kiihdytyspumpusta

Keskustelua Honda mönkijöistä.
pallero
3WD

kiihdytyspumpusta

Viesti Kirjoittaja pallero »

juttu ei liity itse hondaan mutta teiltä tätä täytyy kuitenkin kysyä eli:mulla 400cc odes jossa sama kone kuin hondan trx 400fw:ssä huomasin räplätessä konetta että kaasarin kiihdytyspumppu ei ole käytössä(keihin 34mm cvk)vaan siinä on otettu uutena jo pois hilut pumpulta.ainoa mikä on paikallaan on jokin rauta joka painaa pumppua mutta tangot puuttuu välistä.saako näitä osia irrallaan jostakin ja olisiko jollakin kuvaa koko kiihdytyspumppu mekanismista jos vaikka saisi jollain sen toimimaan.on otettu pois varmaankin kuristuksen takia ettei lähde päästöarvot käsistä kun mennään leimalle.
toiset tekee mitä osaa...toiset mitä haluaa...=)
alpo
6WD

Viesti Kirjoittaja alpo »

tuolta löytyy noita partsfindereitä http://216.37.204.202/hlsm_Page.htm koita sieltä ettii vastaava kaasari.
reppana xxc
Valtti76
2WD
Mönkijä:: Polaris Sportsman 800 efi
Viesti:

Re: kiihdytyspumpusta

Viesti Kirjoittaja Valtti76 »

pallero kirjoitti:juttu ei liity itse hondaan mutta teiltä tätä täytyy kuitenkin kysyä eli:mulla 400cc odes jossa sama kone kuin hondan trx 400fw:ssä huomasin räplätessä konetta että kaasarin kiihdytyspumppu ei ole käytössä(keihin 34mm cvk)vaan siinä on otettu uutena jo pois hilut pumpulta.ainoa mikä on paikallaan on jokin rauta joka painaa pumppua mutta tangot puuttuu välistä.saako näitä osia irrallaan jostakin ja olisiko jollakin kuvaa koko kiihdytyspumppu mekanismista jos vaikka saisi jollain sen toimimaan.on otettu pois varmaankin kuristuksen takia ettei lähde päästöarvot käsistä kun mennään leimalle.
kurkkaa tuonne www.sikailua.suntuubi.com siellä on meidän itse tehty vipu tuohon kyseiseen mönkijään... KUVIA kohdassa sieltä jostakin välilehdestä löytyy
Vastaa Viestiin