terve kaikille ja vikaa vikaa
No niin nyt on sitte ruumiinavaus tehty,ja ihan oikeata vikaahan siellä oli,pari hammasratasta kappaleina että silleen,muutama laakeri jo ihan loppu ja stefoja myös,näin ymmärsin. Mutta ei kun uutta osaa paikalleen ja matka jatkuu....
Viimeksi muokannut rwu, 24 Kesä 2008 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There`s no business like a suo business
-
- 6WD
- Viestit: 280
- Liittynyt: 16 Heinä 2007 20:41
- Mönkijä:: 2010 800 utv-r v2 rapperi
- Paikkakunta: WESILAHTI
- Viesti:
tuleehan ne kilometrit paremmissakin automerkeissä vastaa eli ei kai ole viel ikuista kampetta ole keksittykkään.toivottavasti tulevat kilometrit ovat harmittomia.rwu kirjoitti:No niin nyt on sitte ruumiinavaus tehty,ja ihan oikeata vikaahan siellä oli,pari hammasratasta kappaleina että silleen,muutama laakeri jo ihan loppu ja stefoja myös,näin ymmärsin.Kyllä kai oma osuutensa oli jo tuolla hurjalla? ajomäärällä yli 10000 mailia mutta ei kun uutta osaa paikalleen ja matka jatkuu....

tästä lajistahan tulee tapa....
nollaysi mallin ykspyttynen rikken tattoni,kaikkee tarttee kokeilla......
http://picasaweb.google.com/vesilahdenlvieristys
http://www.lvi-eristys.com
nollaysi mallin ykspyttynen rikken tattoni,kaikkee tarttee kokeilla......
http://picasaweb.google.com/vesilahdenlvieristys
http://www.lvi-eristys.com
No niin nyt on taas mönkkä kotona ja lyhkäsen koeajon perusteella toimii hienosti,tattis vaan huollolle hyvin suoritetusta työstä,huollon tiimoilta ei ole mitään moitittavaa,tilannetiedoitus pelasi hyvin,pollelta päin vaan varaosien saanti tuntus olevan aika hidasta.Vika oli saanu todennäkösesti alkunsa joskus aiemmin sattuneesta vauriosta siirtäjästä ja sieltä löytyikin mm hitsattua siirtäjää ja mitälie purkkapatenttia.Vaan lippu korkella eteenpäin ja toivottavasti nyt on huolettomia kilsoja eessäpäin.Olen alottanu toisen viestiketjun täällä otsikolla tunnistatko tämän pollen kun on jääny selvittämättä vehkeen historia,joka kuitenkin kiinnostaa
There`s no business like a suo business