Takuukorjauksessa käyty. Se olikin ollut koko päivän homma kun piti purkaa rompetta niin paljon edestä pois...Saas nähdä nyt miten tuo auttaa,kilometrejä mittarissa nyt 3650km, seuraava huolto 5000km kohdilla.
Takanavassa _saattoi_ olla vaan liian löysällä oleva mutteri syynä väljyyteen. Kasatessa jäänyt hieman löysään ja en itsekään sitä uskaltanut hampaat irvessä kiristää

No nyt se on ajettu pulttipyssyllä kiinni, ei ole ainakaan siitä kiinni. Täytyy seurata löystyykö se vielä.
Kotipihaan päästessä sit lämmöt nousi niin korkealle et ei ole ikinä olleet, flektikään ei pyörinyt.Vähän aikaa ihmettelin ja irroitin flektin anturin johdot ja yhdistin ne. Puhallin pyörii. Eli anturi rikki?
No, ei.
Vesi ei vaan ollut kulkeutunut anturille asti. Purin etutarakan pois ja sen alta keskimmäisen suojamuovin niin sai jäähdyttimen korkin näkyviin. Korkki auki,vesipullo käteen, kone käyntiin ja ilmaamaan.
Pikkasen kun kaasutteli ja lisäili vettä pikkuhiljaa niin yhtäkkiä flekti lähti pyörimään ja lämmöt laskemaan. Nyt pelaa. Oli jäänyt ilmalukko johonkin...
Viime viikolla tuli heitettyä jo melkein 300km yhtämittainen lenkki kun kävin yhtä vaihtoautoa katsomassa. 150km ajoa ja perillä kiersin auton kertaalleen, totesin ettei ole ainakaan mun seuraava auto, hyppäsin takaisin mönkijän selkään ja tankin kautta kotia

Näyttäisi lenkit pitenevät kun kelit lämpenee...
Samalla tuli testattua tuo mittarin näyttämä verrattuna GPS:ään. Oli lukemat tismalleen samat koko ajan sekä mittarissa että GPS:ssä

90km/h kohdilla otti rajoitin kiinni.
