Kinkkisi kuva!

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Fosthest, laitetaan sulle viestiä kun seuraavan kerran ollaan lähdössä ajelemaan.
Avatar
elky74
3WD
Viestit: 110
Liittynyt: 10 Maalis 2008 06:39
Paikkakunta: yljrv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elky74 »

kaasari kirjoitti:Nopeaa joo, vein osat pulverimaalaamoon n. klo 16.30 ja muutaman tunnin päästä soittelikin jo kaveri että saa noutaa... :D
Mitä makso maalauttaminen ?? pitäis iteltä kans laittaa runko värinvaihtoon keväällä..
VANHEMMAKSI TULEMINEN ON VÄISTÄMÄTÖNTÄ.... AIKUISEKSI KASVAMINEN TAASEN VAIHTOEHTOISTA.
Comanche Cross 200cc -08 Boys edit I (oikeasti)
FKRC = Finish Komatsu Repair Club
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Rullaavana...nyt pitää sitten ruveta tekniikkaa niputtaan. PALJON on tiedossa asennettavaa, on letkujen/johtojen vetoa,releiden,pumpun,pakosarjan,ahtoputkien,pitot-putkien mitoitus ym ym...huh huh! 8)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Kiitokset kaasarille hyvistä kuvista, on helpompi lähteä tekemään vastaavanlaista projektia kun tietää missä mikäkin osanen sijaitsi. :D
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

DO DII, nyt tuli itse ahdin! :D On se vaan pieni...pakosarjaa ja putkien lähtöä varten lähti RST-lattaa laserleikkaukseen, mylly ja muuta pientä jo rungossa kiinni. Paljon on vielä työtä, mutta ihan hyvällä mallilla.
Kuva
Kuva
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Melkosen kiihottavaa materiaalia. Oletko varma rosterista tekemisessä? Olen lukenut joidenkin törmänneen ongelmiin rosterisarjan ja turbon kanssa. Varmasti ongelmat ovat vältettävissä sopivillä rakenteilla ja materiaaleilla, mutta musta lienee helpompi valinta.
Avatar
retale76
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 19 Helmi 2008 14:43

Viesti Kirjoittaja retale76 »

juu kyllä mustasta tekisin sarjan mieluummin. tuppaa lämmönvaihtelussa elämään ihan eritahtiin rosteri tuon valun kanssa. vaarana haleta tuo turbon laippa. ylipäätään turbo jo nostaa muutenkin pakosarjan lämmön aikasta korkeaksi rosterille

tosin semmoisiin kuumuuksiin vielä ei ehkä päästä näillä ykks pyttysillä...

mut pakko myöntää jotta ihan pirun siisti tulloo pelistä! kyllä vituttas ajaa tuo kännissa paskaks :)

ps: onko kertaakaan muuten tikka lentäny tohon taulun alla olevaan töpseliin :)
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Avatar
Rossar
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Joulu 2007 14:46
Paikkakunta: Tampere/Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossar »

retale76 kirjoitti: kyllä vituttas ajaa tuo kännissa paskaks :)

ps: onko kertaakaan muuten tikka lentäny tohon taulun alla olevaan töpseliin :)
Taitaa olla yhtä turvallisia harrastuksia molemmat.. 8)
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Juu ei oo töpseliin vielä tikka menny (joskin viereen ja monesti, liekö syy asennusoluessa)...mut se joka siihen heittää saa ite ottaa sen poiskin! :D

Eihän mönkkärillä saa/sais ajaa kännissä... :?
Avatar
Rossar
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Joulu 2007 14:46
Paikkakunta: Tampere/Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossar »

kaasari kirjoitti:
Eihän mönkkärillä saa/sais ajaa kännissä... :?
Sitä tossa vähä hainki..
Avatar
retale76
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 19 Helmi 2008 14:43

Viesti Kirjoittaja retale76 »

täh? kuka on ajanu kännissä mönkkärillä? jiipeggiä? todisteita? muuten ei uskota :)
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
bomber_cat
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
Paikkakunta: 06-area

Viesti Kirjoittaja bomber_cat »

No niin täs ois kuva meitsin ja kaverin mönkkäristä... http://img181.imageshack.us/my.php?imag ... 520hk5.jpg Ja sama paikka, eri aika... http://img167.imageshack.us/my.php?imag ... 551dj4.jpg
Ja paikallisekki varmaan tuntooki paikan :lol:
Bomber Cat 300cc
metusalemi
3WD
Viestit: 75
Liittynyt: 23 Helmi 2008 20:12

Viesti Kirjoittaja metusalemi »

Kaasari: minkä kaasarin meinaat laittaa.. ja ahtimen imupuolelle vai painepuolelle?
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Painepuolelle (tietenkin) ja ihan tuo vakiokaasutin. On hyvä ja helppo malli paineistaa...
metusalemi
3WD
Viestit: 75
Liittynyt: 23 Helmi 2008 20:12

Viesti Kirjoittaja metusalemi »

miten meinaat saada luistin "tipahtaan" alas ku on ahtoja päällä ja löysäät kaasun?
Vastaa Viestiin