AEON REVO 2

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
-Osku-
6WD
Mönkijä:: Kaksipyöränen

Viesti Kirjoittaja -Osku- »

Juu mutta se tehari oli olevinaan sopiva juuri Aeon Revo:n, tuskin sinä mitään valmistusvirhettä on, vaan kuten Skygo jo sanoi niin se on ilmeisesti joku yleismalli. Muita tehareita en ole mistään löytänyt kuin vain tuon Tecnigasin.
otsi
2WD

Viesti Kirjoittaja otsi »

Nonii.. nyt tuli sit 1000 täyteen aeonilla :)
-Osku-
6WD

Onkos sulla otsi ollu vikoja? Mulla on mittarissa jotain päälle 3000 ja nyt tuli ensimmäinen "kunnon" vika, ei anna laittaa paljoa kaasua kun tukehtuu, ja ryyppy päällä toimii paremmin. Välillä ei meinaa päästä edes liikkeelle. Mutta onneks on just huolto niin laittaavat kuntoon (toivottavasti) huomiseks.. :) Niin ja se mittari ei toimi mutta siinä on vissiin vaan vaijeri irti... :lol:
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Onko tossa aeonissa sitten muilla ollu paljo vikoja kun tolla heikki86:lla jos sil on ees koko vehjettä? ;) Onko se uus cobra ja toi siis täysin eri vehkeitä? Miten tolla pystyy n. 165cm ajaan, mahtuuko toinen kyytiin?
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
-Osku-
6WD

Pari pikkuvikaa on ollut, mittarinvaijeri katkennu ja raidetangon päässä vähän välystä mutta ei ole kallis korjata... Sain muuten tuon kömpijän huollosta ja polttoaineensuodatin oli vaan tukossa. :) Toivottavasti olisivat korjanneet Cobraan ne katteiden kiinnitykset. Itse olen pitkä about 183, ja 166 pitkän tyttöystävän kanssa ollaan Revolla ajeltu. Ei tietenkään ole yhtä mukava kuin yksinään mutta mahtuu kumminkin. Ongelma onkin enemmän tehossa kun tiloissa. Kummasti kakspäällä ajaessa tulee viripalikat mieleen :evil: Päällisin puolin Cobra ja Revo näyttäs aika pitkälle samalta laitteelta, mitat on kyllä kasvanu ja mahdollisesti muuta mitä ei kuvista näe.
Edit: tuo Heikki86:n kommentit vaikuttas huonolta provolta :wink: mutta, kannattaa muistaa että missä vaan merkissä voi olla hyviä ja huonoja yksilöitä, viatonta ei ole keksittykään. :arrow:
teba5
Noppeli

AEON

Viesti Kirjoittaja teba5 »

Kannattaa tukkia aeonista hukka putki sain heti noin 60 km/h vauhtia ku aikasemmin meni noin 50 :S ja sitten sielä änärin sisällä on ihan sairaan kokonen verkko jonka takia pakoputki hehkuu pitkän ajon jälkeen'
Saalistaja
6WD
Mönkijä:: Derbi DXR 250

Viesti Kirjoittaja Saalistaja »

Siellä mitää hukkaputkia ole....
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Ettei olis joku takaisinkierrätyssysteemin letku kyseessä?
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Saalistaja
6WD
Mönkijä:: Derbi DXR 250

Viesti Kirjoittaja Saalistaja »

No simmonen on siellä kyllä mitä oon kaverin kanssa aeonia tutkiskellut, ollaa kokeiltu tukkia se, mutta ei auttanut yhtään, ja kun otti sen esilämmitysletkun pois siitä pakoputkesta, tuli vaan helvetillinen ääni, kulkupuoli sama....
mönkijä_jätkä
4WD
Mönkijä:: Aeon Cobra 50

Re: AEON

Viesti Kirjoittaja mönkijä_jätkä »

teba5 kirjoitti:Kannattaa tukkia aeonista hukka putki sain heti noin 60 km/h vauhtia ku aikasemmin meni noin 50 :S ja sitten sielä änärin sisällä on ihan sairaan kokonen verkko jonka takia pakoputki hehkuu pitkän ajon jälkeen'
Mistäs sä aeonista löysit hukkaputken :D :o

Muuten, mikä ihmeen letkun pätkä siellä ilmanputsarin takana sojottaa, joku muovinen letku alaspäin jossa on bensaa.
siinä ei ole mitään tukkoa tai mitään mutta bensa ei siltin valu maahan.
Mikä se letku on???
mönkijä_jätkä
4WD

Onko aeonin nopeusmittari luotettava?
ajoin oman mittarin mukaan 45km/h niin kaverin kinroadin mittari näytti 55km/h.
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Ennemmin epäilisin kinroatin mittaria...
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
mönkijä_jätkä
4WD

Mites kun olen nyt muutaman kerran yrittänyt käynnistää sähkö startilla, mutta ei tunnu saavan käyntiin. Akkua pitäisi olla tarpeeksi koska olen ajanut todella paljon, ja kaikki muut sähkölaitteet toimivat mutta sähkö startti ei pysty käynnistämään mönkijää, inisee vaan! :D

ja kaikki johdotukset ovat paikoillaan, onko mitään tietoa missä vika voisi olla? :oops:
-Osku-
6WD

Mulla ainaka oo ikinä lähteny kunnolla sähköllä käyntiin, en tiedä onko käynnistäjässä vika mutta en oo saanut kun pari kertaa käyntiin sähköstartilla :shock:
mönkijä_jätkä
4WD

-Osku- kirjoitti:Mulla ainaka oo ikinä lähteny kunnolla sähköllä käyntiin, en tiedä onko käynnistäjässä vika mutta en oo saanut kun pari kertaa käyntiin sähköstartilla :shock:
sain viime syksyllä aina käyntiin sähköllä, talvella en edes yrittänyt mutta nyt kun on ollu jo yli 10+ astetta niin olen kokeillut mutta ei käynnistä.
Olisi kyllä kiva käynnistää sähköllä :D
Vastaa Viestiin