Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
bowtie81
4WD
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:38
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

katkeaako se metellitikku, vai onko vanhemmissa huonompaa materiaalia, vai löystyykö se ruuvi jolla tikku on korkissa kiinni? Kun joku mainosti parannettua öljytikkua, mietin mikä se ero on ja miten voi estää tikun katkeamisen?
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
serq
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 17 Tammi 2008 16:58

Viesti Kirjoittaja serq »

Tollanen tuli omaan komanssiin laitettua :P http://img525.imageshack.us/my.php?imag ... urazw3.jpg
Avatar
jaapala
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 23 Syys 2007 10:31
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja jaapala »

mitäs eroa pöntöllä huomaat?
ei ole elämää jollei ole lentänyt tangon yli
serq
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 17 Tammi 2008 16:58

Viesti Kirjoittaja serq »

Kyllä se tuntuisi vähän herkemmin nyt liikkuvan tuon pöntön vaihdon jälkeen. Ja äänet hiljeni :)
Avatar
jaapala
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 23 Syys 2007 10:31
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja jaapala »

mistä tilasit vänkärin ja oliko kauhean kallis?
ei ole elämää jollei ole lentänyt tangon yli
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Ei taida yoshilta olla valmista sliparia Bashaniin. Eikä taida mennä vakioputki poikki vaimentimen juuresta.

Mutta melkonen peli tämä Bashani, jos ääni vain pienenee suoralla läpiputkella varustettuun vaimentimeen vaihdettaessa. Mopoissa tuppaa olemaan vaikutus toisenlainen.
serq
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 17 Tammi 2008 16:58

Viesti Kirjoittaja serq »

Ostin sen käytettynä eräästä firmasta. Joo siis äänet hiljeni, koska aiempi alkuperäinen vaimennin oli kuristamaton.
serq
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 17 Tammi 2008 16:58

Viesti Kirjoittaja serq »

Ai nii ja makso 140e
serq
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 17 Tammi 2008 16:58

Viesti Kirjoittaja serq »

Alkuperäinen vaimennin on kiinni 3:lla kuusiokoloruuvilla. Otin vaimentimen pois. Sitten jouduin 4mm rautaputkesta rälläköimään oikeanlaisen väliholkin, yoshimuran ja putken väliin. Ja eikun hitsiä!
bowtie81
4WD
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:38
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

mikäs tuon pääsulakkeen amppeerit on? 15A lukee sulakkeessa ja sellasia jo ostin, mutta kovin huonosti erottuu tosta alkuperäisestä merkintä ja lanka näyttää ohuelta verrattuna ostamiini. Ja onko sulakkeita muualla ku toi yksi tuolla penkin alla?
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

15A tuntuu kyllä rajulta, kun suhteuttaa mönkijän sähkälaitteisiin ja johtojen paksuuteen. Toisaalta ei tuosta kauas jäädä, kun palaa ajovalot, vilkkuu vilkut ja käyttää vielä jarruakin.
bowtie81
4WD
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:38
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

sain toisaalta tiedon että 10A olisi hyvä, voisiko joku mitata omastaan jos löytyy yleismittari, tietäisi sitten muutkin mitä kannattaa ostaa varalle.
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

poistettu
Avatar
Mikse
4WD
Viestit: 224
Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Mikse »

Pärde kirjoitti:
PK kirjoitti:
Pärde kirjoitti:No niin, nivelet tuli vaihdettua ja nyt on hyvä :lol: Tässä vielä tietoja millä nivel löytyy: valm. LEMFÖRDER osanro 10709 0 ja esim. MB w123 mallista löytyy kyseinen osa. Hinta oli 10€/kpl
w123 on kahta eri lyhyttä raidetangon päätä. Onko toi se M14 vai M16 kierteelle oleva?
Ilmeisesti se M14, että mönkkärin alkuperäinen M14 helamutteri käy. (Toisen toimittajan tilausnumero tuolle on 42-98360)
Mutta tuossa se jenkahan on sama M14 koko pituudelta, kun taas mönkkärin pallossa on M14ja M18(vai oliko M20) kierteet "peräkkäin". Mitenkäs ratkaisit sen pallon puoleisen kiristyksen?
Ei löydy ihan joka paikasta M14x1,5 kapeita muttereita. Sisälle joku 14/20 hela ohjuriksiko?

W124 on eri raidetangon pää ainakin numeroltaan. 42-98370. Saattaa sopia sekin? Ainakin kun laittaa sopiin :wink: Ps. se kartiohan pitää ainakin olla just eikä melkein sopiva.

500 sarjan Bemareissa on aika yleinen pää nro 42-2047.

Pitänee hakea perjantaina kaikkia pari "sovitukselle".
8)
M14 kierteellä, pallonpuolelle laitoin 2kpl M14 prikkaa per puoli, rengaskulmat pysyi samassa, pitää jossain vaiheessa hommata kapeat mutterit. Helan tein alumiinitangosta, oli aika nysvääminen :lol:
Oiskohan tuolle helalle saatvilla mittoja että saa mesen nivelen sopimaan jämptisti?
Tero_V
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 29 Joulu 2007 14:52
Mönkijä:: Sportsman 570 EFI EPS Eut. -15
Paikkakunta: Lehtimäki / etelä-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Tero_V »

millä nuo comanchen etupään puslien lukko renkaat saa pois? että saa puslat vaihdettua. tapellu jo muutaman tunnin ja hermot meinaa jo mennä.
nykyiset.
Polaris Sportsman 570 EPS eut. 2015
+
Sled Polaris Indy 600 we 2015

entisiä leikkikaluja.
Yamaha YFM 700R special edition -08
Comanche Cross 200cc -07 2kpl
Vastaa Viestiin