Mikä avuksi?
Jätti etuperän lukon jotenkin päälle merkki valo toimii ja kuuluu loksahdus kun kytkee lukon päälle ja pois, mutta silti molemmat etuset vetää yhtä matkaa ohjauskin on raskas
Työntelin lumia pihalta ja jäin kiinni lumipenkaan peruutin lukko päällä pois niin sen jälkeen huomasin että on vähän outo ajella
Leipuri kirjoitti:Mikä avuksi?
Jätti etuperän lukon jotenkin päälle merkki valo toimii ja kuuluu loksahdus kun kytkee lukon päälle ja pois, mutta silti molemmat etuset vetää yhtä matkaa ohjauskin on raskas
Työntelin lumia pihalta ja jäin kiinni lumipenkaan peruutin lukko päällä pois niin sen jälkeen huomasin että on vähän outo ajella
Pitää tehdä tollanen avain ja kokeilla kun kerkiin...
perkuleen työt häiritsee harrastuksi , mutta ilman työtä ei tarvitseisi harrastaakaan mönkimistä...
kerpele teki mulla nyt kans tommosen saman tyylisen vian. Mistähän tangosta se kannattaa tehä että kestää myös sen herkistelyn tossa kun kokeiltiin isolla talttapää ruuvarilla niin ei oikein suostunu liikkumaan?
Pystyykö tehä mänkijä renkaillaan ja nostaa vaan ilmaan vai rupeeko sylkeen sieltä tuota peräöljyy pihalle. Oma mönkijä meinaa oli kyljellään kun sitä siin rukasin.
Leipuri kirjoitti:Mikä avuksi?
Jätti etuperän lukon jotenkin päälle merkki valo toimii ja kuuluu loksahdus kun kytkee lukon päälle ja pois, mutta silti molemmat etuset vetää yhtä matkaa ohjauskin on raskas
Työntelin lumia pihalta ja jäin kiinni lumipenkaan peruutin lukko päällä pois niin sen jälkeen huomasin että on vähän outo ajella
Työntelit lumia heinäkuussa
Katos kouhia uudestaan koska leipuri on postannut lumen työntö viestinsä... t:vaughan
EDIT: Aivan pikaisesti katsottuna näytti että Hel -> Hei
Viimeksi muokannut Kouhia, 26 Heinä 2008 09:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hienoo vähän aikaa kun tota nappia nyt tos pihas rukasin niin sain sen vaihtaan 4 vedosta 2 vetoseks. Ainoo ongelma on et ei suostu nyt vaihtaan enään nelikolle ja lukolle.
Vika saatu korjattua vaihtamalla uus perä. Oli lähtenyt lautas pyörästä pultit irti. Syynä kuulema liian isot renkaat. Just
Viimeksi muokannut Heze.R, 17 Maalis 2009 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://kuvablogi.com/blog/3876/17/
Nyt ois nanaa kaikille suzuki vihaajille ja vähän myös suzukin omistajillekkin. Kertokaa mulle miten toi on mahdollista??? Suzukin virallinen vastaus on et laitteessa on ollut liian isot renkaat alla. Jotekin vaan tuntuu et ei saatan pitäs siltikään ihan noin levii toi käsiin??!!! Jotkut hampaiden murtumiset kyl ymmäsrtäisin mut et pultit lähtee irtiniin ei saakeli.
Noi 2 pulttia on ihan kierrettävissä pois siitä et saakohan olla ihan noin löysällä??? 3 pulttia killu siel perän sisällä vapaasti rajoittaen vähän sen nelivedon toimintaa.
johan SE 7KK kestikin. Taitaa olla suzukeis kertakäyttö tavaraa vai? No onneks vara osii saa halvalla....................
Noita kuvia kun katselin tuli mieleen kans ,että olisko lukitemönjät puuttuneet.Tuota perää en lähemmin ole tutkinut mutta olisi nuo voinut vaikka jollain taitettavalla peltilukitteellakin saada pysymään paikallaan.
Voihan siinä pieni toden jyvänen olla ,että isot renkaat ja ruopiminen kivikossa eteen taakse saisi nuo pultit löystymään ,mutta jotenkin kyllä tuntuu suunnittelun kukkaselta.Pitääköhän tässä avata omastakin tuo ja tarkistaa pultit.
Mulla ei ollut kuin nuo 27 kendat (n.26") alla.Yli puoli vuotta olis takuutakin jäljellä ainakin teoriassa
Meitsillä ollut interconin swamp litet 27" alla kohtuu kauan, eikä kyllä mitää ongelmaa etuperän kanssa... Vähän samalla linjalla kuin JJ. Onko Heze.R sinulla sellanen tyyli että, kun etupää alkaa pomppiin niin annat sen pompii tai lisäät vain hanaa. ? Sillä se saattaisi olla yksi syy miksi ois pultit auenneet itestään etuperän sisällä...
E: onko Heze.R noissa pulteissa ollut lukkoliima... Tietää vain avata oman etuperän, mikäli niissä ei ole lukkoliima laitettuna jo tehtaalla.
Kartza kirjoitti:Meitsillä ollut interconin swamp litet 27" alla kohtuu kauan, eikä kyllä mitää ongelmaa etuperän kanssa... Vähän samalla linjalla kuin JJ. Onko Heze.R sinulla sellanen tyyli että, kun etupää alkaa pomppiin niin annat sen pompii tai lisäät vain hanaa. ? Sillä se saattaisi olla yksi syy miksi ois pultit auenneet itestään etuperän sisällä...
E: onko Heze.R noissa pulteissa ollut lukkoliima... Tietää vain avata oman etuperän, mikäli niissä ei ole lukkoliima laitettuna jo tehtaalla.
Aina kun on ruvennu keula pomppiin oon kaasun päästäny et en ainakaan tahallani ole sitä keulaa yrittänyt hajoittaa enkä rääkätä.
juniorijussi kirjoitti:On sulla ollut huonoo tuuria
Noita kuvia kun katselin tuli mieleen kans ,että olisko lukitemönjät puuttuneet.Tuota perää en lähemmin ole tutkinut mutta olisi nuo voinut vaikka jollain taitettavalla peltilukitteellakin saada pysymään paikallaan.
Voihan siinä pieni toden jyvänen olla ,että isot renkaat ja ruopiminen kivikossa eteen taakse saisi nuo pultit löystymään ,mutta jotenkin kyllä tuntuu suunnittelun kukkaselta.Pitääköhän tässä avata omastakin tuo ja tarkistaa pultit.
Mulla ei ollut kuin nuo 27 kendat (n.26") alla.Yli puoli vuotta olis takuutakin jäljellä ainakin teoriassa
Jaa-a en tiiä kuuluuko siel olla lukite mönjää mutta noissa ei ole ainakaan ollut. Ei kumassakaan, tuossa nyt hajoneessa eikä myöskään siinä edeltävässä. Kivointa tässä on se et ei mene takuuseen joten joutuu nyt sit taas itse omista rahoistaan hommaan uuden. Ja on muuten sit ihan varma et tulee lukite töhnät sinne että ei pääse irtoamaan. Jos vaikka kestäis sit vähän pidempään.
Ei ole kuin 4.s perä menossa joten alkaa oleen jo aika hyvin halussa toi suikkelin keulan purkaminen. Jos jotain positiivista ruvetaan hakeen. Niin ja ei ne ruuvitkaan kyl pahasti pääse ruostuun kun keula on auki vähintään 6-7kk välein.
Edit:Poistin tuon Nyrocsatvn jutun. Ei ihan ollutkaan samaa asiaa.Jossain oli kyllä juttua rikkoutuneesta perästäkin mutta nyt ei aika riitä etsimiseen:oops:
Rikki mikä rikki.
Viimeksi muokannut juniorijussi, 18 Maalis 2009 00:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuulostaa aika oudolta ettei ole lukiteliimaa etuperän pulteissa. Sillä mitä olen rugosta irrotellut pultteja muttereita niin, kaikissa on ollut liimalla pultit ja mutterit kiinni... Nooh, ainakin se hyvä puoli harmaatuonti suitsassa on kun ei ole pitkää takuu hintaan lisätty ostohintaan... Joltain joskus kuulin että jenkeissä saa ostaa suzukiin 2v (4v yhteensä) lisä takuun... Tiedä sitten toden peräisyyttä. ? ( sen minkä hajotat, myös korjaat omasta lompuukista) Osta honda, ei kuulemma hajoo mistään.
Several owners of the early King Quads (pre 2008) have had to deal with a broken bearing mount and damaged front drive gear inside the engine cases.
The first part of the front drive system is a spur gear on the internal front drive shaft and the pressure on this gear is directly outward against its bearing cap. When the King Quad is fitted with oversized tires and the front drive is heavily loaded, and/or the front wheels begin to hop in a 'getting stuck' situation this bearing cap or more specifically the cases and castings around this bearing cap have been known to fail and break.
The symptoms are loss of front drive with a chattering, ratcheting sound from the engine unit.
This is obviously a catastrophic sort of failure and needs replacement of the entire engine case half. (where available)
The great many King Quads running around with oversized tires, and operating in difficult terrain and in mud suggest that this isn't necessarily something a King Quad owner needs to lose sleep over, but he/she certainly ought to be aware that it probably isn't a good idea to overload the front drive of a pre '08 King Quad, and that if one's front end starts hopping, that's dangerous.
The '08 + engine cases are apparently more strongly built in this very spot with thicker bearing bosses, showing that Suzuki has been made aware of the problem and has taken action.