comanche 4x4

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Viesti Kirjoittaja sku »

kurkun lähettyvillä
4x4 Com
4WD
Viestit: 127
Liittynyt: 26 Huhti 2007 19:58

Lämpötila

Viesti Kirjoittaja 4x4 Com »

Kyllä mullakin lähtee pyörimään kun on 3 palkkia näytössä, tiellä ajaessa ei mutta metsässä kun pyörii tyhjäkäynnillä kuormanteon aikaan tai vetäessä kuormaa.
Avatar
tummu
2WD
Viestit: 41
Liittynyt: 14 Loka 2007 18:44
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja tummu »

Joo! Täytyy huomenna tilata uusi katkaisin antura flektille, kun on vielä tuo takuu jäljellä. Jospa se sitten rupeaa toimimaan.
4x4 Com
4WD
Viestit: 127
Liittynyt: 26 Huhti 2007 19:58

Missä huolto?

Viesti Kirjoittaja 4x4 Com »

Missä lähin huolto Iisalmen seudulla?
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Re: Missä huolto?

Viesti Kirjoittaja sku »

4x4 Com kirjoitti:Missä lähin huolto Iisalmen seudulla?
kato tuolta
http://www.suoratuonti.com/
Avatar
tummu
2WD
Viestit: 41
Liittynyt: 14 Loka 2007 18:44
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja tummu »

Soitto kajaniin erkki tuhkaselle josta mönkijä on lähtösin ja sieltä kautta takuu asiakin toimii. Kaasarin ja ilmanputsarin välisen kumiletkun tilasin sieltä kautta takuuseen kun oli mennyt poikki, sattui silmään öljyjä vaihtaessa.
Avatar
VilleM
4WD
Viestit: 127
Liittynyt: 07 Joulu 2007 21:06
Paikkakunta: Himanka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VilleM »

L7e-pilotti kirjoitti:Viikon seisoi (niinkuin sovittiin) Comanche perän korjauksessa. Perään tuli uusi magneettikytkin. Liukupala oli erittäin kulunut, onkohan tuon materiaalissa parantamisen varaa? Perässä on nyt Polariksen varsinaiset etuperä-öljyt. Öljy on erittäin ohuen näköistä ja väriltään kirkasta. Luulisi tuon olevan ominaisuuksiltaan parasta mahdollista. Toivotaan, että peräongelmat ovat takanapäin. Huomenna lumitöihin, saapas nähdä miten pelaa.
Kävin itsekkin hakemassa polariksen öljyt. kävin jo heittään juttua tuonne etuperä äänestys osioon.
mitä öljyä sulla? mulla purkissa lukee premium demand drive fluid ja part#2871654
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
4x4 Com
4WD
Viestit: 127
Liittynyt: 26 Huhti 2007 19:58

Öljyt

Viesti Kirjoittaja 4x4 Com »

Mulla on edessä 10W40 täys-synteentiset samoin moottorissa, etuperä ainakin pelaa hyvin. Eilen huomasin että hangessa mahansa varassa meni nelikko päälle vaikka oli 2WD asennossa.
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Viesti Kirjoittaja sku »

mites teillä pitää maastorenkailla takapää lumisella tiellä?
itellä se on kokoajan sivuluisussa pitäs varmaa nastottaa vai tekeekö nastoillla mitään?
Avatar
mazila
2WD
Viestit: 28
Liittynyt: 30 Loka 2007 20:47
Paikkakunta: Noormarkku Comanche 300 4x4 (on demand)

Viesti Kirjoittaja mazila »

***KELE!!!!! :evil: Nyt sit se pelätty kävi toteen. Oon kauhulla oottanu ett miten tää kiinalainen kestää. Ei kestänyt. Tänään ilmeisesti hajos moottori. Vika ei vielä ihan tarkalleen tiedossa mut karseeta kalinaa ja rutinaa kuulu tyhjäkäynnillä, veto heikko ja täydellä kaasulla röpötti. Pysty ajamaan jotai 40-50kmh nopeutta. Lopuks tyhjäkäynti nousi 1500rpm :arrow: melkeen 3000rpm Aluks pelästyin ett oliko tullu öljyt pihalle vai olinko unohtanut laittaa toisessa öljynvaihdossa öljyä mottiin ollenkaan mut ei kyl siä öljyt oli, noin 6 tuntia vaihdosta, kylläkin metallisilpulla höystettynä. Noin 3 kuukautta 1295km 54 tuntia kesti/toimi :cry: tää meitsin maanantaikappale.
Kömpijä Gern-huollossa... Odotellaan moottorivian takuukorjausta :(
Avatar
rotoman
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 18 Helmi 2007 20:40
Paikkakunta: Rovaniemi Kiinan Ihme Comanche 300 4x4 BULL TL -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rotoman »

sku kirjoitti:mites teillä pitää maastorenkailla takapää lumisella tiellä?
itellä se on kokoajan sivuluisussa pitäs varmaa nastottaa vai tekeekö nastoillla mitään?
Mulla pito on ihmeen hyvä. Ei lähde zippaliiraan perä muuta kuin tarkoituksella. Pysähtyy myös melko nopeaa. Positiivinen yllätys oli nuo renkaat. Itsekin arvelin alunperin että pitää ampua nastat.
Avatar
rotoman
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 18 Helmi 2007 20:40
Paikkakunta: Rovaniemi Kiinan Ihme Comanche 300 4x4 BULL TL -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rotoman »

mazila kirjoitti:***KELE!!!!! :evil: Nyt sit se pelätty kävi toteen. Oon kauhulla oottanu ett miten tää kiinalainen kestää......
Kerros ihmeessä sitten mikä oli vikana. Miten, onko takuuta jäljellä?
Avatar
mazila
2WD
Viestit: 28
Liittynyt: 30 Loka 2007 20:47
Paikkakunta: Noormarkku Comanche 300 4x4 (on demand)

Viesti Kirjoittaja mazila »

Kolme kukautta ostopäivästä, eli takuuta on. Ootellaan ja ilmottelen varmasti miten kävi, mikä oli rikki ja miten korjattiin.
Kömpijä Gern-huollossa... Odotellaan moottorivian takuukorjausta :(
4x4 Com
4WD
Viestit: 127
Liittynyt: 26 Huhti 2007 19:58

Ketjut

Viesti Kirjoittaja 4x4 Com »

Onko ketjut monella? miten vaikuttaa häviääkö voima? kannattaako ketjut hankkia jos lunta on 50 cm?
L7e-pilotti
4WD
Viestit: 210
Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
Paikkakunta: Pöljä

Re: Ketjut

Viesti Kirjoittaja L7e-pilotti »

4x4 Com kirjoitti:Onko ketjut monella? miten vaikuttaa häviääkö voima? kannattaako ketjut hankkia jos lunta on 50 cm?
Tuskin mönkijä etenee ketjujenkaan kanssa 50cm lumessa. Tänään kokeilin etenemistä lumessa. Kendan Boynty Hunter vaikuttaa kyllä hyvältä talvirenkaalta kovalla ja pehmeälläkin pinnalla. Hangessa mennään niin pitkään kunnes alkaa mahastaan kantamaan. Vetää kyllä kaikilla pyörillä loppuun saakka, mutta kun renkaat ei kosketa maahan niin siinä ollaan. No, kevyen vehkeen saa työntämällä irti.

Lähinnä ketjuista on hyötyä silloin, kun pito ei riitä renkaassa vaikka maavaraa vielä onkin.
Vastaa Viestiin