Etuvalo
Dinlille xenon valot?
Onks kannattavaa hankkia xenon valot dinli 270cc crossii??
- Polaris Sportsman X2 500E EFI -07 -
Millaiset lisävalot Dinli 450 DMX:n
Millaiset lisävalot Dinli 450 DMX:n kannattaa laitta, jotta jännitteen säädin kestää kuorman(vai onko jännitteensäädin mitenkään herkkä)esim. jos laittaisi auton sumarit H1:llä varustettuna (2*55W/12). Tuleeko ongelmia tälläisellä paketilla, jos asentaa johdotuksen releellä, akun plussaan ja maa moottorin runkoon sekä erillinen kytkin vielä valoille?
Sanboylta löytyy kyllä työvaloja, mutta mielummin laittaisin nimenomaan kunon ajovalon tuon nykyisen tilalle. Mopoille on olemassa noita halohen tyyppisiä valmis maskeja, mutta miten niiden valotehon laita mahtaa olla?
Sanboylta löytyy kyllä työvaloja, mutta mielummin laittaisin nimenomaan kunon ajovalon tuon nykyisen tilalle. Mopoille on olemassa noita halohen tyyppisiä valmis maskeja, mutta miten niiden valotehon laita mahtaa olla?
-
- 4WD
Mulla on alle 2000 ajettu ja viimeaikoina se on alkanut syödä lamppuja. Vaihdoin uuden n. viikko sitten ja taas meni pimeäksi. Alkaa ensiksi sillä että valo räpsyy välillä ja sitten hajoaa. Valokytkimessä voi olla jotain häikkää, tai sitten piuhoissa kun välillä näyttää kaukovalojen merkkiä lyhyet päällä. Pitääpä soitella ec:lle jos tuo korjattaisiin takuuseen... eli ei.
Re: Millaiset lisävalot Dinli 450 DMX:n
Muuta en osaa sanoo mutta sulake pitää johonkin väliin pistää.Elmo02 kirjoitti:Tuleeko ongelmia tälläisellä paketilla, jos asentaa johdotuksen releellä, akun plussaan ja maa moottorin runkoon sekä erillinen kytkin vielä valoille?
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Sulake pitää laittaa mahdollisimman lähelle virransyöttöä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Sama täällä, kaukovalon merkki palaa lyhyillä. Vika on kytkimessä (RIMPULA).HesusR kirjoitti:Mulla on alle 2000 ajettu ja viimeaikoina se on alkanut syödä lamppuja. Vaihdoin uuden n. viikko sitten ja taas meni pimeäksi. Alkaa ensiksi sillä että valo räpsyy välillä ja sitten hajoaa. Valokytkimessä voi olla jotain häikkää, tai sitten piuhoissa kun välillä näyttää kaukovalojen merkkiä lyhyet päällä. Pitääpä soitella ec:lle jos tuo korjattaisiin takuuseen... eli ei.
Re: Etuvalo
Hmmm jotain häikkää etuvalossa, ajovalo ja pitkä ei pala mutta parkki toimii..
polttimo on ehjä, kaikki sulakkeet ehjiä, johtoja ravisteltu eikä mitään vaikutusta, lampulta lähtevä eka liitin ainakin kunnossa,
valokytkimenkin aukaisin niin normaalilta näytti..
yleismittarilla kateltava seuraavaksi, nää sähköhommat ei todellakaan ole mun heiniä.
löytyiskö joltain jonkinsortin vinkkiä mistä lähteä hakemaan?
polttimo on ehjä, kaikki sulakkeet ehjiä, johtoja ravisteltu eikä mitään vaikutusta, lampulta lähtevä eka liitin ainakin kunnossa,
yleismittarilla kateltava seuraavaksi, nää sähköhommat ei todellakaan ole mun heiniä.
- frosty
- Tracks
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
^ Mulla teki sateella pari kertaa saman, vika oli katkaisijassa.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
kannattaa katsoa polttimon napa/liitin, ettei oo löysällä. näin mulla oliyaguza kirjoitti:Hmmm jotain häikkää etuvalossa, ajovalo ja pitkä ei pala mutta parkki toimii..