frosty kirjoitti:Hiukan kannattaa suodattaa tuota informaatiotulvaa. Pitkäkyntisiäkin kun löytyy varmasti tältäkin foorumilta.
Tiedot esim. "Kielotie 3 B7:n pihavaraston takana näin punasen Linhain...." Tai "joka aamu nähny saman mustan 525 Outlaw:n Lahden sairaalan henkilökunta -oven edessä..." Nämä osotteet on päästä keksitty, mutta ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa.
Niin eli yritätkö sanoa, että ei kerrota tarkalleen missä ollaan mönkijät nähty, että varkaiden ei ole niin helppo varastettavia mönkijöitä löytää
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
Juuri sitä meinasin. Aika tarkkoja kuvauksia täällä on ollut, vaikkei suoraa kotiosotetta antaiskaan. Ei ole mukava lukea täältä kun joku kertoo kaikelle kansalle missä sun mönkijäs seisoo kun olet töissä tms.
Samasta aiheesta ollut aikaisemminkin puhetta ja kumi on viuhunut.
Pitänee ruveta tarkkailemaan osiota paremmin. Itse näen moisia kapistuksia Järvenpää-Arabianranta välillä ihan joka päivä, joten ei oikein iske enää kommentoida.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Apteekisa käydessäni äsken huomasin taloyhtiön parkissa Fuden! En oo ennen tällä pihalla tavannu muita mönkijäitä ku oman kanan joskus harvakseltaan. Eli bongattu Fude Lahden Tonttilassa.
tää on hyvä topikki ja o kiva tietää jos joku saman henkinen sut on jostain bongannu.
Mut joo aivan tarkat osotteet(siis jos peli on jossain parkissa) vois porukka jättää pois ja sit taas KAUPUNKI tai edes kunta olis kiva mainita
ku ei oikeen hahmota missä päin pyörii eniten mönkkyjä.
Esim. " Tossa meijän Shellin vieressä olevalta parkkipaikalta tonne pizzerian kulmalle katsottuna näkyy sellanen mäki jonka päältä näin sen teboilin jälkeen olevalle parkkipaikalle jossa oli 350 TL mönkijää ja minä niitä moikkasin."
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Pyh, samat kikottimet punainen ja sininen aamulla havaittu pihalta tai mikaä se oli, uudenmaan läänistä, IP punainen rekkarin mukaan sama Oulusta alaspäin P-aluuelta tai mikä se nyt oli.
miguli kirjoitti:Riihimäellä bongattu sininen falmek force 400 punkantien ja 54:n risteyksessä n. klo 13:00 tänään.
sekä huhut kertovat täällä kylillä pyörivästä jostakin oranssista spesiaali mönkijästä, merkkiä en valitettavasti tiedä koska itse en ole vielä onnistunut näkemään kyseistä kikotinta, jos joku tietää tarkempaa infoo laitteesta niin kertokaa
Siskonkaverinkaimakumminottolapsenveli, tai mikä se oli siis bongasitko kus*n kelta*n, kikottimen vai mikä se oli. VAI ET (oliko sittenkin UFO)???
Veri hyvin bongattu. Omin silmin vai kenen se nyt oli?
Pongasin ensin Rikumotorin valoissa vlkoisen Raptorin, Sibeliustalolla keltaisen Fuden ja Kivistönmäen alla DS250 jotenkin tutun ja erittäin hyvinpidetyn näköinen no kyllähän nää täällä tuntuu lisääntyvän ja hyvä niin...
Ihminen on kuin leipäpussi, sulkijasta näkee koska vanhenee.
miguli kirjoitti:Riihimäellä bongattu sininen falmek force 400 punkantien ja 54:n risteyksessä n. klo 13:00 tänään.
sekä huhut kertovat täällä kylillä pyörivästä jostakin oranssista spesiaali mönkijästä, merkkiä en valitettavasti tiedä koska itse en ole vielä onnistunut näkemään kyseistä kikotinta, jos joku tietää tarkempaa infoo laitteesta niin kertokaa
Siskonkaverinkaimakumminottolapsenveli, tai mikä se oli siis bongasitko kus*n kelta*n, kikottimen vai mikä se oli. VAI ET (oliko sittenkin UFO)???
jep eli joku erikoinen oranssi crossi liikkuu täälläpäin ja kiinnostaisi tietää mikä on merkki.
ja en itse ole nähnyt mutta ne huhut
jep eli joku erikoinen oranssi crossi liikkuu täälläpäin ja kiinnostaisi tietää mikä on merkki.
ja en itse ole nähnyt mutta ne huhut
Ainakin Yamahan Raptori 700:nen supermoto kumeilla varustettuna on näkyny riksussa muutamaan otteeseen ja väriltään se on oranssi/musta.
Tänäään Bongattu täällä Hyvinkäällä Puolimatkan koulun lähellä noin klo:13.00 Aeon Revo2 mopomönkijä tien sivussa (onneksi) kahdella renkaalla ajelemassa. Kunpa mopopojat ja isommat pojat oppisivat että temput pitää tehdä vaikka lentokentällä eikä tieliikenteessä.
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä