Armi kirjoitti:Ihmettelin omassani kanssa kilinää joka mielestäni kuului takaa päin. Huoltoon viedessä pyysin katsomaan mistä voisi johtua ja yritin selittää mistä päin ja milloin kuuluu. Ja olin ihan varma että pakoputkessa on joku irti tai jotain.
No, hakiessani mönkylää sain selvityksen kilinästä. Ehjääjä laittoi kissan käyntiin ja kun kilinä alkoi kuulua irroitti penkin... Ja siellähän ne työkalut kilisivät toisiaan vasten.Onneksi olen nainen niin ei hävettänyt niin paljoo..
Ei tosin taida vaikuttaa huippunopeuteen.
AC:ta tarkoitin. Jos AC 03 on rakenteeltaan sama kuin esim 05 ja 06 niin olen siinä uskossa, että kun ohjaustangon vivusta käännetään lukko päälle niin vaijeri vetää laakeritukeen kiiinnitetyn haarukan päässä olevan pooritetun holkin (samanlainen kuin millä etuperä kytketään) lukitsemaan lautaspyörän täysin mekaanisesti. Siksi luulen, että se joko pitää tai ei pidä ja jos ei pidä niin sitten kuuluu ehkä paha ääni.usa kirjoitti:Jukka selitäkö nyt 03 400 ac:n lukosta vai ihan yleisesti
Jahas,valitettava homma kun heti alkuunsa pitää korjaamolle viedävillev kirjoitti:no nyt on sitte catti huollossa...saas nähä mitä sieltä löytyy.
toivotaan että sais jo tän viikon ainaka takas että
pääsis tekeen lumityövehkeet loppuun.
niin ja se ajaminen...hmmmmm, eipä tuolla vielä oo tullu sitä tehtyä![]()
ilmottelen sitte tähän vaikka kun selviää mikä oli vikana.
ainiin, huolto liike on velo-moto pietarsaaressa.
no näimpä...mut se on sitä mun tuuria, en oo vielä koskaan ostanu mitään konetta tai laitetta joka olis ollu täysin ehjäkoomatti kirjoitti:Jahas,valitettava homma kun heti alkuunsa pitää korjaamolle viedävillev kirjoitti:no nyt on sitte catti huollossa...saas nähä mitä sieltä löytyy.
toivotaan että sais jo tän viikon ainaka takas että
pääsis tekeen lumityövehkeet loppuun.
niin ja se ajaminen...hmmmmm, eipä tuolla vielä oo tullu sitä tehtyä![]()
ilmottelen sitte tähän vaikka kun selviää mikä oli vikana.
ainiin, huolto liike on velo-moto pietarsaaressa.![]()
mites se laitteen myyjä,osallistuuko kustannuksiin
tuntus ykskaks.....että vaikea tuosta on ollut tietämättäkään olla,onhan se mahdollista mutta..........