Waarintalli Oy mönkijähuolto/korjaamo
Waarintallista olen saanut hyvää palvelua ja arvokkaita vinkkejä siinä ei ole epäselvää.
Muuten noin yleisesti hieman huvittuneena odotan edelleen tiettyjä osia Motooni jotka jäivät elokuussa saamatta, vakuutusyhtiöltä varmaankin on muistettu laskuttaa, mutta eihän se ole ihan justiinsa, kyllähän tuollainen palttiarallaa 6kk:tta nyt ihan liian tiukka toimitusaikataulu on...
Ja kun ne puhelutkin maksaa, niin ehkä se on reilumpaa että minä soitan sinnepäin niin ei tule liikkeelle niin kalliiksi.
No kauppa käy, mitäpä noista vanhoista pokista, ei kuitenkaan sieltä enää mitään osta...
Yksi asia minua ihmetyttää, kun liikkeen:n porukat AIVAN satavarmasti lukevat näitä keskusteluja, eikö olisi tärkeää oikaista nämä lukuisat väärinkäsitykset vai voisiko olla niin, että asiat pääpiirteissään ovat niinkuin ihmiset ovat täällä kertoneet ja olisi aika pysähtyä miettimään mitä asialle voisi tehdä.
Muuten noin yleisesti hieman huvittuneena odotan edelleen tiettyjä osia Motooni jotka jäivät elokuussa saamatta, vakuutusyhtiöltä varmaankin on muistettu laskuttaa, mutta eihän se ole ihan justiinsa, kyllähän tuollainen palttiarallaa 6kk:tta nyt ihan liian tiukka toimitusaikataulu on...
Ja kun ne puhelutkin maksaa, niin ehkä se on reilumpaa että minä soitan sinnepäin niin ei tule liikkeelle niin kalliiksi.
No kauppa käy, mitäpä noista vanhoista pokista, ei kuitenkaan sieltä enää mitään osta...
Yksi asia minua ihmetyttää, kun liikkeen:n porukat AIVAN satavarmasti lukevat näitä keskusteluja, eikö olisi tärkeää oikaista nämä lukuisat väärinkäsitykset vai voisiko olla niin, että asiat pääpiirteissään ovat niinkuin ihmiset ovat täällä kertoneet ja olisi aika pysähtyä miettimään mitä asialle voisi tehdä.
Tässä asiassa ilmeisesti viittaat liikkeeltä odotettaviin osiin omalta osaltasi??Coen kirjoitti:
Eiköhän näitä juttuuja lue erittäin moni taho joka asioitten takana vaikuttaa ja elää osana kys. yritysten toiminnassa

Eivät välttis aina itse puutu keskusteluihin foorumilla

Viimeksi muokannut Jugi, 21 Tammi 2008 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep omista kamoistani puhun.
Se ei paljon lohduta, että "huhun" mukaan "joitain" osia on jumissa ehkä jossain tullissa, jos lopputulos on se että asiakas ei niitä osiaan saa puolessa vuodessa käteensä.
Itsellä ei vaikuta ko. kamat kuin kosmetiikkaan, mutta mun mielestä asioiden hoito on aika heikolla hapella, varsinkin jos oikeasti haluttaisiin saada asiakkaiden vehkeet kuntoon, niin kyllähän siellä niitä "varaosa mönkkäreitä" on laatikkotolkulla.
Se ei paljon lohduta, että "huhun" mukaan "joitain" osia on jumissa ehkä jossain tullissa, jos lopputulos on se että asiakas ei niitä osiaan saa puolessa vuodessa käteensä.
Itsellä ei vaikuta ko. kamat kuin kosmetiikkaan, mutta mun mielestä asioiden hoito on aika heikolla hapella, varsinkin jos oikeasti haluttaisiin saada asiakkaiden vehkeet kuntoon, niin kyllähän siellä niitä "varaosa mönkkäreitä" on laatikkotolkulla.
Mistäs ne sitten saa rahaa, jos antavat ilmaiseksi takuuseen osiavarsinkin jos oikeasti haluttaisiin saada asiakkaiden vehkeet kuntoon, niin kyllähän siellä niitä "varaosa mönkkäreitä" on laatikkotolkulla.

Niin kauan kun tavara on halpaa löytyy ihmisiä, jotka ostavat sitä. Ja niin kauan kun ihmiset ottavat "omaan piikkiinsä" takuun piiriin normaalisti kuuluvat osat, ei homma muutu miksikään.
Tuolla kuluttajanriitalautakunnassa on hyvä esimerkki, näistä pitäisi vaan valittaa enemmän :
http://www.kuluttajariita.fi/lautakunna ... ead&id=424
Back in business
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Mites nämä viimeiset jutut liittyy waarintalliin? Pitäiskö pysyä välillä aiheessa, eikä liittää kaikkea mikä naapurissa välittää tähän seinä naapuriin.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Liittyy juurikin siten, että sen seinän takana olevan kioskin omistaja on käsitykseni mukaan vahvasti mukana (ainakin hallituksen varajäsen) myös Waarintallissa, joten tapa jolla asioita hoidetaan voi hyvinkin siirtyä firmasta toiseen.
Edelleen, jos waarintalli saa pääosin leipänsä EC:n laitteiden takuuhuolloista (oletus), niin luulisin että EC antaa ne suuntaviivat, mitä korvataan, miten ja millä aikataululla he osia toimittavat. Meinaan että Waarintalli ei varmaankaan ole perustanut omaa ilmasiltaa Kiinaan, vaan on riippuvainen EC:n tilauksista ja toimituksista.
Kerrattakoon vielä, että itse olen saanut Waarintallissa aina hyvää palvelua, mutta kuten aikaisemmassa viestissä kerroin, että elokuussa tilattuja osia ei vieläkään ole kaikkia saatu paikalle. Tiedän että se johtuu EC:stä, mutta lopputulos on sama, ei osia 6 kk:ssa...
Edelleen, jos waarintalli saa pääosin leipänsä EC:n laitteiden takuuhuolloista (oletus), niin luulisin että EC antaa ne suuntaviivat, mitä korvataan, miten ja millä aikataululla he osia toimittavat. Meinaan että Waarintalli ei varmaankaan ole perustanut omaa ilmasiltaa Kiinaan, vaan on riippuvainen EC:n tilauksista ja toimituksista.
Kerrattakoon vielä, että itse olen saanut Waarintallissa aina hyvää palvelua, mutta kuten aikaisemmassa viestissä kerroin, että elokuussa tilattuja osia ei vieläkään ole kaikkia saatu paikalle. Tiedän että se johtuu EC:stä, mutta lopputulos on sama, ei osia 6 kk:ssa...
Maplehillillä vois olla sulle astinlaudat...J.O.B kirjoitti:...Itse olisin astinlaudat ostanut mutta ei niitäkään ollut hyllyssä ja ei oikein tietoa milloin tuleekaan.

On se semmosta...
http://kuvablogi.com/blog/4603/ päivitetty 24.5.08
http://kuvablogi.com/blog/4603/ päivitetty 24.5.08
Ihan pisteosia kuten etupuskuri, etutarakka, mittariston muovi, puskurin muovi, oikean etulokarin sisäsuoja, vasen astinlauta, voi olla jotain muutakin vielä, en muista tähän hätään.
Noista edellämainituista sain kuluneella viikolla muut paitsi lihavoidut.
Kertaakaan noista jälkitoimitukseen jääneistä osista ei ole mulle ilmoitettu, että ovat noudettavissa. Hieman huvittaa, että vakuutusyhtiö on kyllä maksanut ne asennuksineen (ainakin oletan niin), niin voisi odottaa saavansa ne ajallaan.
Onko kohtuullista olettaa että Myyjä/maahantuoja kompensoisi näin ala-arvoista toimintaa jollain tavalla? Ilmeisesti ei.
En vain jaksa käsittää, miten näin huonolla jälkimarkkinoinnilla aiotaan luoda pitkäaikasia asiakassuhteita? Itse asiassa minua ei edes oikeasti vaivaa noiden hilujen viipyminen, vaan se miten asioita hoidetaan.
Kiinnostuneille tiedoksi, Ceffi ollut varkaus tapauksen johdosta WT:llä huollossa elokuun alkupuolelta lähtien, syyskuun puolessa välissä haettu pois, ko. osat jääneet jälkitoimitukseen, eivät voi toimittaa palikoita, kun EC:llä ei niitä ole.
Edit: Helmikuussa tuli sitten vikat rojut, joten asia kunnossa mun puolelta ja kiitokset Jugille soitosta
.
Noista edellämainituista sain kuluneella viikolla muut paitsi lihavoidut.
Kertaakaan noista jälkitoimitukseen jääneistä osista ei ole mulle ilmoitettu, että ovat noudettavissa. Hieman huvittaa, että vakuutusyhtiö on kyllä maksanut ne asennuksineen (ainakin oletan niin), niin voisi odottaa saavansa ne ajallaan.
Onko kohtuullista olettaa että Myyjä/maahantuoja kompensoisi näin ala-arvoista toimintaa jollain tavalla? Ilmeisesti ei.
En vain jaksa käsittää, miten näin huonolla jälkimarkkinoinnilla aiotaan luoda pitkäaikasia asiakassuhteita? Itse asiassa minua ei edes oikeasti vaivaa noiden hilujen viipyminen, vaan se miten asioita hoidetaan.
Kiinnostuneille tiedoksi, Ceffi ollut varkaus tapauksen johdosta WT:llä huollossa elokuun alkupuolelta lähtien, syyskuun puolessa välissä haettu pois, ko. osat jääneet jälkitoimitukseen, eivät voi toimittaa palikoita, kun EC:llä ei niitä ole.
Edit: Helmikuussa tuli sitten vikat rojut, joten asia kunnossa mun puolelta ja kiitokset Jugille soitosta

Viimeksi muokannut Coen, 26 Helmi 2008 03:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- migu250
- Tracks
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
- Viesti:
1. kohta: Tuohon voi olla syynä valmistajan/tehtaan osan saatavuus tilauksen häviäminen tahi muu epäselvyys, oikeata syytä vaikea varmuudella sanoa.Coen kirjoitti:Kertaakaan .... voisi odottaa saavansa ne ajallaan.
Onko ... Myyjä/maahantuoja ....? Ilmeisesti ei.
En ..... huonolla jälkimarkkinoinnilla ...
2. kohta: En kommentoi.
3. Kohta: Aisiaan tarkempaa yksityiskohtia tietämättä, mutta jos korjaus päätös ja maksaja tiedossa viellä lasku maksettu tahi avoin lasku ja myynti/maahantuonti (ei myyjä vaan myyntiliike) ei perää sia tai järjestä niitä niin silloin on jota päin ...
4. Kohta Huolto/korjaamo joho laite viedään EI voi takuu korjauksessa käyttää paljoa jouston varaa mitä osia käytetään.
Syynä lienee näet että tuote laitetaan vastaavaan kuosiin kuin tehtaalta tullessa taihi tehtaan käyttämiin päivitettyihin osiin jotta myös takuu jatkuisi, oli kyseessä sitten valtuutettu taihi Matti et Teppo takapihan pirut.
Lisään viellä mitä aikaisemminkin ollut ja sivuutettu.
Vaikka Yrityksellä olisi vain 1 omistaja, kahdessa eri yhtiössä (esim. A-Yritys toimiala Maahantuonti, B-Yritys Myynti, C-Yritys Huolto, Yritys D Markkinointi)
On se vaan niin väärin, jos ketjussa oleva C-Yritys olisi vastuussa jollain tavalla A-,B-,D-yrityksen tekemisistä tai niiden tekemättä jättämisestä.
Onneksi näin ei suomessa ole että joku toinen yritys(Osakeyhtiö/toiminimi/ynm.) olisi vastuussa jostain toisesta Firmasta (suomennettu Firma

Joten loppu kaneetti älkää alkako suorilta käsiltä syyttämään sitä jolle toimeksi anto on annettu jos syy on jossain muualla.
Täällä se asia ei edisty kuitenkaan.
Vaan ottaminen yhteyttä kyseisiin yrityksiin heidän kanssaan sopiminen lisäksi, jos viellä käyt juttelemassa yrityksen kanssa(Vakuutusyhtiö) joka koko paletin maksaa ja kerrot missä vaiheessa korjaus on.
Alat heiltä vaatimaan korvausta, siltä ajalta kun päätös korjauksesta on tullut voisi asian vienti loppuun mennä suuresti eteenpäin,
Vakuutus yhtiöt kun ei varmasti ala tolkuttomasti makselemaan seisonta korjaamo päivistä, vaan joku muu joutuu ne maksamaan eikä se ole asiakaskaan ( tosin korjaamolta tuotten haku, ei välttämättä fiksuin veto) lisäkorvauksien saantiin.
Ps. aina ei suutus päissään, tehdyt päätökset parhaimpia, ei muuta kuin ota yhteys tässä järjestyksessä nyt tai siis aikaisintaan huommenna.
Myyntiliike joka sama kun maahantuoja ( kyseisessä tapauksessa) jos ohjaavat sille firmalla joka työn suorittaa (tässä tapauksessa) seinän takana, yhteys heihin jos Jompi kumpi ilmoittaa ettei tuotettasi saa edelleenkään kuntoon niiden tietojen kanssa Vakuutusyhtiöön (Maksaaja)
Selität tilanteen virkailijalle missä mennään ja mistä lähtien.
Tämän jälkeen haluat että virkailija hakee esimiehensä juttusille ja selität asian hänelle ja kerrot että sinulla on lisä vaateita vakuuttamaasi tuotteeseen jota EI OLE saatettu siihen vaiheeseen mihin päätös on vaan ..... erinlaisista haitta ja selvennös kuluista tulleisiin kuluihin korvausta.....
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
-
- 3WD
- Mönkijä:: kingQuad 700
- Viesti: