Menopelimarket näyttäisi olevan halvin pyöräsettikauppias. Siellä pyöräsetin (22" rengas vanteineen, napa ja akselitappi) hinta on 85, joten telikärryn vaatima neljä settiä yhteensä 340,-. Siihen kuulakytkin / vetopää noin 60,-. Nämä tekee yhteensä jo 400 euroa. Valmiin metsäkärryn saa Puuilosta hintaan 590,-. Ei taida rakentaminen kannattaa.
peteh kirjoitti:Menopelimarket näyttäisi olevan halvin pyöräsettikauppias. Siellä pyöräsetin (22" rengas vanteineen, napa ja akselitappi) hinta on 85, joten telikärryn vaatima neljä settiä yhteensä 340,-. Siihen kuulakytkin / vetopää noin 60,-. Nämä tekee yhteensä jo 400 euroa. Valmiin metsäkärryn saa Puuilosta hintaan 590,-. Ei taida rakentaminen kannattaa.
-pete-
Eihän sitä pyörivää vetokitaa tarvi ostaa eikä ne kärryn pyörät tarttee olla ns mönkijä renkaat ja jos rautaa on nurkissa ja hitsaus vehkeet ym tarvittavat romut niin sanoisin että halvemmaks tulee ku itte tekköö...
oma 1 akselinen kärry tais maksaa n 160 euroo ku ostin ns mönkkäri renkaat ja navat niihin... olin kyllä tyhmä olis vaan pitäny tehä auton renkaista teli kärry niin olis tullu parempi ja halvempi ku toi 1 akselinen .
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
mun mielestä kärryssä on kyllä paremmat ns.mönkkäri renkaat kun auton pyrät!pehmosessa paljon parempi ku ei uppoa niin helposti!
ja onhan se paljon mukavampi vetää kunnollisen näköstä kärryä ku jotaa kyhäystä mikä on tehty nurkista lydetyistä tavaroista
nyt tuli "vahingos" ostettuu polaris sportman 500 ku kierreltiin mönkijä liikkeitä nyt tulee hianosti noi itte rakentamat kärryt peräs kyl mä kysyin tarjousta mettäkärryn kans mut ei tullu otettuu... nyt pitäs saada uudet sora ja mettä kärryt mut ku kaikki rahat on mönkijäs