Outlaw 525 virittelyt

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
Avatar
rulppa
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 13 Elo 2007 15:01
Paikkakunta: Rauma Mönkijä: Outlaw 525 IRS

Outlaw 525 virittelyt

Viesti Kirjoittaja rulppa »

Avasin uuden toikin kun en löytäny oikein mitään KTM koneeseen liittyvää missä ois kutiteltu outlawista lisätehoja.

Mitä on tehty ja millaset vaikutukset? Onko säädelty penkissä suutinsarjan ja putkiston jälkeen, tehokäppyröitä ennen ja jälkeen?
525 IRS '08 E - KTM powered!
Avatar
rulppa
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 13 Elo 2007 15:01
Paikkakunta: Rauma Mönkijä: Outlaw 525 IRS

Viesti Kirjoittaja rulppa »

No itse itselleni vastaillen sitte.. koko putkisto, suodatin ja suutinsarja tuli tilattua sekä alustavasti sovittu tawasiabikesin kanssa säädöstä heidän penkissä.

Duncanracingiltä FatBoy4 stage1 kit siis kyseessä.
525 IRS '08 E - KTM powered!
Avatar
jiixx
Noppeli
Viestit: 7
Liittynyt: 25 Marras 2007 17:40
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja jiixx »

hyvä hyvä, laitahan tuloksii ku saat asennettua!
Avatar
rulppa
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 13 Elo 2007 15:01
Paikkakunta: Rauma Mönkijä: Outlaw 525 IRS

Viesti Kirjoittaja rulppa »

jiixx kirjoitti:hyvä hyvä, laitahan tuloksii ku saat asennettua!
nonii, eli kamat tuli jo tovi sitten mutta pakosarjan ja vaimentimen välinen väliputki oli väärä, tänään tuli korvaava osa ja nyt on setti paikoillaan, penkissä säätelyt täytyy jättää ensi vuoteen. mitä vähän rullasin tallissa pintakaasulla ni pukkas sellasta 30cm liekkiä putken päästä, ei uskalla ennen ajella ku säädelty vähäsen :twisted:

hpd:n ohjausiskari ollut viikon verran apuna, toooodella iso ero räppäillä radalla, suosittelen!

tänään tarkoitus pistää vielä itp slasher hd:t taakse ja xcr:t eteen.

välityksiä vähän pähkäillyt, hakkaa niin nopeesti vitosella rajottimelle että saattais piikin isompi eturatas olla paikallaan.. :?:
525 IRS '08 E - KTM powered!
Avatar
jiixx
Noppeli
Viestit: 7
Liittynyt: 25 Marras 2007 17:40
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja jiixx »

Moro,

joo ittellä pitäs olla Outlaw maassa Tammikuun alussa. Suuttimet kai siihen pitää aivan ensimmäisenä vaihtaa..

Minkä kokosia suuttimia suosittelet ja mistä ne kannattaa hankkii?
:?:
Avatar
rulppa
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 13 Elo 2007 15:01
Paikkakunta: Rauma Mönkijä: Outlaw 525 IRS

Viesti Kirjoittaja rulppa »

JD taitaa olla ainakin suosituin.. tuntuvat suosivan tuolla ameriiikan maalla tätä Dynojetin ohi..

Eli: http://www.jdjetting.com/xcart/product. ... 1&featured

Ite lähden liikkeelle tälläsestä..

Pilots #48
Needle Stock #3
Main Jet: #160
525 IRS '08 E - KTM powered!
Solaris
6WD
Viestit: 637
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Solaris »

kannattanee varmaan kysellä kavereilta jotka ajoivat viime kesänä tolla ns.525cc kisaa mönkijöillä ja myös pyörässä sama pata niin varmaan tietoa ja säätöjä löytyy.

Ettei kaikkea kannate ihmemaasta kopioida jos ei välttämättä pelaakkaan kuten pitää ..
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa

Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008


vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

rulppa kirjoitti:JD taitaa olla ainakin suosituin.. tuntuvat suosivan tuolla ameriiikan maalla tätä Dynojetin ohi..

Eli: http://www.jdjetting.com/xcart/product. ... 1&featured
Noilla JD:n neuloilla ei juuri voi mennä vikaan. Joskin Suomessa yleensä joutuu yleensä käyttämään sitä rikkaampaa neulaa kahdesta ja isointa suutinta, jotta seokset ovat kohdallaan. Suuttimet toki ovat ihan alkuperäistavaraa, joten niitä löytyy kotimaastakin. Neulat sitten hieman speciaalimpia. Toki näissäkin laitteen muut muutokset vaikuttavat noihin neuloihin ja suuttimiin.

Itse olen käyttänyt JD:n neuloja neljä vuotta ja hyvin ovat pelanneet kaikissa laitteissa.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Avatar
mikalu
3WD
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Maalis 2006 10:38
Mönkijä:: Honda TRX 450ER
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja mikalu »

Moi

Tietoa ja tehokäyriä löytyy ainakin tuolta linkin takaa. Käytä vaikka hakua.
Tietoa löytyy myös muista merkeistä, kuten suuttimista yms... http://hmfengineering.com/forums/ 8)

Tukivarsia yms löytyy myös euroopasta kaameeseen hintaan tietty :evil:
http://www.rpmquad.com/index.php?rang=5#1
Honda TRX 450 ER 2009
Honda TRX 450 ER 2007
CanAm DS 450X MX 2009 tieliikenne (old)
CanAm DS 450X MX 2012 (old)
KTM SX 505 ja KTM XC/SX 530 (old)
KTM 990 Super Duke (old)
KTM XC 525 (TL) 2010 (old)
KTM XC 450 2008 (old)
Avatar
jiixx
Noppeli
Viestit: 7
Liittynyt: 25 Marras 2007 17:40
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja jiixx »

Marco71 kirjoitti:
rulppa kirjoitti:JD taitaa olla ainakin suosituin.. tuntuvat suosivan tuolla ameriiikan maalla tätä Dynojetin ohi..

Eli: http://www.jdjetting.com/xcart/product. ... 1&featured
Noilla JD:n neuloilla ei juuri voi mennä vikaan. Joskin Suomessa yleensä joutuu yleensä käyttämään sitä rikkaampaa neulaa kahdesta ja isointa suutinta, jotta seokset ovat kohdallaan. Suuttimet toki ovat ihan alkuperäistavaraa, joten niitä löytyy kotimaastakin. Neulat sitten hieman speciaalimpia. Toki näissäkin laitteen muut muutokset vaikuttavat noihin neuloihin ja suuttimiin.

Itse olen käyttänyt JD:n neuloja neljä vuotta ja hyvin ovat pelanneet kaikissa laitteissa.
Onko pitkää menny postissa ku ootte tuolta noita neuloja tilanneet?

Itte tilasin rapeet kaks viikkoo sit eikä mitää oo kuulunu, kotisivuilla lupaavat 5-7 päivää eurooppaan.
:-k
Avatar
jiixx
Noppeli
Viestit: 7
Liittynyt: 25 Marras 2007 17:40
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja jiixx »

Jd:n suutin paketti tuli lopulta...

´Kokeneemmat... mikä on hyvä setti suomen keleihin ???
Vastaa Viestiin