Mutta siis kolo, tarkotakko niitä kahta reikää toisella puolen helmaa? vai onko niitä? Jos et niitä reikiä helmassa tarkottanu, olin väärässä tuossa aiemmassa viestissä
ei kun oli toi 70cc kun ostin käytettynä.
mäntä on siis malossin valmistama ja siinä on yksi kolo tai helma tekee sellaisen uun mallisen lenkin ylöspäin en oikein osaa selittää mutta kyse ei ole ikkunasta. jos se tulee imuun päin renkaan jatkos tulee keskelle imu aukkoa joten mahtaako se kestää?
Männänrenkaathan voi kääntää niin ettei katkos tule kummankaan aukon kohdalle, eikä saisi tullakaan. Moposportista ei pysty linkittämään mitään, joten viitsisitkö etsiä sen kuvan jostain muualta?
Mitäs öljyä tuohon laittas sitten kun on Malossi kiinni, pytyn ohjekirja suosittelee käyttämään Malossi 7.1 tai 7.2 täyssynteettistä moottoriöljyä. No eipä taida Malossin öljyä saada tuosta huoltsikalta, sitten niissä öljyissä on kaiken maailman jaso-luokituksia ym. ym. Osaisitteko neuvoa mikä siihen kävisi ja/tai mitä itse käytätte viripytyn kanssa?
-Osku- kirjoitti:Mitäs öljyä tuohon laittas sitten kun on Malossi kiinni, pytyn ohjekirja suosittelee käyttämään Malossi 7.1 tai 7.2 täyssynteettistä moottoriöljyä. No eipä taida Malossin öljyä saada tuosta huoltsikalta, sitten niissä öljyissä on kaiken maailman jaso-luokituksia ym. ym. Osaisitteko neuvoa mikä siihen kävisi ja/tai mitä itse käytätte viripytyn kanssa?
Ei se nyt niin tarkkaa ole, mut jotain täyssynteettistä 2-tahtiöljyy vaan...