Pakillista taka-akselia näkyy saavan Saksasta hintaan 250 euroa. Siis jälkiasennus vanhaan pakittomaan onnistuu. Ainakin näin on www.myquad24.de hinnaston mukaan.
Pakillista taka-akselia näkyy saavan Saksasta hintaan 250 euroa. Siis jälkiasennus vanhaan pakittomaan onnistuu. Ainakin näin on www.myquad24.de hinnaston mukaan.
..Pakilla niin väliä, mutta saakohan mistään levyjarruja eteen ja mitähän mahtais kustantaa...noita rumpujarruja ei saa edes soralla lukkoon
itse olen samaa settiä koittanut etsiskellä eikä ole vielä tullut vastaan. Kai ne kohta yleistyy, kun tänvuoden malliin taitaa nuo levyt kuulua vakiona.
Tulipa tuossa koeajettua tollanen Sachs. Yllättävän pirteältä tuntui, vaikka oli kylmä kone ja ryyppy päällä pienen lenkin heitin. Tuo peukalokaasu ei oikein tuntunut mukavalta, joten sen muuttaminen kahvamalliksi tulis muutoslistalle ekaksi jos tuon ostan. Onko kukaan täälläolijoista vaihtanut sitä, mistä saa kahvan ja onko helppo homma?
varmaan tiellä hyvä tuo normaali kahvaväännin mutta eikö se röykkysellä alustalla pusikon puolella aiheuta aikamoista nykimistä kun kahva pyörii joka kuopan mukaan? mönkkäri kun on lyhyt akselivälinen ja kova alustaltaan verrattuna enduroon...
peukalo paleltuu kyllä tuon vipukaasun kanssa vaikka kahvalämmittimet auttaa muita sormia...
Nyt on ekat ajot ajettu omalla sachs:lla. Huomasin, että tyhjäkäynti on turhan alhainen, meinaa sammua helposti. Vaikuttaa kuin joutokäyntiseos ois laiha, onko säädettävissä?