Joku pölli mun virtalukon
Joku pölli mun virtalukon
Piti siis aamulla lähtee töihin mönkällä, ni joku smurffi on käyny yöllä nyysimässä virtalukon.
välittää hieman. Saas nähä onko huomenna aamusta koko laitetta enää jäljellä.
Meinasin, et olisko ollu lähössä jo viimeyönä mut on sen verran jykevä jarrulevylukko, et esti viemisen. Nyt ottivat virtalukon pois etten pääse siirtämään ja tulevat hakemaan seuraavana yönä pakettiautolla???
Miks ihmeessä muutoin pöllivät VIRTALUKON? Varsinkin ku mulla molemmat avaimet taskussa.
Tulee raskaasti tota hätävarjelun liiottelua kavereille jos kiinni saan!
välittää hieman. Saas nähä onko huomenna aamusta koko laitetta enää jäljellä.
Meinasin, et olisko ollu lähössä jo viimeyönä mut on sen verran jykevä jarrulevylukko, et esti viemisen. Nyt ottivat virtalukon pois etten pääse siirtämään ja tulevat hakemaan seuraavana yönä pakettiautolla???
Miks ihmeessä muutoin pöllivät VIRTALUKON? Varsinkin ku mulla molemmat avaimet taskussa.
Tulee raskaasti tota hätävarjelun liiottelua kavereille jos kiinni saan!
CPI XS 250 SPORT -07
Ei kun yön timo haki sen lukon, että voi teettää siihen avaimen
Tänä yönä se tulee sitten asentamaan sen niin voi sitten ajaa pois
Olisiko oikeasti vain repinyt irti ja yrittänyt piuhoilla käynnistää..sitten huomannut sinun jarrulevylukon. On varmaan ihan hyvä pysäytin. Vaikka noita lukkoja joskus prätkälehden testissä helposti availtiinkin. Kaiken saa rikki/auki jos haluaa pitää vain olla oikeat välineet. Pitäis sallia sähköön/kaasuun perustuvat varkauden estot

Olisiko oikeasti vain repinyt irti ja yrittänyt piuhoilla käynnistää..sitten huomannut sinun jarrulevylukon. On varmaan ihan hyvä pysäytin. Vaikka noita lukkoja joskus prätkälehden testissä helposti availtiinkin. Kaiken saa rikki/auki jos haluaa pitää vain olla oikeat välineet. Pitäis sallia sähköön/kaasuun perustuvat varkauden estot

Raptor 350
-
- 6WD
-
- 6WD
- Mönkijä:: Myyty...
tarviiko pollella olla kesä ja kuivat kelit ??? no emmää sit ainakaa semmost ostapollekuski kirjoitti: oma polle orottelee kesän kuivia lukollises tallissa ja avain visusti mun taskus
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
-
- 6WD
-
- 2WD
multa varastettiin toi mopedi viime kesänä. olivat kruisailleet n.100km. vakuutusyhtiö sähläs koko homman ja sain mopon takas 2kk päästä, vaikka mopeed oli löytyny samana päivänä ku se varastettiin. rosvot saivat rangaistukseks 300euroo sakkoo + joutuvat maksamaan mun 151 euron omavastuun. eli mä köyhdyin 151 egee ja en kerenny ajelee koko kesänä.
Re: Joku pölli mun virtalukon
Mistä olette tilanneet virtalukon? Maahantuojalla oli ainakin 170€ ja 3 viikon toimitusaika!!!
Minähän en sellaista ryöstöhintaa siitä maksa, saati sitten odottele niin kauan
Kiitoksia jo etukäteen, jos joku viitsii auttaa.
Minähän en sellaista ryöstöhintaa siitä maksa, saati sitten odottele niin kauan

Kiitoksia jo etukäteen, jos joku viitsii auttaa.
Re: Joku pölli mun virtalukon
Mulle tehtiin samoin eli Sachs Quadrockin (250) virtalukko ja takavalo vietiin Itä-Suomessa. Mistä muuten saitte tilattua nuo uudet osat? Lamokselle jo soittelin ja sieltä ei pysty tuota virtalukkoa (7 johtoa) tilaamaan.