Honda rincon

Keskustelua Honda mönkijöistä.
de_Lortto
4WD
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa Mönkijä: Honda Rincon Skype: de_Lortto

Honda rincon

Viesti Kirjoittaja de_Lortto »

Eli mitenkäs tuosa rinconin digitaali näytössä muutetaan MPH -> KMH vai voiko vaihtaa ollenkaan? Ja sitte siittä 2wd/4wd valinnasta, että saako vauheisa lyä nelivedon päälle?
Ride the red or stay home...
de_Lortto
4WD

Rinconissa on hondan esitteen mukaan "lämmitettävä kaasutin" eli miten käytetään vai toimiiko se automaattisesti? :roll:
flyer
2WD

kaasutin

Viesti Kirjoittaja flyer »

lämmitys toimii automaattisesti. minulla on rinconiin tehtaan servicemanuaali, aika häiskän näköistä tekniikkaa..
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Re: Honda rincon

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

de_Lortto kirjoitti:Eli mitenkäs tuosa rinconin digitaali näytössä muutetaan MPH -> KMH vai voiko vaihtaa ollenkaan? Ja sitte siittä 2wd/4wd valinnasta, että saako vauheisa lyä nelivedon päälle?
tuon nelivedon voi laittaa vauhdissa päälle/pois,se tunnistaa itse milloin pyörät pyörii samaa vauhtia ja sit menee päälle/pois.

jossain olen nähnyt ohjeet miten tuo muutetaan...pitää kaivaa ne jostain,tosin olet varmaankin saanut ne vaihdettua jo..
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
de_Lortto
4WD

maileja näyttää vieläki, tosin eipä se menoa haittaa. ainaki huollosa kysyin nii ne sano vain että ei saakkaan vaihettua. mutta ei se mua oo haitannu vaikka maileina näyttääki, kun eihän mönkkäreisä se vauhti pääasia oo ja kyllä sitä kun vähä miettii nii tietää suunnilleen kuin kovaa ajaa :wink:

Edit: niijoo jos niitä ohjeita on miten vaihetaan niin innolla otan ne vastaan :) eihän se tietysti pahitteeks olis vaikka km/h näyttäis :lol:
Vastaa Viestiin