Johnnie kirjoitti:jr kirjoitti:Honda trx 420fm 5990... Nelivetone.

No johan nyt on... Meitsi on tässä viikon-parin ajan pähkäillyt ja kirjoitellut tuon hintaisten vaihtoehtojen välillä (Yamaha/2xPolaris/Suzuki/Kawasaki/Arctic Cat) ja nyt vasta sanot että Hondakin lähtisi samalla... En kyllä ole yhtään iloinen tästä uutisesta kun muutenkin on liikaa vaihtoehtoja...

Edit: Tosin huomasinhan minä jo viime viikolla itsekin tuon yhden mallin, manuaali eiks je, tosin en tiennyt EE-speedin hintaa ja itse olen kyllä muualta ostamassa.
Mutta tosiaan villev:llekin tiedoksi, 5990,- hinnalla on nyt tarjousten ansiosta 6 - 7 vaihtoehtoa uutena. Sen takia omat suunnitelmat 3000 - 4000 hintaisesta käytetystä muuttuivat, ero on kuitenkin varsin pieni kun ottaa huomioon että toinen voi olla romu jo ostohetkellä ja toiselle saa viiden vuoden takuun (Yamaha 2+3 vuotta kun ostaa viralliselta Yamaha-jälleenmyyjältä).
joo täytyy nyt vähän vielä miettiä et mitä tässä oikein tekee...
mulla on kans poltellu tuo mönkkärin hankinta jo muutaman vuoden
vaikka en sille välttämättä mitään elintärkeää tarvetta näe,
mutta kun ei muita harrastuksia ole ja mottoripyörää en voi kortittomuuden takia hankkia ja kelkalla ei voi ku tarvella päristää
(jos sillonkaan) niin tuo olis oiva peli jolla pääsis välillä tuulettumaan luontoon
mut pitää nyt tosiaan koittaa ratkoa et ostaako uuden vai vähän käytetyn.
takuu on kyllä yks aika ratkaiseva tekijä, mutta jos ajatellaan esim. hondaa jossa laatu pitäs olla huippua niin sen ehkä tohtii ostaa käytettynäkin ja voi silti olla hyvä peli.... se on niin tuuri peliä
kuten autokauppakin.
ilmotelkaapas jos näkyy jossain hyvä tarjous jossa tulis vinssi ja lumilevy
kaupan tekijäisinä.