Hmmm, tarviipas napata kuvat myös tieliikenteeseen tehdystä mallista jahka pääsee täältä halvatun lapista pois. Ei tässä sinänsä mitään vikaa mutta toi vehje jäi kotiin, virhe... iso virhe.
Komee kyl toi Barneyn laite, täytynee alkaa kysellä noita itp:n vanteita. Kendat taitaisi kohta jo löytyäkin.
Mitkäs on suurimmat erot Brutessa eri vuosimallien kesken? Mallinimessä lukee 750i mutta vanhemmat taitaa silti olla kaasarilla? Tuleeko ruutta vasta 2008 malleihin?
Näyttää siltä että Kawa on herännyt ja siirtynyt EFi kauteen uusien mallien myötä. Mielenkiintoista nähdä paljonko tuli voimanlisäystä. Ainakin on varmaa että 4X4 ja Mönkijälehdellä riittää koeajettavaa ja mitattavaa tulevalla kaudella
Näyttää olevan ristiriitaista tietoa samalla sivulla: Engine Fuel injected 90-degree 749cc V-twin engine –same power character with perfect delivery throughout the rpm range and faster throttle response 36mm throttle bodies are controlled by a 32-bit CPU, which monitors coolant temperature, air intake temperature, throttle position, air intake pressure, vehicle speed and crankshaft angle to help ensure the perfect air fuel mixture
Siellon kawan sivuilla juu vähän ristiriitaista infoa, ruiskut tulee koneisiin 2008 malleissa ja -07 on vielä noilla keihineillä. Ovatkoha sitte päättäneet pitää teknisissä tiedoissa vielä tän vuoden vehkeen jutut... tai unohtaneet päivittää.
Kevväämmällä vois alkaa katella tommosta ruiskua tohon kaasarivehkeen kaveriksi.
Mulla on Hondassa Keihin-merkkinen ruisku, joten sekin saattaa sekoittaa pakkaa.
Viimeksi muokannut Roosa999, 07 Loka 2007 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Täälläkin Kawan http://www.kawasaki.com/Products/detail.aspx?id=179 sivulla mallinimessä on 750i ja silti spekseissä höpistään carbseista eikä läppätungoista. Vähän sekavaa infoa mut molemmat systeemithän on toimivia oikein säädettynä.
Yleisesti prätkien/mönkkien ruutat on vähän karvalakkimalleja ilman lambdoja jne. ja mönkiöissä liiasta sähköstä voi olla jopa haittaa vrt. käyttöolosuhteet.
Kieroa sinänsä, joku kuvittelee että ruiskusta on kyse, mutta kyse on erillisjousituksesta perseessä. Independent Rear Suspension. 750i merkittynä myös laitteessa itessään.
jr kirjoitti:750i ja se "i" tulee siihen lyhenteestä IRS.
Kieroa sinänsä, joku kuvittelee että ruiskusta on kyse, mutta kyse on erillisjousituksesta perseessä. Independent Rear Suspension. 750i merkittynä myös laitteessa itessään.
Noihan se näköjään onkin. Toivottavasti 750 tarkoittaa kuutiosenttejä eikä vaikka akseliväliä!