Raptor 660 suuttimet
Raptor 660 suuttimet
minkähän kokoiset mahtaa olla dynojetin suutinsatsin suuttimet? ajattelin vaan kun noi suuttimet ei yksitellen maksa juuri mitään,niin ei viitsis maksaa pelkästä nimestä satasta. vaikka tuleehan siihen vissii neulatkin.ostin tossa just raptorin ja käy alhaalta selkeästi laihalla.
- J.Kivi
- 2WD
Re: Raptor 660 suuttimet
1975sami kirjoitti:minkähän kokoiset mahtaa olla dynojetin suutinsatsin suuttimet?
Siinä setissä tulee mukana 8 kpl suuttimia. 136,138,140,142,144,146,148,150. Vakioputken kanssa laitettin
ohjeiden mukaan vas.kaasari 142 oik.kaasari 144. Mulla toimii ainakin tosi hyvin. Ilmanputsarin avarsin mukana tulleiden ohjeiden mukaan.
Korjasin lainauksen, käyttäkää esikatselua! -amis-
Tieliikenne Yamaha Raptor 660
Itse itselleni vastaten: Vakiopöntöstä kalut pois ja huilu tilalle. Kaasupuoleen-> kurkkuihin, kaasareihin ja putsarikoteloon muutamia muutoksia NIIN JO ALKAA RAPTORI LIIKKUA!-Miqueli kirjoitti:pitääkö putsarille tehä mitään muutoksia? Voiko vakioänärin hengittävyyttä parantaa?Hmort kirjoitti:nosta neulat ihan tappii ja paa 150 ja 155 suuttimet niin saa tarpeeks ruokaa...
Jouduin välittömästi kytkimenkin uusimaan kun ei enää pidätellyt tuota suunnatonta voimanlisäystä!
Oletan että tarpeesi heittää hymiöitä ja hymiöiden määrä johtui tyylistäni ilmoittaa asia, ei siitä että olisit huvittunut ajatuksesta että Raptorissa voi olla suunnattomasti voimaa...? *voimaauhkuvaraptorihymiö*tepa kirjoitti:Jouduin välittömästi kytkimenkin uusimaan kun ei enää pidätellyt tuota suunnatonta voimanlisäystä!
![]()
![]()
![]()
Tarkennatko hieman mitä muutoksia em. kaasupuolen osiin olet tehnyt? Erityisesti mitä kurkuille tulee tehdä? ilmanputsarikotelon kannesta ainakin ne kuristavat läpät pois mutta voiko jotain muutakin vielä tehdä?-Miqueli kirjoitti:-Miqueli kirjoitti:Hmort kirjoitti:nosta neulat ihan tappii ja paa 150 ja 155 suuttimet niin saa tarpeeks ruokaa...
Itse itselleni vastaten: Vakiopöntöstä kalut pois ja huilu tilalle. Kaasupuoleen-> kurkkuihin, kaasareihin ja putsarikoteloon muutamia muutoksia NIIN JO ALKAA RAPTORI LIIKKUA!
Jouduin välittömästi kytkimenkin uusimaan kun ei enää pidätellyt tuota suunnatonta voimanlisäystä!