Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
bensa mittari
mites polle 700 efin bensamittarin saisi näyttämään oikein,kun näyttäisi täyttä miltei aina..
uusi harrastaja..
Vanhan Pollen vikoja / ominaisuuksia. Ei missään aika järjestyksessä.
-Etunapojen jumittumiset, löysäävät vaihde vapaalla ohjausta kääntelemällä. Ei apuja öljyjen vaihdoista huolloissa. (tunteja ~100--->)
-Syylarin lämpö tunnistimen vaihdoin kesällä -06, ja laitoin releen syylarin puhaltimelle. (tunteja ~400)
-Nyt on mittari "kuivaamassa", (tunteja ~550) oireet:
-Nopeusmittarin neulan hyppiminen paikallaan käydessä.
-Sammuminen pakki päälle laittaessa. Rajoittimen ohitus nappia
painaessa ei sammunut.
-Nopeus anturi johdon irroittaminen poisti sammumis ongelman.
-Oikea "jalkakaukalo" halkesi puunajossa, oli vielä silloin (kesä -02) ajolinjat ja tekniikka hakusessa. Oma moka.
-Talvisin käytetty Pollea lumitöissä. Akun koon ja latauksen tehon riittämättömyys, jatkuvassa ylös alas vinssauksessa, korjattu käyttämällä 120Ah traktorin akkua taakse tehdyssä telineessä. Samalla iso akku toimii lisä painona takapäässä. Työntövoima lisääntyi ketjujen kanssa, ja etupään veto-osien rasitus pieneni.
Muokattu...
-Korjattu tuntilukemat
-Etuvetarin suoja kumi näkyy olevan revennyt. (tunteja 556) Mikähän mahtais olla tarvikkeesta vastaavan kokoinen?
-Etunapojen jumittumiset, löysäävät vaihde vapaalla ohjausta kääntelemällä. Ei apuja öljyjen vaihdoista huolloissa. (tunteja ~100--->)
-Syylarin lämpö tunnistimen vaihdoin kesällä -06, ja laitoin releen syylarin puhaltimelle. (tunteja ~400)
-Nyt on mittari "kuivaamassa", (tunteja ~550) oireet:
-Nopeusmittarin neulan hyppiminen paikallaan käydessä.
-Sammuminen pakki päälle laittaessa. Rajoittimen ohitus nappia
painaessa ei sammunut.
-Nopeus anturi johdon irroittaminen poisti sammumis ongelman.
-Oikea "jalkakaukalo" halkesi puunajossa, oli vielä silloin (kesä -02) ajolinjat ja tekniikka hakusessa. Oma moka.

-Talvisin käytetty Pollea lumitöissä. Akun koon ja latauksen tehon riittämättömyys, jatkuvassa ylös alas vinssauksessa, korjattu käyttämällä 120Ah traktorin akkua taakse tehdyssä telineessä. Samalla iso akku toimii lisä painona takapäässä. Työntövoima lisääntyi ketjujen kanssa, ja etupään veto-osien rasitus pieneni.
Muokattu...
-Korjattu tuntilukemat
-Etuvetarin suoja kumi näkyy olevan revennyt. (tunteja 556) Mikähän mahtais olla tarvikkeesta vastaavan kokoinen?
Polaris Sportsman 500 HO -01
Vanhus vielä jaksaa
Vanhus vielä jaksaa
No niin. Nyt on sitten pakoputki poikki? taas ois pitäny viedä laite pajalle seisomaan prkl... Sanoin että ei käy, eihän teillä ole edes osia hyllyssä! No pyysivät valokuvia jotka lähetin heti siinä tiskillä ollessani. Nyt odotetaan vastausta maahantuojalta että meneekö takuuseen.. tai siis miks ei mee
Putki on revenny kollektorin kohilta ja sitten vaimennin siitä mistä lähtee toiselle pöntölle putki.

Honta 500 FE
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Ei muuta kun kirveen kanssa kylään...Puuhis kirjoitti:No onpas kummaa kun mulla myyjä sanoi että brandtin väki on lomalla ettei voi soittaa sinne. Venyy ja venyy koko prkl koneen korjaus mulla taas.




Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
vaihteet
juu mullakin on samaa vikaa 700 efissä -05 että kun pistää pienen vaihteen silmään niin näyttöön ei tule l kirjainta vaikka pieni vaihde on päällä, mutta neliveto ei pelaa tässä asennossa.mutta kun laittaa kepin isomman vaihteen kohdalle näyttöön ilmestyykin h kirjain ja nelivetokin pelaa eli missä vika mahtaa olla..niin ja kun on pieni vaihde l päällä niin pakki pelaa kun painaa keltaista nappia..



uusi harrastaja..
Tuli hankittua 2005 phoenix. Parisataa kilsaa takana ja koneesta hävis alkuun öljyä aika paljon... Huohotin oli jäässä. Nyt oli hävinny vaihteisto öljyä niin paljon et ei silmästä näkyny. Syytä en vielä tiedä. Ja tänä aamuna lähti käyntiin mutta kaasua painaessa sanoi pröp pröp eikä liikkunu.. aikani kun yritin niin lopulta lähti mutta kilometrin jälkeen hyytyi taas.. mukavaa.
Re: vaihteet
mittaria veikkaan, että on rikki. katos pari sivua taaksepäin, itellä vähä samaa ongelmaa. nyt mittari pelaa muuten, mutta ei näytä kun vapaa asennon, ja idiootti nappi pitää olla pohjassa että nelikko pelaa.merimies kirjoitti:juu mullakin on samaa vikaa 700 efissä -05 että kun pistää pienen vaihteen silmään niin näyttöön ei tule l kirjainta vaikka pieni vaihde on päällä, mutta neliveto ei pelaa tässä asennossa.mutta kun laittaa kepin isomman vaihteen kohdalle näyttöön ilmestyykin h kirjain ja nelivetokin pelaa eli missä vika mahtaa olla..niin ja kun on pieni vaihde l päällä niin pakki pelaa kun painaa keltaista nappia..![]()
Sportsman 400ho -11
sportsman 400 -02
ex sportsman 700 efi -04
sportsman 400 -02
ex sportsman 700 efi -04
Itellä on nyt melkein 2000km takana eikä ole ilmennyt minkään moista teknistä vikaa..*kop kop*
En silti ainoa ole, se on varma mutta kun mitä nyt olen jutellut muiden pollella ajavien kanssa niin on ollut sähkö, vetari, variaattori jne jne ongelmia, eli melkein aina joku paikka kökkönä..
Ainoastaan vetarin suojakumi on mennyt ja toinen polttimo palanut..
Eräs jälleenmyyjä lakkasi vallan myymästä pollea pelkästään sen takia kun niissä on niin paljon vikoja..
En silti ainoa ole, se on varma mutta kun mitä nyt olen jutellut muiden pollella ajavien kanssa niin on ollut sähkö, vetari, variaattori jne jne ongelmia, eli melkein aina joku paikka kökkönä..
Ainoastaan vetarin suojakumi on mennyt ja toinen polttimo palanut..
Eräs jälleenmyyjä lakkasi vallan myymästä pollea pelkästään sen takia kun niissä on niin paljon vikoja..
Pateja pussit pullollaan.
Tuliko mitään muuta merkkiä tilalle.Tumppi kirjoitti:Itellä on nyt melkein 2000km takana eikä ole ilmennyt minkään moista teknistä vikaa..*kop kop*
En silti ainoa ole, se on varma mutta kun mitä nyt olen jutellut muiden pollella ajavien kanssa niin on ollut sähkö, vetari, variaattori jne jne ongelmia, eli melkein aina joku paikka kökkönä..
Ainoastaan vetarin suojakumi on mennyt ja toinen polttimo palanut..
Eräs jälleenmyyjä lakkasi vallan myymästä pollea pelkästään sen takia kun niissä on niin paljon vikoja..

Mikähän tuli nyt polleen kun rupesi paukuttelemaan. Eli kun antaa yhtäkkiä reilusti kaasua (ja paljon kierroksia) ja päästää sitten nopeasti kaasun pois niin kuuluu kauhee posaus. Tuntuu tulevan pakoputkesta se ääni, en varma tästä. Kuulostaa aika paljon samalta kuin ne hmm kiinalaiset (semmosia pikkupommeja, punaisia). Vekotinhan on 500 sportsmani, vuosimalli suunnillee 2000 en nyt muista ihan tarkkaan.