy käynnissä vähän ryyppyä niin kierrokset lähtee saman tien mukaan niin nopea kuin kaasua vääntää.eli tuntuu et niinku ei sais tarpeeks ainetta tai sit saa liikaa ilmaa....
hermot menee koht
eli viel vian oire lämät tiskiin niin boo ja sammuu ellei hellitä kaasua niin pysyy käynnissä vähän ryyppyä niin kierrokset lähtee saman tien mukaan niin nopea kuin kaasua vääntää.eli tuntuu et niinku ei sais tarpeeks ainetta tai sit saa liikaa ilmaa....
hermot menee koht

ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
pääsuutin puhdistettu,sama vika jatkuu...oon vaihtanut kaasukahvan rullamalliin ja tuos vähän otin pois löysiä vaijerista mut ei niitäkään ollu paljon sit testailin et jos kirrais vaijeria sen verran et se booaus jäis pois niin miten sais tyhjäkäynti kierrokset alemmas nyt ne olis 2-2,5tuhannes,kun ei vaikuta sit tyhjäkäynti ruuvista pienentää...entäs tyhjäkäynnin seos ruuvist tai neulaa nostamalla tai laskemalla....vai onko koko homma liian kaukaa haettu.prkele ku ei ole edes alkuperäist suutinta...
jos pää suuttimenki vaihtaa alkuperäisestä isompaan niin mikä koko pelaa nois 200cc tl malleis ja oletteko tyhjäkäynti suutinta vaihtanu ja minkä kokoiseen jos hommais kokonaan uudet ja mistä noita saa?
jos pää suuttimenki vaihtaa alkuperäisestä isompaan niin mikä koko pelaa nois 200cc tl malleis ja oletteko tyhjäkäynti suutinta vaihtanu ja minkä kokoiseen jos hommais kokonaan uudet ja mistä noita saa?
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Pääsuutin oli ainakin itselläni vakiona 98.
Tilalle olen vaihtanut 112.5 Tyhjäkäynnin puolella on vakio.
Juttuja lukeneena taitaa suositelluin pääsuutin olla 110, ja tyhjäkäynnille 50. Halpoja kun ovat, niin osta muutama samalla, ja kokeile mikä sopii parhaiten.
Suuttimia saat mm. Stormilta
Keihin urakantainen.
Tilalle olen vaihtanut 112.5 Tyhjäkäynnin puolella on vakio.
Juttuja lukeneena taitaa suositelluin pääsuutin olla 110, ja tyhjäkäynnille 50. Halpoja kun ovat, niin osta muutama samalla, ja kokeile mikä sopii parhaiten.
Suuttimia saat mm. Stormilta
Keihin urakantainen.